Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання 10.1 Визначення ступеню ураження об’єкту і міста залежно від ступеню руйнувань будинків та споруд

Це завдання розв’язується за допомогою даних таблиць 10.1 та 10.2

Таблиця 10.1 - Ступінь ураження об’єктів, населених пунктів, міст залежно від характеру руйнування будинків і споруд

Ступінь ураження об’єкта, населеного пункту, міста   Характер руйнування будинків і споруд об’єктів господарської діяльності, в %
Слабкі Середні Сильні і повні
Слабка - < 0.2 До 75 До 5 До 20
Середня – від 0.21 До 48 6 - 12 21 - 50
Сильна – від 0.51 - 13 - 20 51 - 80
Повна - > 0.8 - - Більше 80

 

Таблиця 10.2 - Ступінь ураження об’єктів і міст залежно від ступеню руйнування об’єктів господарської діяльності

Ступінь руйнування будинків і споруд, в % Ступінь ураження об’єкту
0.1 0.2 0.3 0.4 0.5 0.6 0.7 0.8 0.9 1.0
Повні і сильні
Середні

 

Приклад до завдання 10.1 В результаті надзвичайної ситуації на об’єкті утворилася складна обстановка. Будинки та споруди отримали різноманітний ступінь руйнування. Інженерною розвідкою встановлено:

- сильно та повністю зруйновано 16 будівель;

- середніх руйнувань зазнали 12 споруд;

- слабкі руйнування отримали 28 споруд.

Потрібно визначити ступінь руйнування об’єкту в цілому.

Розв’язування: Всього на об’єкті 56 споруд різного призначення. В процентах сильні руйнування отримали 28.6% будівель і споруд, середні – 21.4%, слабкі 50%. Виходячи з цього, можна за таблицею 10.1і 10.2 встановити, що загальний ступінь руйнування об’єкту – середній, ступінь 0.4. Розв’язав завдання із визначенням ступеня руйнування за кожним з об’єктів, далі можна визначати ступінь руйнування міста.

Завдання 10.2 Визначення втрат населення і потреби в медичних формуваннях для медичної допомоги ураженим, кількості особового складу формувань та техніки для проведення аварійно – рятувальних робіт

Для розв’язування використовуємо таблиці 10.3 та 10.4

Таблиця 10.3 - Визначення втрат населення залежно від ступеня ураження об’єкту

№ пп. Види втрат населення, % Ступінь ураження об’єкту  
0,1 0,2 0,3 0,4 0,5 0,6 0.7 0,8 0.9 1.0
Загальні
Безповоротні 2.5
      Санітарні, в т.ч.: - легкі - середньої важкості, - важкі 7.5
1.5 2.5 13.5
  2.5 3.5
0.5 1.5 1.5 4.5
Потреба в першій медичній допомозі, з них: - само і взаємодопомога - силами сандружин  
                       

Приклад до завдання 10.2 За умовами завдання 10.1 обчислити втрати населення і необхідну кількість особового складу сил ЦО та техніки, необхідних для проведення рятувальних та інших невідкладних робіт

Розв’язування:За даними таблиці 10.3 визначаємо, що за ступеня ураження об’єкту 0.4 загальні втрати населення складатимуть 12%, безповоротні – 3%, санітарні 9%; з них легкі – 4%, середньої важкості – 3.5%, важкі – 1.5%. Для проведення рятувальних робіт потрібно 33 одиниці інженерної техніки та 2.3 тис. людей особового складу невоєнізованих формувань.

 

Таблиця 10.4 – Потрібна кількість особового складу сил ЦО та техніки, необхідних для проведення рятувальних та інших невідкладних робіт

Необхідна кількість особового складу, техніки Ступінь ураження об’єкту
0.1 0.2 0.3 0.4 0.5 0.6 0.7 0.8 0.9 1.0
Особовий склад формувань, (тис. чол..) 0.6 1.3 1.9 2.3 2.4 2.6 2.8 2.9 3.3 3.6
Інженерна техніка, од.

Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  5. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  6. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  7. II. Завдання
  8. II. Завдання на проект.
  9. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 485

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Шолом – маска одягнена так, що окуляри знаходяться не проти очей. | Завдання 10.3 Оцінка стійкості роботи об’єкту до впливу максимальних параметрів вражаючих факторів надзвичайних ситуацій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.