МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ВисновокЗнання та вміле використання вчителем методів, прийомів та форм виховання є однією з умов забезпечення ефективності навчально-виховного процесу. Табл. 9.1. Загальна характеристика методів виховання
Характеристика діяльності вихователя (проведення виховної справи)
Система питань для проведення вчителем самоаналізу виховної справи: - Якими вимогами Ви керувалися в процесі підготовки та проведення справи? - Яку ставили мету (освітню, виховну, розвивальну)? - Як проектували діяльність дітей на занятті? - Якою мірою були залучені школярі до планування та проведення виховної справи? - Які прийоми та методи використовували, наскільки вони були доцільними? - Яку роль відводили проведеному заняттю в системі виховної роботи? - Чому навчали дітей (знання, переконання, почуття, уміння), наскільки здобуті ними знання відповідають очікуваним результатам? - Які труднощі виникали у Вас в процесі реалізації поставлених завдань? - Як Ви їх подолали? Тема. Форми організації виховної роботи. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|