Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мета і задачі предмету, його місце у навчальному процесі

Івано-Франківський національний технічний

Університет нафти і газу

Когуч Я.Р., Івасишин П.О.,Бербець Т.О.

ОСНОВИ АВТОМАТИЗАЦІЇ ВИРОБНИЧИХ ПРОЦЕСІВ

Методичні вказівки для самостійної роботи

 

 

Міністерство освіти і науки України

Івано-Франківський національний технічний

Університет нафти і газу

 

Кафедра автоматизації технологічних процесів

І моніторингу в екології

 

Когуч Я.Р., Івасишин П.О., Бербець Т.О.

 

ОСНОВИ АВТОМАТИЗАЦІЇ ВИРОБНИЧИХ ПРОЦЕСІВ

 

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

 

 

Для студентів спеціальності

“Видобуток нафти і газу”

“Газонафтопроводи та газонафтосховища”

 

 

Івано –Франківськ

 

МВ 02070855 – 1417 - 2004

 

Когуч Я.Р., Івасишин П.О., Бербець Т.О.“Основи автоматизації виробничих процесів”. Методичні вказівки. – Івано-Франківськ: Факел. 2004- 69 с.

Методичні вказівки складені до програми курсу “Основи автоматизації виробничих процесів” і призначені для студентів очної і заочної форми навчання спеціальності “Видобуток нафти і газу”, “Газонафтопроводи та газонафтосховища”.

 

Автори:

доц., канд. техн. наук Я.Р.Когуч

ас. П.О. Івасишин

ас. Т.О. Бербець

Відповідальний за випуск:

Завідувач кафедри АТП і МЕ:

проф., д-р техн. наук Г.Н. Семенцов

 

Ухвалено на засіданні навчально-методичного об’єднання спеціальності 7.092501 “Автоматизоване управління технологічними процесами”.

 

Протокол № 12 від 25.05. 2004р.

Голова методоб’єднання Г.Н. Семенцов

Нормоконтроль О.Г. Гургула

Колектор Н.Ф. Будуйкевич

Заключення члена експертно-

рецензійної комісії університету Я.Р. Когуч

 

“_____” ______________ 2004р.

 

Дане видання – власність університету. Забороняється тиражувати і розповсюджувати без відома авторів.

 

 

МВ 02070855 – 1417 - 2004

 

Когуч Я.Р., Івасишин П.О., Бербець Т.О.“Основи автоматизації виробничих процесів”. Методичні вказівки. – Івано-Франківськ: Факел. 2004- 69 с.

Методичні вказівки складені до програми курсу “Основи автоматизації виробничих процесів” і призначені для студентів очної і заочної форми навчання спеціальності “Видобуток нафти і газу”, “Газонафтопроводи та газонафтосховища”

 

 

Рецензент к.т.н., доц кафедри

автоматизації технологічних процесів

і моніторингу в екології І.І. Чигур

 

 

Дане видання – власність університету. Забороняється тиражувати і розповсюджувати без відома авторів.

 

 

Зміст

Вступ
1 Мета і задачі предмету, його місце у навчальному процесі
1.1 Мета викладання предмету
1.2 Задачі вивчення курсу
2 Література
2.1 Основна і додаткова література
2.2 Використання обчислювальної техніки
3 Система оцінки знань
Практичне заняття №1: Визначення статичних характеристик елементів автоматичних систем керування
Практичне заняття №2: Властивості та характеристики одноємнісних об'єктів та складання диференційних рівнянь
Практичне заняття №3: Перехідні і амплітудно-фазові характеристики (АФХ) ланок автоматичних систем керування (АСК)
Практичне заняття №4: Стійкість автоматичних систем керування
Приклади до практичних занять №№3,4
Практичне заняття №5: Схеми автоматичного регулювання основних технологічних параметрів

ВСТУП

 

Автоматизація технологічних процесів і виробництв є одним з вирішальних чинників підвищення продуктивності і поліпшення умов праці. Всі існуючі і ті, що будуються промислові об'єкти в тій чи іншій мірі забезпечуються засобами автоматизації.

Проектами найскладніших виробництв, нафтової і газової, нафтопереробної, нафтохімічної, енергетичної і інших галузей промисловості передбачається комплексна автоматизація ряду технологічних процесів.

Проект автоматизації як основних так і допоміжних технологічних процесів та виробництв є невід’ємною частиною проекту будівництва усіх нових промислових підприємств. Від якості проекту в цілому, а проекту автоматизації зокрема залежать терміни будівництва та послідовність вводу в експлуатацію об’єктів підприємства, сучасний рівень ведення технологічних процесів, кількість та якість готового продукту, кількість витраченої сировини і енергоресурсів на одиницю виробленої продукції, її собівартість тощо.

Тому якості проекту та термінам його виготовлення приділяють неабияку увагу. Сучасний рівень використання проектно-кошторисних робіт залежить поза всім іншим від забезпечення проектної установи нормативно-технічною базою, що відповідає сучасному рівню розвитку науки і техніки.

За останні роки розвитку незалежної Української держави існуюча нормативно технічна база виконання проектно-конструкторських робіт, значно змінилась. За цей час істотно змінилась система проектної документації для будівництва (СПДБ), багато норм і стандартів піддались змінам. З’явились нові керівні матеріали в області проектування, впроваджується система автоматизованого проектування, з’явились нові прилади, автоматичні регулятори, проектно-компоновані комплекси засобів автоматизації.

А, отже, існуюча нормативно-технічна база, на якій будувались проектні роботи, потребує переосмислення і удосконалення з врахуванням появи нових міжнародних і особливо національних державних стандартів, технічних вимог, керівних матеріалів тощо.

Вся існуюча технічна навчальна методична і довідкова література, яка періодично узагальнювала існуючий рівень нормативно технічних вимог до проектних робіт і проектів та використовувалась в навчальному процесі вищих навчальних закладів, в зв’язку з цим, теж потребує коректив і удосконалень.

 

Мета і задачі предмету, його місце у навчальному процесі


Читайте також:

  1. CMM. Групи ключових процесів
  2. CMM: зрілість організацій і процесів
  3. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  4. III. Інформаційне забезпечення задачі
  5. IIІ. Інформаційне забезпечення задачі
  6. IV. Алгоритм вирішення задачі
  7. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  8. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  9. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  10. А) Задачі, що розкривають зміст дій
  11. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  12. Автоматизація виробничих процесів




Переглядів: 388

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Мета викладання предмету

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.