МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Порядок і підстави передачі адміністративної справи з одного адміністративного суду до іншогоНедотримання положень про юрисдикцію адміністративних судів, правил підсудності адміністративних справ може потягти, як відзначалось вище, неможливість здійснення подальшого провадження в адміністративному суді, яким розглядається справа. За наявності підстав, які унеможливлюють розгляд та вирішення публічно-правового спору відбувається передача адміністративної справи з одного адміністративного суду до іншого.Підстави переданняадміністративної справиз одного адміністративного суду до іншого залежно від їх змісту можна класифікувати на дві основні групи: 1. Підстави, виникнення яких обумовлено поведінкою чи певним станом суб’єктівпровадження в адміністративних судах: 1) задоволення клопотання відповідача про передачу справи для розгляду в адміністративний суд за місцем його проживання (перебування) – у випадках, коли воно раніше не було відоме (п. 1 ч. 1 ст. 22 КАС); 2) неможливість утворити новий склад суду для розгляду справи – після задоволення відводів (самовідводів) чи в інших випадках (п. 4 ч. 1 ст. 22 КАС). У такому випадку суд, який розглядає адміністративну справу, має передати її на розгляд іншому адміністративному суду, що найбільш територіально наближений до цього суду. 3) ліквідація адміністративного суду, яким розглядалася справа (п. 5 ч. 1 ст. 22 КАС). У такому випадку справи, що знаходилися у його провадженні, невідкладно передаються до суду, до підсудності якого віднесено розгляд таких справ (ч. 2 ст. 22 КАС); 4) однією із сторін у справі виявився суд, в якому розглядається справа (або суддя цього суду) (п. 6 ч. 1 ст. 22 КАС). У цьому випадку, як і у випадку неможливості утворити новий склад суду для розгляду справи, суд має передати її на розгляд іншому адміністративному суду, що найбільш територіально наближений до цього суду. 2. Підстави, виникнення яких обумовлено недотриманням правил підсудності адміністративних справ: 1) відкрито провадження у справі, яка предметно підсудна іншому суду (п. 2 ч. 1 ст. 22 КАС). При встановленні такого факту адміністративний суд, що відкрив провадження, повинен передати справу на розгляд відповідного адміністративного суду, незалежно від того на якому етапі провадження у першій інстанції виявлено порушення правил предметної підсудності. У разі, коли порушення правил предметної підсудності виявлено в суді вищої інстанції, то рішення суду першої інстанції належить скасувати, а справу передати до компетентного суду; 2) відкрито провадження у справі, яка територіально підсудна іншому суду (п. 3 ч. 1 ст. 22 КАС). При встановленні такого факту адміністративний суд, що відкрив провадження, повинен передати справу на розгляд відповідного адміністративного суду, незалежно від того на якому етапі провадження у першій інстанції виявлено порушення правил територіальної підсудності. При цьому, слід засвоїти, що: а) питання про передачу адміністративної справи (крім випадку, передбаченого п. 5 ч. 1 ст. 22) розглядається на розсуд суду: - у порядку письмового провадження; - в судовому засіданні; б) неприбуття у судове засідання осіб, які беруть участь у справі та які були належним чином повідомлені (за правилами, передбаченими ст.ст. 33–40 КАС), не перешкоджає розгляду цього питання; в) за результатами розгляду цього питання суд виносить ухвалу (крім випадку, передбаченого п. 5 ч. 1 ст. 22): - про передачу адміністративної справи з одного адміністративного суду до іншого – її може бути оскаржено в загальному порядку; - про відмову в такій передачі – ця ухвала виноситься у судовому засіданні, окремим документом не викладається й оскарженню не підлягає. Заперечення на неї може бути включене до апеляційної чи касаційної скарги на рішення суду, прийняте за результатами розгляду справи; г) передача адміністративної справи з одного суду до іншого здійснюється після закінчення строку на оскарження ухвали про передачу адміністративної справи з одного адміністративного суду до іншого (а в разі подання апеляційної скарги – після залишення її без задоволення); З метою запобігання безпідставному відкладенню постановлення рішення по переданій справі, своєчасного й швидкого захисту і поновленню законних прав, свобод та інтересів фізичної чи юридичної особи, яка звернулась до суду, встановлено, що: 1) адміністративна справа, передана з одного адміністративного суду до іншого у вищерозглянутому порядку, розглядається адміністративним судом, до якого вона надіслана (ч. 7 ст. 22 КАС); 2) спори між адміністративними судами щодо підсудності не допускаються (ч. 8 ст. 22 КАС). Заборона спорів між адміністративними судами щодо правильності передачі адміністративної справи також є додатковою гарантією оперативного здійснення адміністративного правосуддя по конкретному публічно-правовому спору. Читайте також:
|
||||||||
|