Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Фактори, що впливають на прибуток. Планування прибутку.

Всі фактори, що впливають на величину прибутку ділять на:

Ø зовнішні, які не залежать від діяльності підприємства, але можуть значно вплинути на величину прибутку (інфляційні процеси, політика в державі, законодавство, науково – технічний і соціальний розвиток регіону, політика оподаткування, та інші)

Ø внутрішні, фактори, які залежать від діяльності окремого підприємства (обсяг продукції, що випускається, собівартість виробництва, ціна продукції, що реалізується, асортимент, післяпродажний сервіс, реклама, співвідношення власного та залученого капіталу і інші)

Основними резервами збільшення прибутку і підвищення рентабельності підприємства є:

· економія матеріальних ресурсів;

· ріст продуктивності праці;

· механізація і автоматизація технологічних процесів;

· впровадження нових технологій і нового обладнання і збільшення часу його роботи;

· підвищення кваліфікації робітників.

Найбільш загальними можливими шляхами збільшення прибутку підприємства є збільшення доходу, зниження собівартості продукції та інших витрат.

Планування прибутку підприємства включає такі напрями робіт:

розрахунок і економічне обгрунтування планової суми прибутку;

планування розподілу прибутку.

План прибутку доцільно розробляти у 2-ох варіантах:

1) цільовий прибуток, який потрібно підприємству для самофінансування і досягнення поставленої цілі;

2) можливий прибуток, який можливо отримати при плановому обсязі випуску прдукції і планових витратах.

Залежно від обраної стратегії підприємства цільовий прибуток можна розглядати як:

ü мінімальний;

ü нормальний;

ü необхідний.

Мінімальний – це найменший прибуток. Кількісно мінімальний прибуток дорівнює середньому рівню процентної ставки банків по депозитах, що склався в теперішній час. Це пояснюється тим, що власник не буде вкладати кошти в створення (функціонування) підприємства, якщо чистий прибуток за результатами діяльності буде менший за суму процентів, які б він зміг одержати від зберігання коштів у банку, чи придбання на них цінних паперів інших підприємств.

Нормальний – це прибуток, який відповідає нормі прибутку на капітал, що складається в середньому на ринку (інакше це середній рівень прибутковості в даній галузі).

Необхідний – це прибуток, який відповідає потребам підприємства в коштах на виробничий та соціальний розвиток, що утворюються за рахунок прибутку після сплати податків.

Розрахований план цільового і можливого прибутку слід порівняти між собою і прийняти управлінське рішення щодо планової суми прибутку. Якщо можливий прибуток дорівнює

або більший від цільового, то такий варіант плану приймається як плановий:

П ціл.

У тому разі, якщо можливий прибуток менший від цільового необхідного, слід розробити заходи для пошуку додаткових резервів збільшення доходів і зниження витрат підприємства.


Читайте також:

  1. Абстрактна модель оптимального планування виробництва
  2. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  3. Аналіз розподілу прибутку.
  4. Аналіз розподілу чистого прибутку.
  5. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  6. Аналіз факторів, що впливають на цінову політику.
  7. Аналіз формування прибутку.
  8. Бар’єри стратегічного планування та заходи щодо їх подолання
  9. Бізнес-план як один із головних інструментів редакційного планування
  10. Бізнес-планування
  11. Бізнес-планування інвестиційного проекту. Розробка планів фінансового проекту
  12. Бізнес-планування, його суть та призначення




Переглядів: 558

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рентабельність підприємства, її види і порядок розрахунку. | Основні завдання експлуатації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.