Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



РОЗДІЛ II.

Р 7. Працювати простими ручними інструментами (відкруткою, пензликом, різцем, голкою, молотком, зуби­лом тощо).

М 8. Керувати механізмами, автотранспортом, трактором, локомотивом, машинним обладнанням (верстатом, швей­ною машиною, сільськогосподарськими машинами тощо).

А 9. Використовувати в роботі автоматизоване або автома­тичне обладнання (різноманітні автомати, комп'ютери, відеотехнічні комплекси, автоматичні лінії, обробляючі центри тощо).

ПО 10. Працювати з приладами, вимірювальним обладнан­ням (мікроскопом, лічильником, секундоміром, прила­дами зі світловими та цифровими шкалами тощо).

Ф 11. Спиратись у роботі не на зовнішні (інструментальні) засоби праці, а лише на свої власні можливості - мову, особливості поведінки, інтелектуальні здібності..

Ф1 12. Використовувати мову (вільну, логічну, грамотну), як засіб праці.

Ф2 13. Говорити емоційно, виразно.

ФЗ 14. Звертатись діловою мовою з точними формулювання­ми, без особистих емоцій.

Ф4 15. Використовувати міміку, жести, якими Ви легко можете виразити те, що хочете.

Ф5 16. Використовувати різні можливості Вашого організ­му (м'язи, органи чуття, все тіло), щоб здійснити виразні рухи, пози для впливу ними на іншу людину або вико­нання яких-небудь складних дій (як артист, тренер, слідчий, манекенниця, спортсмен, вантажник тощо).

ФО 17. Використовувати діловий стиль поведінки без про­яву своїх власних емоцій і особистого ставлення до лю­дини, предмета розмови.

Ф7 18. При прийнятті рішень спиратись на знання, які Ви оцінюєте, обдумуєте, тобто інтелектуально переробляє­те для прийняття рішень.

РОЗДІЛ III.

АЛ 19. Працювати за чіткими інструкціями, правилами, які виключають непередбачувані, нові ситуації, що вимагають самостійного рішення.

АН 20. Працювати за загальною інструкцією, яка допускає внизці випадків прийняття самостійних рішень у відповідь на виконання несподіваних ситуацій.

Н 21. Постійно та активно вирішувати несподівано виникаючі складні завдання і проблеми, які вимагають нестандартного підходу та оригінальних рішень.

РОЗДІЛ IV.

ІН 22. Робити спою справу самостійно, незалежно від інших людей і самостійно відповідати за неї.

К 23. Працювати у колективі, коли результати Вашої праці належать під процесу і результатів праці інших людей ( так працюють агроном, бортрадист, хірург, операційна сестра, артист ансамблю та інші).


Читайте також:

  1. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  2. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  3. V розділ. Товарна політика підприємства
  4. VI розділ. Маркетингова цінова політика
  5. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  6. VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій
  7. А) Роздільне складання таблиць (За підручником Богдановича М.В.)
  8. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  9. Актив і пасив балансу складаються також з певних розділів.
  10. Активи, що реалізуються повільно (А3) – це статті 2-го розділу активу балансу, які включають запаси та інші оборотні активи (рядки 100 до 140 включно, а також рядок 250).
  11. Аналіз бойових дій пожежних підрозділів
  12. Б – розділення гелю на дві фази




Переглядів: 341

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додаток3.2.Бланк відповідей та формули розрахунку | РОЗДІЛ V.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.