Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Навчально-методичні вказівки для практичних занять

МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ

 

ОДЕСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

 

 

КАФЕДРА МЕНЕДЖМЕНТУ І МАРКЕТИНГУ

М А Р К Е Т И Н Г

Навчально-методичні вказівки для практичних занять

 

(Частина 3)

 

 

напрям підготовки 6.030509 – “Облік і аудит”

 

 

 

 

Одеса – 2010

 

 

Рецензенти:

 

Бахчіванжи Л.А.– завідувач кафедри економічної теорії та аграрної економіки, кандидат економічних наук, доцент

 

 

 

Рекомендовано до друку методичною радою економічного факультету Одеського державного аграрного університету.

Протокол № від 2010 р.

 

 

Маркетинг: Навчально-методичні вказівки для практичних занять та самостійної роботи студентів (Частина 3)/ Укладачі: доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту і маркетингу Сахацький М.П.; кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту і маркетингу Запша Г.М.; асистент кафедри менеджменту і маркетингу Левіна М.О. – Одеса: ОДАУ, 2010. –35 с.

 

 


ЗМІСТ

  Вступ................................................................................................................. 1. Тема 9. Маркетингова політика просування............................................... 2. Тема 10. Комплекс маркетингових комунікацій .......................................... 3. Тема 11. Маркетингова політика продажу.......................................... 4. Питання для підготовки до модульної контрольної роботи……………… 5. Питання для тестового контролю…………………………………………...   Література……………………………………………………………………….        

 


Вступ

 

Маркетингова орієнтація економічного руху країни, спрямованого на задоволення різноманітних людських потреб, повинна включати механізм адаптації вітчизняних підприємств до вимог сучасного ринку та служити фундаментом висхідного розвитку українського суспільства. Вміння оцінювати стан та тенденції змін ринкового середовища з позицій сучасної економічної науки виступає обов’язковою умовою розв’язання проблеми ефективного функціонування господарюючих суб’єктів. Здійснюючи управління ними, керівникам та спеціалістам необхідно мати надійні знання з маркетингу.

Згідно галузевого стандарту вищої освіти – маркетинг є нормативною дисципліною циклу природничо-наукової та загальноекономічної підготовки фахівців галузі знань „Економіка та підприємництво” та „Менеджмент і адміністрування”. Освітньо-професійна програма підготовки бакалавра даних галузей передбачає, що метою вивчення дисципліни „Маркетинг” виступає формування системи знань про сутність і зміст маркетингу як філософії підприємницької діяльності в умовах ринкової економіки і конкуренції. Завдання навчального процесу полягає в освоєнні основних понять, систем і алгоритмів маркетингу, набуття практичних навичок розв’язання конкретних маркетингових завдань, формування вмінь творчого пошуку резервів удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Предметом навчальної дисципліни виступають процеси і методи виявлення та задоволення потреб споживачів як пріоритетних суб’єктів ринку.

Відповідно до змісту дисципліни, частина 2 методичних вказівок в контексті кожної теми включає питання для підготовки до практичних та семінарських занять, теми рефератів, практичні завдання, методики рішення задач, тести.


Тема 9.Маркетингова політика просування

Питання для підготовки до практичних та семінарських занять

1.Сутність маркетингової політики комунікацій та її роль у маркетинговій діяльності підприємства.

2. Алгоритм формування комплексу маркетингової комунікаційної політики. Інструменти маркетингових комунікацій.

3.Фірмовий стиль та його елементи.

4.Брендінг. Товарний знак. Логотип. Фірмовий блок.

5. Особистий продаж як метод просування товарів.

6. Процес особистого продажу. Етапи процесу продажу.

7. Способи пошуку і встановлення контактів з потенційними покупцями.

[Література 7,8,9,20,23,24,27]


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  3. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  5. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  6. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  7. Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі
  8. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  9. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  10. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  11. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  12. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен




Переглядів: 354

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Допоміжна | Теми рефератів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.