Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Висновок

Знання та вміле використання вчителем методів, прийомів та форм виховання є однією з умов забезпечення ефективності навчально-виховного процесу.


Табл. 9.1.

Загальна характеристика методів виховання

Назва групи методів Методи формування свідомості Методи формування досвіду поведінки Методи стимулювання та корекції поведінки Методи контролю результативності виховання
Мета Вплив на свідомість, почуття, волю вихованця Здобуття досвіду поведінки врізних видах діяльності, у спілкуванні Стимулювання позитивних дій, вчинків, суджень, оцінок та гальмування негативних Виявлення ефективності виховного процесу, рівня вихованості учнів
Види методів Бесіда, лекція, диспут, пояснення, навіювання, роз’яснення, приклад, інструктаж, доповідь Вправа, приучення, доручення, педагогічна вимога, суспільна думка, виховуючі ситуації Змагання, заохочення, покарання Спостереження, бесіда, незалежні оцінки, аналіз результатів діяльності, анкетування
Результат використання Сформованість понять, суджень, оцінок, готовність до відповідної поведінки Сформований досвід поведінки. Виявляється у звичках, вчинках, якостях вихованця Сформованість понять, оцінок, досвіду суспільної поведінки Оцінка ефективності виховного процесу, рівня вихованості учнів, подальше планування виховної роботи

Характеристика діяльності вихователя (проведення виховної справи)

  Етапи діяльності вихователя Види аналізу вихователем виховної справи Характеристика дій вихователя
  Підготовка справи Попередній Попередній задум майбутнього заняття (мета, завдання, зміст, методи форми, очікуваний результат, наочність, попередня підготовка. Залучення школярів до планування й підготовки. Підготовка конспекту, наочності, організація діяльності учнів.
  Проведення Поточний Помічає психофізичний стан дитини; - сприймає реакцію дітей на свої питання; - уважно слухає відповіді дітей; - постійно тримає всю групу дітей у полі зору; - організує спостереження дітей за відповідями та діями товаришів; - сприймає реакцію на свої слова та дії; - помічає риси, властиві окремим дітям: особливості поведінки, мовлення, інтереси, просування в розвитку; - спостерігає впродовж заняття за дисципліною; - спостерігає за своєю поведінкою та мовленням; - помічає взаємозв’язок між своєю діяльністю та діяльністю дітей тощо.
  Оцінка Підсумковий Зіставлення плану (задуму) заняття з його реалізацією. виявити переваги і недоліки заняття; намітити шляхи усунення слабких сторін, але зі збереженням та подальшим поліпшенням сильних; а також виявити відхилення від конспекту заняття та встановити їх причини.

Система питань для проведення вчителем самоаналізу виховної справи:

- Якими вимогами Ви керувалися в процесі підготовки та проведення справи?

- Яку ставили мету (освітню, виховну, розвивальну)?

- Як проектували діяльність дітей на занятті?

- Якою мірою були залучені школярі до планування та проведення виховної справи?

- Які прийоми та методи використовували, наскільки вони були доцільними?

- Яку роль відводили проведеному заняттю в системі виховної роботи?

- Чому навчали дітей (знання, переконання, почуття, уміння), наскільки здобуті ними знання відповідають очікуваним результатам?

- Які труднощі виникали у Вас в процесі реалізації поставлених завдань?

- Як Ви їх подолали?
Лекція № 9.

Тема. Форми організації виховної роботи.


Читайте також:

  1. IV. Висновок
  2. IV. Висновок
  3. Аудиторський висновок
  4. Аудиторський висновок, у якому робиться відмова від надання висновку аудитора
  5. Аудиторський висновок, у якому робиться відмова від надання висновку аудитора
  6. Безумовно-позитивний висновок
  7. Висновок
  8. ВИСНОВОК
  9. ВИСНОВОК
  10. Висновок
  11. Висновок
  12. Висновок




Переглядів: 557

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання роботи. | Завдання роботи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.