МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практична роботаТема: Багатокомпонентні складнопідрядні речення. Мета: узагальнити і систематизувати знання студентів про багатокомпонентні складнопідрядні речення, їх структуру, вчити здійснювати повний синтаксичний аналіз речень, їх моделювати, читати моделі, прищеплювати шану до професії вчителя, любов до слова. Завдання для виконання. Завдання 1. Перепишіть. Виконайте повний синтаксичний аналіз речень. 1. Ніколи в бурі не загине, хто Прометея маж дух. 2. Той, що занепав духом, уже не страждає. 3. Людині треба, щоб її робота залишалася після неї жити. 4. поглядаю, як ліс проростає осінньою синню. В той час як надворі все вигоряло, барометр уже третій день показував у конторі дощ.
Завдання 2. Перепишіть речення (без цифр біля слів) і самостійно розберіть їх за членами . При аналізі користуйтеся цифрами: 1 — підмет; 2- — присудок; 3 — додаток; 4 — означення; 5 — обставина; 6 — внесення; 7.1 — сполучник сурядності; 7.2 — сполучник підрядності; 7.3 — сполучне слово. Коли зробите аналіз, усі частини, що мають свої синтаксичні центри, відділіть одну від одної комами. 1. Тут де кожен камінь кров'ю полили в бою брати із пошаною й любов'ю зупинися, друже, ти. (В. Лучук.) 2. Пахнуть хлібом слова що мене їх навчила мати . (Д. Павличко.) 3. Мені здається що тим і наш світ красний що він не однаковий. (Панас Мирний.) Завдання 3. Перепишіть речення (без цифр біля слів) і самостійно розберіть їх за членами . При аналізі користуйтеся цифрами: 1 — підмет; 2- — присудок; 3 — додаток; 4 — означення; 5 — обставина; 6 — внесення; 7.1 — сполучник сурядності; 7.2 — сполучник підрядності; 7.3 — сполучне слово. Коли зробите аналіз, усі частини, що мають свої синтаксичні центри, відділіть одну від одної комами. 1. Повітря тремтить від спеки і в срібнім мареві танцюють далекі тополі. (М. Коцюбинський.) 2. Сонце вже заходило і гори востаннє засвітилися легким ажурним золотом немов були зіткані з багрянистих суцвіть. (О. Гончар.) 3. Могутні дуби що густою лавою стояли понад озером повилися густими тінями. (С. Васильченко.) 4. День погас і все спочило. (Т. Шевченко.) 5. Туман закрив веселі зорі за хмару місяць закотивсь. (Л. Глібов.)
Читайте також:
|
||||||||
|