МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||
МЕТА І ЗАВДАННЯ ВИВЧЕННЯ КУРСУКіровоградський державний педагогічний університет Імені Володимира Винниченка Кафедра правознавства НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС КУРСУ «ПРАВО ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ» (за вимогами кредитно-модульної системи) Навчально-методичний комплекс розробила к.ю.н., ст.. викл. Мілова Т.М. Кіровоград - 2009
УДК Навчально-методичний комплекс курсу “Право Європейського Союзу”. – Кіровоградський державний педагогічний універстет імені Володимира Винниченка. – 2009. – 105 с. Укладач: к.ю.н., ст. викл. Мілова Т.М. Рецензент:к.ю.н. Юрах В.М., к.і.н. Манжул К.В.
Затверджено методичною радою кафедри правознавства Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Протокол № ___від _______________________2009 р.
© Мілова Т.М., 2009.
СТРУКТУРА ПРОГРАМИ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «Право Європейського Союзу» ОПИС ПРЕДМЕТА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
МЕТА І ЗАВДАННЯ ВИВЧЕННЯ КУРСУ Метою вивчення курсу є засвоєння студентами відповідного рівня знань у галузі права Європейського Союзу та Європейських співтовариств, достатнього для усвідомлення значення регіональної інтеграції держав Європи та необхідності ії подальшого розвитку. Завдання вивчення курсу: - ознайомити студентів із загальними засадами права Європейського Союзу; - розкрити принципи, на яких грунтується процес європейської інтеграції та її правове забезпечення; - виробити у студентів навички проведення глибокого історичного, правового, економічного аналізу європейських і світових інтеграційних процесів, учасником яких є Україна В результаті вивчення дисципліни «Право Європейського Союзу» студент повинен: - знати –основну нормативно-правову базу Європейського Союзу; інституції та органи Співтовариства та їх повноваження; правові засади функціонування основних галузей та сфер регулювання права Європейського Союзу; - вміти – здійснювати професійну діяльності в установах, діяльність яких пов'язана з прогресивним розвитком українського законодавства; проводити глибокий аналіз європейських і світових інтеграційних процесів, учасником яких є Україна; кваліфіковано оцінювати економічну та політичну ситуації в Україні; - аналізувати –сучасні проблеми правового забезпечення інтеграційних процесів; економічні, правові та соціально-культурних аспекти співробітництва європейських держав, теоретичні проблеми цього процесу, а також можливі шляхи їх подолання; нормативно-правову базу України з огляду на перспективу інтеграції у Європейське співтовариство. Читайте також:
|
||||||||||||||
|