МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||
НЕ 1. 4 Проблема загальнолюдських цінностей у психологіїРівні стосунків при наданні психологічної допомоги Рівні стосунків при наданні психологічної допомоги Надання психологічної допомоги особистості, групі, організації – це основна мета практичної психології. За словами Л.М.Карамушки: «Психологічна допомога – це певна реальність, певна психосоціальна практика, полем діяльності якої є сукупність питань, ускладнень та проблем, що стосуються психічного життя людини» [3, 16]. За визначенням О.Ф.Бондаренка: «Психологічна допомога – містке поняття, зміст якого складається з багатоманіття теорій і практик, що варіюються від специфічного застосування такого методу соціологічних обстежень як глибинне інтерв’ю до різноманітних технік соціально-психологічного тренінгу, понять та методів, що сходять до медичної психотерапії, без яких тонка жива тканина психолога-практика та його клієнта може легко зруйнуватися, а сама психологічна допомога перетвориться чи то на моралізування, чи то на просте висловлювання співчуття» [4]. Існує три рівні стосунків при наданні психологічної допомоги (див. табл. 1): Таблиця 1
1.Поняття цінностей у психології. Класифікація цінностей. 2.Підходи до розуміння загальнолюдських цінностей. 3.Головний етичний орієнтир психолога-практика. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|