МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ВисновокЗнання та вміле використання вчителем методів, прийомів та форм виховання є однією з умов забезпечення ефективності навчально-виховного процесу. Табл. 9.1. Загальна характеристика методів виховання
Характеристика діяльності вихователя (проведення виховної справи)
Система питань для проведення вчителем самоаналізу виховної справи: - Якими вимогами Ви керувалися в процесі підготовки та проведення справи? - Яку ставили мету (освітню, виховну, розвивальну)? - Як проектували діяльність дітей на занятті? - Якою мірою були залучені школярі до планування та проведення виховної справи? - Які прийоми та методи використовували, наскільки вони були доцільними? - Яку роль відводили проведеному заняттю в системі виховної роботи? - Чому навчали дітей (знання, переконання, почуття, уміння), наскільки здобуті ними знання відповідають очікуваним результатам? - Які труднощі виникали у Вас в процесі реалізації поставлених завдань? - Як Ви їх подолали? Тема. Форми організації виховної роботи. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|