МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практична роботаТема: Багатокомпонентні складносурядні речення з послідовною підрядністю. Мета: систематизувати й узагальнити знання студентів про багатокомпонентні складнопідрядні речення з послідовною підрядністю, про їх структуру; формувати вміння здійснювати повний синтаксичний аналіз таких речень. Завдання для виконання: Завдання 1. Визначте види складних речень і функцію виділених синтаксичних одиниць. 1. В безсмертя не увійдеш, як не знайдеш броду, щоб перебрести через неправди боротьбу. 2. Всі одразу помітили, що літо вже минуло, що вже настала осінь з нескінченними мряками, розбитими дорогами, холодними вітрами. 3. Хто не жив посеред бурі, той ціни не знає силі. 4. Повінь добрих почуттів затоплює душу вчителя, коли він чує, як довірливо тулиться до нього дитина. 5. Зазнали ми в віках немало горя, та здобули ми радість назавжди. 6. Ми стоїмо за мир і спокій, ми кривді вічні вороги, ми любимо свої широкі, свої безмежні береги. 7. Мені, мабуть, не надокучить нагадувати, що, хто не знає свого минулого, той не вартий свого майбутнього. 8. За дітей я слово промовляю, за дітей, що на землі ростуть, щоб розкрити далеч їм безкраю, щоб ясна стелилася їм путь. Завдання 2. Визначте типи підрядних частин і поясніть, чим вони з'єднані — сполучниками чи сполучними словами. Поставте розділові знаки. Повторіть тему «Складнопідрядне речення». 1. Ніколи я не знав як тяжко жить без солов'я що в пісні аж тремтить тільцем своїм маленьким і гарячим. 2. У мене в вухах переможно заспівав мій мотор знайомий голос якого супроводив мене у всіх атаках коли я пірнав у хмару щоб збити фриців з толку бо їх на той раз було більше. 3. Шумлять співають срібні ріки в вітрах жаданої весни що возз'єдналися навіки Вкраїни рідної сини щоб у сім'ї єдиній жити іти до зоряних висот. 4. Виявилось що вони проходять повз маленький острівець яких тут немало в Азовському морі. Завдання 3. Відредагуйте наведені речення, замінюючи, де це можливо, підрядні частини дієприкметниковими зворотами (чи навпаки). Повторіть тему «Дієприкметник і дієприкметниковий зворот». 1. Давно вже розпочалася практика, яку ми проводимо у школах, які розташовані поблизу міста. 2. Це був той день, якого так довго чекали товариші, яких привезли до нас на екскурсію. 3. Ті люди, що стояли біля будинку, що був розташований на розі двох вулиць, зовсім несподівано розійшлися. 4. Робота, виконана піонерами, вихованими цією школою, привернула увагу присутніх. 5. Ми з нетерпінням чекали друзів, які пішли в похід, якого давно чекали.
Читайте також:
|
||||||||
|