Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні рекомендації до вивчення розділу 1.5.

Цілі та завдання вивчення розділу 1.5

Зміст

Розділ 1.5 Людина в суспільстві та суспільство в людині

Динаміка культури: культурантропологічні засади дослідження

Змістовий модуль 1.

 

1. Структури повсякденності. Людина в соціальному просторі.

2. Еволюція семіотичної системи повсякденності: суспільство, обмін, особистість.

3. Основні підходи до розв’язання проблеми людина –суспільство.

4. Інкорпорація об’єктивних структур соціального і ментального простору.Людина та її тіло.

5. Теорія габітусу П. Бурдьйо. Поняття соціального типу.

 

Основні поняття: соціальний світ особистості людини, соціальне і ментальне особистості, багатовимірність особистості,соціологічний реалізм, соціологічний номіналізм, соціальний простір, техніки тіла, соціальне поле, габітус, економічний капітал, культурний капітал, символічний капітал, соціальний капітал, соціальний тип.

Успішне вивчення розділу 1.5. дозволяє:

o Мати уявлення про структури повсякденності, аналізувати людину в соціальному просторі.

o Мати уявлення про еволюцію семіотичної системи повсякденності: суспільство, обмін, особистість.

o Ознайомитися з основними підходами щодо розв’язання проблеми людина – суспільство

o Мати уявлення про основні характеристики людини та її тіла в рамках соціальної антропології; вміти аналізувати людину у соціальному просторі

o Ознайомитися з теорією габітусу П’єра Бурдьйо. Вміти аналізувати поняття соціального типу

o Володіти основними поняттями: соціальний світ особистості людини, соціальне і ментальне особистості, багатовимірність особистості, соціологічний реалізм, соціологічний номіналізм, соціальний простір, техніки тіла, соціальне поле, габітус, економічний капітал, культурний капітал, символічний капітал, соціальний капітал, соціальний тип.

 

При вивченні розділу 1.5. важливо дати визначення основних понять: соціологічний реалізм, соціологічний номіналізм, соціальний простір, техніки тіла, соціальне поле, габітус, економічний капітал, культурний капітал, символічний капітал, соціальний капітал, соціальний тип.

Вивчаючи питання 1, проаналізуйте визначення повсякденності в рамках соціальної антропології.

Вивчаючи питання 2, проаналізуйте еволюцію семіотичної системи повсякденності; зверніть увагу на взаємозв’язок: суспільство, обмін, особистість.

Вивчаючи питання 3, зверніть увагу, що існують різні підходи до розв’язання проблеми людина – суспільство. Визначте, яким чином за допомогою об’єктивації, типізації та легітимації люди конструюють суспільство?

Вивчаючи питання 4, зверніть увагу на засоби соціального маркірування. Поміркуйте, у якому сенсі тіло виступає як посередник між індивідуальним і соціальним? Як співвідносяться фізичний і соціальний простори?

Вивчаючи питання 5, охарактеризуйте основні постулати соціологічної теорії П. Бурдьйо. Що собою являє ідеальний соціальний тип? Чому це поняття можна використовувати в антропології?

Для успішного засвоєння навчального матеріалу необхідно уважно прочитати зміст розділу, звернути увагу на основні поняття та їх визначення. Робота над основними поняттями, які винесені для вивчення, передбачає роботу із соціологічним словником, для підготовки питань для дискусії та рефератів в методичних вказівках наведений список рекомендованої літератури. Треба відповісти на питання для самоконтролю та зробити стислий конспект змісту розділу.

Завдання до теми:

1. Прочитайте тему і законспектуйте основні положення.

2. Запишіть основні поняття.

Навчальний матеріал


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  4. IV. Вивчення нового матеріалу.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  7. V. Вивчення нового матеріалу.
  8. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  9. Активи, що реалізуються повільно (А3) – це статті 2-го розділу активу балансу, які включають запаси та інші оборотні активи (рядки 100 до 140 включно, а також рядок 250).
  10. Вивчення
  11. Вивчення антонімів
  12. Вивчення взаємозв’язків правопорушень з іншими соціальними явищами




Переглядів: 649

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Пошкодження грудної клітки. | Але, головним залишається діючий початок, чим повсякденність і відрізняється від фантазії (казки, міфу).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.