Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання №2 для самоперевірки

1. Виберіть в додатку №1 або в електронному вигляді наочну область бази даних індивідуального завдання відповідно до списку групи в журналі.

  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30  
                                                 

2. Відповідно до свого варіанту завдання створіть запит, що містить повний перелік полів. Запит повинен відбирати інформацію, що починається з української літери С по одному з текстових полів. Для побудови умови відбору використайте оператор Like.

3. Створіть запит, який буде використаний в лабораторній роботі №5 для побудови звіту. Запит за аналогією до попереднього повинен містити повний перелік полів. Серед Вашої інформації є кількісно-вартісні показники. Потрібно знайти суму по кількісно-вартісних показниках в межах створених груп та обчислити кількість записів в кожній групі. Кількість обчислюється функцією Count. Наприклад, на рисунку 2.10

4. виконується розрахунок кількості записів по групі товару в полі KOD і сума по кількісному показнику.

 
 

Рисунок 2.10 Приклад використання оператора Count

 

4. Роботу оформіть у вигляді звіту, структура якого надається нижче.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 328

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оформлення звіту лабораторної роботи | Оформлення звіту індивідуального завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.