Визначання ринкової вартості підприємства методами порівняльного підходу засновано на використанні цінових мультиплікаторів, що являють собою коефіцієнти, які показують співвідношення між ринковою ціною підприємства-аналога і базовими фінансовими показниками:
, (6.1)
де М – ціновий мультиплікатор;
Ц – ціна підприємства – аналога (або його акції);
ФП – базовий фінансовий показник підприємства – аналога.
Фінансові показники, які звичайно використовуються для розрахунку цінових мультиплікаторів – це чистий прибуток, поточний грошовий потік, балансова вартість активів, виручка від реалізації, власний капітал й інше.
Загальна формула для розрахунку вартості за допомогою методів порівняльного підходу має вигляд:
, (6.2)
де ФПоц – базовий (тай же, що використовувався для розрахунку мультиплікатора) фінансовий показник об’єкта оцінки.