Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні вказівки до розв’язання задачі № 6.2

При використанні витратного підходувартість машин і обладнання визначається витратами на їх створення, придбання й установку. Цей підхід застосовується, в основному, під час оцінки спеціальних об'єктів, що не мають близьких аналогів. Базою розрахунків у цьому випадку, так само як і під час оцінки будівель і споруд, є вартість відновлення або вартість заміщення, яка потім коректується на величину сукупного зносу.

Під вартістю відновлення машин і обладнання розуміють вартість відтворення їх повної копії в поточних цінах на дату оцінки або вартість придбання нового об'єкта, цілком іден­тичного (функціонально, конструктивно та параметрично) об'єкту оцінки в поточних цінах.

Вартість заміщення машин і обладнання - мінімальна вартість придбання аналогічного нового об'єкта в поточних цінах.

При застосуванні витратного підходу можна скористатись методом розрахунку за ціною однорідного об'єкта,якийза­снований на коректуванні собівартості конструктивно подіб­ного об'єкта виходячи з припущення, що величини собівартості виготовлення об'єкта оцінки й однорідного об'єкта формуються під впливом загальних виробничо-технологічних факторів.

Розрахунок за даним методом здійснюється в такій послідовності:

1. Вибір об’єкта, однорідного з об’єктом оцінки за технологією виготовлення, використовуваними матеріалами, конструкції. Ринкова ціна такого об’єкта повинна бути відомою.

2. Визначення рентабельності однорідного об’єкта. для спрощення розрахунків припустимо приймати коефіцієнт рентабельності (Крент) для продукції, що користується попитом, в інтервалі 0,25 0- 0,35; для продукції, що має середній попит – 0,1 – 0,25; для низькорентабельної продукції – 0,05-0,1. Якщо ж об’єкт не користується попитом на ринку, то Крент = 0, а вартість такого об’єкта знаходиться на рівні його собівартості.

3. Розрахунок повної собівартості однорідного об’єкта за формулою:

, (6.1)

де Спод – повна собівартість виробництва однорідного об’єкта;

ПДВ – ставка податку на додану вартість;

ПП – ставка податку на прибуток;

Крент – показник рентабельності продукції;

Цод – ціна однорідного об’єкта.

4. Розрахунок повної собівартості об’єкта оцінки. Для цього в собівартість однорідного об’єкта вносять коректування, що враховують розходження в конструктивних параметрах об’єктів:

, (6.2)

де Сп – повна собівартість виробництва оцінюваного об’єкта;

Коц, Код – конструктивний параметр об’єкта оцінки й однорідного об’єкта відповідно;

5. Розрахунок повної відновлювальної вартості об’єкта оцінки (без ПДВ):

, (6.3)

де Воц – повна собівартість об’єкта оцінки.


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. III. Інформаційне забезпечення задачі
  4. IIІ. Інформаційне забезпечення задачі
  5. IV. Алгоритм вирішення задачі
  6. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  7. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  8. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  9. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  10. IV. ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ПОРЯДОК ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ
  11. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  12. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті




Переглядів: 357

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача-приклад №6.1 | Задача-приклад №6.2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.