Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рекомендовані теми для практичних робіт учнів на уроці

 

 

№ п/п Назви тем для практичних робіт учнів на уроці
1. Класифікація професій за змістом, умовами і результатами праці.
2. Ознайомлення з професіограмами сучасних професій.
3. Визначення відповідності змісту і умов праці фізичним, соціальним та розумовим можливостям людини.
4. Диспут: «Моя ситуація вибору професії».
5. Виявлення здібностей учнів до різних видів професій.
6. Складання блок-схем: «Сучасний ринок праці» та «Професія сьогодні й завтра»
7. Аналіз інформації про типи вищих навчальних закладів певного регіону країни, умови вступу та навчання.
8. Диспут на тему: «Як стати успішною особистістю».
9. Складання основного та резервного планів побудови індивідуальної кар'єри

 

 

Таблиця 2.3

Рекомендовані теми для самостійної роботи

 

№ п/п Назви тем для самостійної роботи учнів
1. Знайти і відтворити в робочому зошиті інформацію про сфери професійної діяльності людини (виробнича, громадська, бізнес, сфера обслуговування, освіта та ін.).
2. На сайті Державної служби зайнятості відшукати інформацію про Міжнародну організаціюпраці (історія, структура та діяльність).
3. Творче завдання у робочому зошиті: «Перелік протипоказань до етапу здоров'я людини у визначених професіях» та «Перелік професійних захворювань фахівціввизначених професій».
4. Творче завдання у робочому зошиті: «Пошук в мережі Інтернет інформації про попит на привабливу для учня професію» та «Що мною зроблено нині для опанування майбутньою професією».  
5. Творче завдання у робочому зошиті: «Приклади зі світової та української літератури про наслідки вдалогоі невдалого виборупрофесії».
6. Творче завдання у робочому зошиті: «Аналіз попиту та пропозиції на сучасному рийку праці « та «Власне прогнозуванняпопиту на певні професії в майбутньому».
7. Знайти в мережі Інтернеті стисло відтворити в робочому зошиті інформаціюпро навчальні заклади певного регіону країни.
8. Творче завдання в робочому зошиті: «Мій алгоритм досягнення майбутнього професійного успіху» та «Домінуючі якості та риси відомих людей, які досягли професійногоуспіху».
9. Професійні проби.

 

 

 

N


Практична робота № 10

Тема: Технологія розробки та проведення заняття психологічного змісту з профорієнтаційних курсів для учнів середньої школи

Мета:ознайомитись з методикою роботи шкільного психолога в процесі викладання профорієнтаційних курсів для учнів середньої школи

Час: 2 години аудиторних занять.

Форма проведення: круглий стіл.

План

Перевірка рівня засвоєння студентами основних теоретичних положень теми:

1. Курс профорієнтаційного спрямування «Твоя професійна кар’єра» - систематизуюча основа професійної орієнтації учнів середньої школи.

2. 2.Форми та методи профорієнтаційної роботи психолога у процесі вивчення курсу «Твоя професійна кар’єра».

3. Діагностичні розвивальні процедури в змісті курсу «Твоя професійна кар’єра».


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  4. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  6. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  7. II. Розвиток математичних знань учнів.
  8. II. Розвиток математичних умінь учнів
  9. II. Розвиток математичних умінь учнів
  10. II. Розвиток математичних умінь учнів
  11. II. Розвиток математичних умінь учнів
  12. III. Актуалізація опорних знань учнів.




Переглядів: 401

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Курс профорієнтаційного спрямування «Побудова кар’єри» - системоутворююча основа професійної орієнтації старшокласників | КЛАСІВ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.