МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||
На методичну розробку теоретичного заняття з хірургіїСТУДЕНТІВ Питання для самоконтролю: 1. Класифікація травм грудної клітки. 2. Критерії оцінки стану хворих при пошкодженнях грудної клітки. 3. Ступені важкості внутрішніх кровотеч. 4. Пневмоторакси. 5. Гемоторакси. 6. Принципи надання невідкладної допомоги на догоспітальному та госпітальному етапах при травмах огрудної клітки. 7. Тактика та об’єм оперативних втручань при різних видах пошкоджень грудної клітки. 8. Клінічна картина РЛ. Доклінічний та клінічний періоди; 9. Семіотика РЛ. Бронхообтураційний синдром. Діагностика; 10. Роль анамнезу та фізикального обстеження. Рентгенологічні та ендоскопічні методи. Цитологічні дослідження харкотиння. Основні рентгенологічні симптоми. Рентгенологічні ознаки ателектазу; 11. Система дообстеження при підозрі на центральний та периферичний РЛ. Значення томографії та бронхоскопії; 12. Трансторакальна пункція та катетеризація бронхів. Додаткові методи обстеження – ангіопульмонографія, ізотопне сканування; 13. Методи діагностики метастазів у лімфовузли середостіння, комп’ютерна томографія; 14. Загальні принципи хірургічного, променевого, хіміотерапевтичного лікування РЛ; 15. Вибір методу лікування залежно від локалізації пухлини, стадії та гістологічної будови. Комбіноване та комплексне лікування. Реабілітація хворих. а) Орієнтовна карта для самостійної роботи з літературою
9. ЛІТЕРАТУРА:
Навчальна (основна) 1. Д. Ф. Скрипниченко „Хирургия” 2. Ю.А. Несторенко „Хірургічні хвороби”
Навчальна ( додаткова) 1. А. А. Шабад „Навчальний посібник” 2. Л.Н. Журавльова „Посібник з невідкладної медичної допомоги” 3. Л. С. Білик „Медичні маніпуляції в алгоритмах” 4. Вагнер Е.А. Хирургия повреждений груди. М., "Медицина", 1981, 288 с. 5. Ковальчук Л.Я. Невідкладна хірургія. Тернопіль, "Укрмедкнига", 2000, с. 40-66. 6. Кутушев Ф.Х. и др. Неотложная хирургия груди и живота. Л., "Медицина", 1984, с. 74-96. Методична 1. „Методичні основи підготовки й проведення навчальних занять в медичних вузах”
б) Питання з теми наступної лекції для самостійної роботи з літературою:
«Догляд за хворими із пошкодженнями та хірургічними захворюваннями органів черевної порожнини»
РЕЦЕНЗІЯ Читайте також:
|
||||||||||||||
|