Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 37. Сучасна філософія.

1.Філософський плюралізм у посткласичній сучасній філософії: причини та наслідки.

2.Основні напрямки сучасної філософії (екзистенціалізм, філософська антропологія,

персоналізм, феноменологія,неоструктуралізм, деструктивізм, філософський постмодерн).

Література: (5, 9-12, 25, 27-28, 45, 46, 55, 59, 66-72,75, 79)

Тема 38. Методологічні функції філософії в науковому пізнанні.

1. Філософія і наука.

2. Основні концепції філософської методології науки:

а) позитивізм, неопозитивізм, постпозитивізм;

б) неокантіанство;

в) структуралізм;

г) герменевтика;

Література: (2, 5, 9-12, 25, 27, 28, 45-46, 55, 59, 66-72,75, 79)

Тема 39. Філософський аналіз науки.

1. Наука як об’єкт філософського дослідження.

2. Структура та основні компоненти науки.

3. Закономірності розвитку науки.

4. Наука як соціальний феномен.

5. Філософські проблеми розвитку техніки й технології.

Література: (2, 5, 9-12, 25, 27-28, 45-46, 55, 59, 66-72,75, 79)

 

Тема 40. Природа як об’єкт філософського аналізу.

1. Проблема якісної та кількісної нескінченності Всесвіту.

2. Поняття матерії, руху, часу, простору в сучасній науці.

3. Наукова картина світу.

4. Проблема пізнаваності світу.

Література: (2, 5, 9-12, 25, 27-28, 45 46, 55, 59, 66-72,75, 79)

Тема 41. Структура наукового пізнання.

1. Єдність чуттєвого і раціонального в пізнанні.

2. Форми і методи емпіричного рівня пізнання.

3. Форми і методи теоретичного рівня пізнання.

4. Проблема етики наукової діяльності.

Література: (2, 5, 9-12, 25, 27, 28, 45-46, 55, 59, 66-72,75, 79)


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. Антична філософія.
  3. Антична філософія.
  4. Виборчі системи та виборчі технології (теорія і сучасна практика).
  5. Влада: зміст і сучасна концептуалізація
  6. ВП – як сучасна форма організації підприємств
  7. ГЛОБАЛЬНИЙ ЕВОЛЮЦІОНІЗМ І СУЧАСНА НАУКОВА КАРТИНА СВІТУ
  8. Давньоіндійська філософія.
  9. Дофілософське мислення й філософія.
  10. Еволюція грошей. Сучасна грошова система
  11. Елліністична філософія.
  12. Західна некласична філософія.




Переглядів: 403

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Література: (10, 11, 12, 25, 27, 32, 34 40, 54, 55, 59,62, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72) | МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО НАПИСАННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.