Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні рекомендації до вивчення розділу 1.3.

Зміст

Розділ 1.3 Антропогенез. Віхи історичної та культурної еволюції людини

Динаміка культури: культурантропологічні засади дослідження

Змістовий модуль 1.

1. Основні теорії походження людини.

2. Теоретико-методологічні проблеми антропосоціоґенезу.

3. Періодизація історії первісного суспільства.

4. Морфологічна і соціальна еволюція первісної людини: (доба первісного стада; доба ранньородової общини; доба пізньородової общини доба політогенезу).

Основні поняття:антропологія, ґенезис, антропоґенезис, антропосоціоґенез, архантропи, палеоантропи, неоантропи (Homo sapiens sapiens), соціоґенез, цивілізація, філоґенез, археологічна періодизація, історична періодизація, креаціонізм, еволюціонізм, дарвінізм, космізм, моноцентризм, поліцентризм, філософська антропологія.

Цілі та завдання вивчення розділу 1.3

Успішне вивчення розділу 1.3. дозволяє:

o Ознайомитися з основними теоріями походження людини.

o Мати уявлення про теоретико-методологічні проблеми антропосоціоґенезу.

o Знати періодизацію історії первісного суспільства.

o Знати морфологічну і соціальну еволюцію первісної людини: (доба первісного стада; доба ранньородової общини; доба пізньородової общини доба політогенезу).

o Володіти основними поняттями: антропологія, ґенезис, антропоґенезис, антропосоціоґенез, архантропи, палеоантропи, неоантропи (Homo sapiens sapiens), соціоґенез, цивілізація, філоґенез, археологічна періодизація, історична періодизація, креаціонізм, еволюціонізм, дарвінізм, космізм, моноцентризм, поліцентризм, філософська антропологія.

 

При вивченні розділу 1.3. важливо дати визначення основних понять: антропологія, ґенезис, антропоґенезис, антропосоціоґенез, архантропи, палеоантропи, неоантропи (Homo sapiens sapiens), соціоґенез, цивілізація, філоґенез, археологічна періодизація, історична періодизація, креаціонізм, еволюціонізм, дарвінізм, космізм, моноцентризм, поліцентризм, філософська антропологія.

Вивчаючи питання 1, важливо узагальнити уявлення про основні теорії походження людини.

Вивчаючи питання 2, зверніть увагу натеоретико-методологічні проблеми антропосоціоґенезу.

Вивчаючи питання 3, зверніть увагу наперіодизацію історії первісного суспільства та особливості кожного етапу.

Вивчаючи питання 4, спробуйте проаналізувати морфологічну і соціальну еволюція первісної людини.

Для успішного засвоєння навчального матеріалу необхідно уважно прочитати зміст розділу, звернути увагу на основні поняття та їх визначення. Робота над основними поняттями, які винесені для вивчення, передбачає роботу із соціологічним словником, для підготовки питань для дискусії та рефератів в методичних вказівках наведений список рекомендованої літератури. Треба відповісти на питання для самоконтролю та зробити стислий конспект змісту розділу.

Завдання до теми:

1. Прочитайте тему і законспектуйте основні положення.

2. Запишіть основні поняття.

Навчальний матеріал


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  4. IV. Вивчення нового матеріалу.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  7. V. Вивчення нового матеріалу.
  8. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  9. Активи, що реалізуються повільно (А3) – це статті 2-го розділу активу балансу, які включають запаси та інші оборотні активи (рядки 100 до 140 включно, а також рядок 250).
  10. Вивчення
  11. Вивчення антонімів
  12. Вивчення взаємозв’язків правопорушень з іншими соціальними явищами




Переглядів: 606

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Забій суглоба, гемартроз. | Теоретико-методологічні проблеми антропосоціоґенезу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.