МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методичні рекомендації до вивчення розділу 1.3.Зміст Розділ 1.3 Антропогенез. Віхи історичної та культурної еволюції людини Динаміка культури: культурантропологічні засади дослідження Змістовий модуль 1. 1. Основні теорії походження людини. 2. Теоретико-методологічні проблеми антропосоціоґенезу. 3. Періодизація історії первісного суспільства. 4. Морфологічна і соціальна еволюція первісної людини: (доба первісного стада; доба ранньородової общини; доба пізньородової общини доба політогенезу). Основні поняття:антропологія, ґенезис, антропоґенезис, антропосоціоґенез, архантропи, палеоантропи, неоантропи (Homo sapiens sapiens), соціоґенез, цивілізація, філоґенез, археологічна періодизація, історична періодизація, креаціонізм, еволюціонізм, дарвінізм, космізм, моноцентризм, поліцентризм, філософська антропологія. Цілі та завдання вивчення розділу 1.3 Успішне вивчення розділу 1.3. дозволяє: o Ознайомитися з основними теоріями походження людини. o Мати уявлення про теоретико-методологічні проблеми антропосоціоґенезу. o Знати періодизацію історії первісного суспільства. o Знати морфологічну і соціальну еволюцію первісної людини: (доба первісного стада; доба ранньородової общини; доба пізньородової общини доба політогенезу). o Володіти основними поняттями: антропологія, ґенезис, антропоґенезис, антропосоціоґенез, архантропи, палеоантропи, неоантропи (Homo sapiens sapiens), соціоґенез, цивілізація, філоґенез, археологічна періодизація, історична періодизація, креаціонізм, еволюціонізм, дарвінізм, космізм, моноцентризм, поліцентризм, філософська антропологія.
При вивченні розділу 1.3. важливо дати визначення основних понять: антропологія, ґенезис, антропоґенезис, антропосоціоґенез, архантропи, палеоантропи, неоантропи (Homo sapiens sapiens), соціоґенез, цивілізація, філоґенез, археологічна періодизація, історична періодизація, креаціонізм, еволюціонізм, дарвінізм, космізм, моноцентризм, поліцентризм, філософська антропологія. Вивчаючи питання 1, важливо узагальнити уявлення про основні теорії походження людини. Вивчаючи питання 2, зверніть увагу натеоретико-методологічні проблеми антропосоціоґенезу. Вивчаючи питання 3, зверніть увагу наперіодизацію історії первісного суспільства та особливості кожного етапу. Вивчаючи питання 4, спробуйте проаналізувати морфологічну і соціальну еволюція первісної людини. Для успішного засвоєння навчального матеріалу необхідно уважно прочитати зміст розділу, звернути увагу на основні поняття та їх визначення. Робота над основними поняттями, які винесені для вивчення, передбачає роботу із соціологічним словником, для підготовки питань для дискусії та рефератів в методичних вказівках наведений список рекомендованої літератури. Треба відповісти на питання для самоконтролю та зробити стислий конспект змісту розділу. Завдання до теми: 1. Прочитайте тему і законспектуйте основні положення. 2. Запишіть основні поняття. Навчальний матеріал Читайте також:
|
||||||||
|