МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завдання 10.1 Визначення ступеню ураження об’єкту і міста залежно від ступеню руйнувань будинків та спорудЦе завдання розв’язується за допомогою даних таблиць 10.1 та 10.2 Таблиця 10.1 - Ступінь ураження об’єктів, населених пунктів, міст залежно від характеру руйнування будинків і споруд
Таблиця 10.2 - Ступінь ураження об’єктів і міст залежно від ступеню руйнування об’єктів господарської діяльності
Приклад до завдання 10.1 В результаті надзвичайної ситуації на об’єкті утворилася складна обстановка. Будинки та споруди отримали різноманітний ступінь руйнування. Інженерною розвідкою встановлено: - сильно та повністю зруйновано 16 будівель; - середніх руйнувань зазнали 12 споруд; - слабкі руйнування отримали 28 споруд. Потрібно визначити ступінь руйнування об’єкту в цілому. Розв’язування: Всього на об’єкті 56 споруд різного призначення. В процентах сильні руйнування отримали 28.6% будівель і споруд, середні – 21.4%, слабкі 50%. Виходячи з цього, можна за таблицею 10.1і 10.2 встановити, що загальний ступінь руйнування об’єкту – середній, ступінь 0.4. Розв’язав завдання із визначенням ступеня руйнування за кожним з об’єктів, далі можна визначати ступінь руйнування міста. Завдання 10.2 Визначення втрат населення і потреби в медичних формуваннях для медичної допомоги ураженим, кількості особового складу формувань та техніки для проведення аварійно – рятувальних робіт Для розв’язування використовуємо таблиці 10.3 та 10.4 Таблиця 10.3 - Визначення втрат населення залежно від ступеня ураження об’єкту
Приклад до завдання 10.2 За умовами завдання 10.1 обчислити втрати населення і необхідну кількість особового складу сил ЦО та техніки, необхідних для проведення рятувальних та інших невідкладних робіт Розв’язування:За даними таблиці 10.3 визначаємо, що за ступеня ураження об’єкту 0.4 загальні втрати населення складатимуть 12%, безповоротні – 3%, санітарні 9%; з них легкі – 4%, середньої важкості – 3.5%, важкі – 1.5%. Для проведення рятувальних робіт потрібно 33 одиниці інженерної техніки та 2.3 тис. людей особового складу невоєнізованих формувань.
Таблиця 10.4 – Потрібна кількість особового складу сил ЦО та техніки, необхідних для проведення рятувальних та інших невідкладних робіт
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|