МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Фактори, що впливають на прибуток. Планування прибутку.Всі фактори, що впливають на величину прибутку ділять на: Ø зовнішні, які не залежать від діяльності підприємства, але можуть значно вплинути на величину прибутку (інфляційні процеси, політика в державі, законодавство, науково – технічний і соціальний розвиток регіону, політика оподаткування, та інші) Ø внутрішні, фактори, які залежать від діяльності окремого підприємства (обсяг продукції, що випускається, собівартість виробництва, ціна продукції, що реалізується, асортимент, післяпродажний сервіс, реклама, співвідношення власного та залученого капіталу і інші) Основними резервами збільшення прибутку і підвищення рентабельності підприємства є: · економія матеріальних ресурсів; · ріст продуктивності праці; · механізація і автоматизація технологічних процесів; · впровадження нових технологій і нового обладнання і збільшення часу його роботи; · підвищення кваліфікації робітників. Найбільш загальними можливими шляхами збільшення прибутку підприємства є збільшення доходу, зниження собівартості продукції та інших витрат. Планування прибутку підприємства включає такі напрями робіт: розрахунок і економічне обгрунтування планової суми прибутку; планування розподілу прибутку. План прибутку доцільно розробляти у 2-ох варіантах: 1) цільовий прибуток, який потрібно підприємству для самофінансування і досягнення поставленої цілі; 2) можливий прибуток, який можливо отримати при плановому обсязі випуску прдукції і планових витратах. Залежно від обраної стратегії підприємства цільовий прибуток можна розглядати як: ü мінімальний; ü нормальний; ü необхідний. Мінімальний – це найменший прибуток. Кількісно мінімальний прибуток дорівнює середньому рівню процентної ставки банків по депозитах, що склався в теперішній час. Це пояснюється тим, що власник не буде вкладати кошти в створення (функціонування) підприємства, якщо чистий прибуток за результатами діяльності буде менший за суму процентів, які б він зміг одержати від зберігання коштів у банку, чи придбання на них цінних паперів інших підприємств. Нормальний – це прибуток, який відповідає нормі прибутку на капітал, що складається в середньому на ринку (інакше це середній рівень прибутковості в даній галузі). Необхідний – це прибуток, який відповідає потребам підприємства в коштах на виробничий та соціальний розвиток, що утворюються за рахунок прибутку після сплати податків. Розрахований план цільового і можливого прибутку слід порівняти між собою і прийняти управлінське рішення щодо планової суми прибутку. Якщо можливий прибуток дорівнює або більший від цільового, то такий варіант плану приймається як плановий: П ціл. У тому разі, якщо можливий прибуток менший від цільового необхідного, слід розробити заходи для пошуку додаткових резервів збільшення доходів і зниження витрат підприємства. Читайте також:
|
||||||||
|