Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практична робота № 4

Тема: Складання психологічного та психофізіологічного профілю професій

Мета:навчитися аналізувати наукову, навчально-методичну літературу з психологічних проблем професійної орієнтації та відбирати необхідну інформацію для здійснення психологічного супроводу профорієнтаційної роботи загальноосвітнього навчального закладу.

Час: 2 години аудиторних занять.

Форма проведення: круглий стіл.

План

Перевірка рівня засвоєння студентами основних теоретичних положень теми:

  1. Психограма. Процедура складання психограм.
  2. Особливості структури психограм, виконаних з позиції аналітичного, діяльнісного підходів та системної методології
  3. Психофізіологічний чи психологічний профіль професії як комбінована форма таблично-графічного документу, де перераховується значущий для певної професії стан психіки, якості особистості, декотрі ключові властивості інтелекту та важливі фізіологічні функції організму професіонала.
  4. Етапи побудови психофізіологічного чи психологічного профілю професії.

Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. III. Практична частина.
  4. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  5. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  6. IV. Науково-дослідницька робота.
  7. IV. Практична робота.
  8. IV. Практична частина
  9. IV. Робота над темою уроку
  10. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  11. V. Робота з підручником
  12. V. Робота з підручником. с. 59-60




Переглядів: 347

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додаток3.4. | Хід виконання роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.