МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Інтерактивні методи навчанняПлан 1. Інтерактивні методи навчання. 2. Проблемне навчання у початковій школі. 3. Основи програмованого навчання. Можливості програмованого навчання у початковій школі. 4. Перспективи розвитку і використання програмованого навчання. Комп’ютерізація навчання. 5. Проблема вибору методів навчання, комплексного їх застосування. Ключові поняття Список рекомендованої літератури
Сучасна система освіти видається більшості педагогів настільки зрозумілою, що відкриття й висновки психологів або соціологів у цій галузі інколи виявляються несподіваними й викликають подив і супротив. Подібну реакцію викликала з-посеред учителів-учасників наших семінарів стаття російського дослідника О. Звєрєва «10 і 90 – нова статистика інтелекту» (1997). Дослідження, описане в статті, починалося зі звичайного експерименту. Американські соціологи звернулися до молодих людей з різних країн, які нещодавно закінчили школу, з низкою запитань з різних предметів. Виявилося, що в середньому лише 10 % опитаних правильно відповіли на всі запитання. Результат цього дослідження спонука в іншого російського педагога М. Балабана дійти дивного для вчителів висновку: школа, незалежно від того, у якій країні вона знаходиться, успішно навчає лише одного з десяти своїх учнів. Можна захоплюватися видовищними уроками, радіти своїм успіхам, педагогічним відкриттям, підраховувати кількість учасників і переможців олімпіад на різних рівнях, проте ефективність педагогічної діяльності вчителя середньої школи визначається тими самими 10 % учнів, які засвоюють увесь матеріал. Пояснення цього факту дуже просте: «тільки 10 % людей здатні вчитися з книгою в руках». Іншими словами, лише для 10 % учнів методи, використовувані в традиційній школі, є прийнятними. Решта 90 % учнів також здатні вчитися, але не з книгою в руках, а по-іншому: «своїми вчинками, реальними справами, всіма органами чуття». Результати цього та багатьох інших досліджень призводять до висновку, що навчання має будуватися інакше, по-іншому, таким чином, щоб усі учні могли вчитися. Один з варіантів організації навчального процесу – використання в діяльності педагога технології інтерактивного навчання. Інтерактивні технології - це порівняно новий, творчий, цікавий підхід до організації навчальної діяльності учнів. Слово “інтерактив" походить від англійського слова “interact”. “Inter” - це взаємний, “act” - діяти. Інтерактивний - здатний взаємодіяти або перебувати в режимі бесіди, діалогу з будь-чим (наприклад, комп’ютером) або з будь-ким (людиною). Читайте також:
|
||||||||
|