МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Визначення імовірність події.В різних ситуаціях для розрахунку імовірності можуть використовуватися різні методи. Класичний метод - це визначення імовірності як відношення числа вдалих результатів до числа іспитів. У деяких випадках таке визначення можливе чи прямо за допомогою яких-небудь статистичних систем. Але найчастіше нам легше чи припустити розрахувати проміжок майбутнього значення якої-небудь більш відчутної величини, зв'язаної з подією (наприклад - тієї ж суми чи приходу витрати). Поняття проміжку й імовірності нерозривно зв'язані один з одним. У більшості випадків поняття “подія відбудеться” зв'язане з тим, що подібна величина “переступить” визначену границю. Наприклад: кут нахилу падаючої монети в момент торкання підлоги розподілений від 0 до 360 градусів. Але якщо він більше 180, то відбувається подія “випав орел”. Спортсмен може прийти до фінішу трохи раніше чи трохи пізніше, але якщо буде переборений визначений бар'єр, то констатується світовий рекорд. І нарешті - продаючи визначений товар, ми знаємо, що для кожної людини існує своя внутрішня ціна, за якої він погодився б його купити. Не знаючи її заздалегідь, ми можемо припустити проміжок, у якому вона знаходиться, а перетинання розподілу “внутрішніх” цін і реальної ціни (Рис.8) і є імовірністю продажу (для імовірності покупки - навпаки):
Рис. 8
Таким чином, якщо ми визначимо (припустимо чи розрахуємо) проміжок для якоїсь характерної для події величини і нам відомий “бар'єр” цієї величини, то можна вважати, що імовірність ми задали. Її можна визначити по формулі: P(x>a)= (a2-a)/(a2-a1) Але можуть бути і випадки, коли статистика, як говорять, неспроможна. Тобто об'єктивної імовірності не існує взагалі. Припустимо, ви зібралися завтра йти в магазин. Яка імовірність того, що завтра там буде товар що цікавить вас? ви ще не були в цьому магазині, але зате останнім часом ви обійшли десять подібних магазинів, і в трьох був такий же товар. Значить імовірність P = 0.3. Але продавець цього магазина знає, що за останнє місяць товар був у наявності приблизно через день, і вважає, що імовірність його завтрашньої наявності P = 0.5. Далі - директор магазина. Він уже домовився про завтрашнє підвезення товару (постачальник його підводив тільки один раз з десяти випадків). Директор твердо переконаний, що імовірність P = 0.9. Тепер - постачальник. У нього тільки що зламалася машина, і всього лише один раз з десяти йому вдавалося неї полагодити до наступного дня. Уже він те точно знає, що імовірність завтрашньої наявності товару в магазині P = 0.1. І т.д. Цей ланцюжок можна продовжувати до нескінченності, припустити більш складні залежності - розгалуження, збіжності і т.д. Для кожного з незліченної безлічі її учасників імовірність буде своя власна. Кожний розглядає те саме подію зі своєї власної точки зору, у своїй площині. І в кожній з цих площин подія має свою власну імовірність. І саму імовірність у кожнім випадку можна визначити тільки як ступінь впевненості в тім, що подія відбудеться, як відношення аргументів за і проти. Для того, щоб у таких випадках визначити чисельне значення імовірності події, існують різні непрямі методи. У програмі “Бізнес-Прогноз” реалізовано два методи: парне порівняння і тестування.
Читайте також:
|
||||||||
|