Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






НЕ 1. 4 Проблема загальнолюдських цінностей у психології

Рівні стосунків при наданні психологічної допомоги

Рівні стосунків при наданні психологічної допомоги

Надання психологічної допомоги особистості, групі, організації – це основна мета практичної психології. За словами Л.М.Карамушки: «Психологічна допомога – це певна реальність, певна психосоціальна практика, полем діяльності якої є сукупність питань, ускладнень та проблем, що стосуються психічного життя людини» [3, 16].

За визначенням О.Ф.Бондаренка: «Психологічна допомога – містке поняття, зміст якого складається з багатоманіття теорій і практик, що варіюються від специфічного застосування такого методу соціологічних обстежень як глибинне інтерв’ю до різноманітних технік соціально-психологічного тренінгу, понять та методів, що сходять до медичної психотерапії, без яких тонка жива тканина психолога-практика та його клієнта може легко зруйнуватися, а сама психологічна допомога перетвориться чи то на моралізування, чи то на просте висловлювання співчуття» [4]. Існує три рівні стосунків при наданні психологічної допомоги (див. табл. 1):

Таблиця 1

Рівень стосунків при наданні психологічної допомоги Характеристика
1. Непрофесійний Даний рівень психологічної допомоги представлений непрофесіоналами цієї галузі. Ними можуть бути друзі, товариші, колеги – це особистості, які не пройшли спеціалізованої підготовки, але стараються бути корисними в допомозі та володіють певними вміннями і бажанням. Непрофесійні помічники можуть сильно відрізнятися за рівнем розвитку інтелекту та здібностей. Ніяких спеціальних вимог до них не ставиться, а якість допомоги залежить в основному від конкретної особистості.
2. Парапрофесій-ний До цього рівня відносяться працівники гуманітарних служб загального профілю, які пройшли відповідне навчання навикам побудови людських стосунків, але працюють, в більшості випадків, не індивідуально, а в складі певного колективу. Такі працівники працюють в якості персоналу закладів психічного здоров’я, дитячих вихователів, стажерів та починаючих консультантів. При достатній підготовці та контролюванні працівники гуманітарних служб загального профілю (парапрофесіонали) можуть сприяти встановленню позитивних стосунків, покращенню психологічного клімату.
3. Професійний На цьому рівні працюють спеціалісти, які пройшли певну підготовку для діяльності у даній галузі. Серед представників цієї групи – психоконсультанти, практичні психологи, психіатри, соціальні працівники.

 

1.Поняття цінностей у психології. Класифікація цінностей.

2.Підходи до розуміння загальнолюдських цінностей.

3.Головний етичний орієнтир психолога-практика.


Читайте також:

  1. IV. Проблема антропогенних змін клімату або «парниковий ефект».
  2. V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.
  3. Аксіологія як наука про цінності. Філософські концепції цінностей.
  4. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  5. Альтернативність ресурсів і проблема економічного вибору
  6. Аудит основних засобів, нематеріальних активів та матеріальних цінностей
  7. Базові принципи психології спорту.
  8. Близькосхідна проблема на рубежі 60-70-х років.
  9. В практичній психології
  10. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК УМОВНИХ ЦІННОСТЕЙ СУБ’ЄКТА З ПСИХОЛОГІЧНИМИ ЗАХИСТАМИ
  11. Вибір місця розташування підприємства як проблема прийняття рішень.
  12. Виживання людини і людства–нагальна проблема сучасності




Переглядів: 782

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Психологічна культура психолога-практика | Поняття цінностей у психології

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.