Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



На методичну розробку теоретичного заняття з хірургії

СТУДЕНТІВ

Питання для самоконтролю:

1. Класифікація травм грудної клітки.

2. Критерії оцінки стану хворих при пошкодженнях грудної клітки.

3. Ступені важкості внутрішніх кровотеч.

4. Пневмоторакси.

5. Гемоторакси.

6. Принципи надання невідкладної допомоги на догоспітальному та госпітальному етапах при травмах огрудної клітки.

7. Тактика та об’єм оперативних втручань при різних видах пошкоджень грудної клітки.

8. Клінічна картина РЛ. Доклінічний та клінічний періоди;

9. Семіотика РЛ. Бронхообтураційний синдром. Діагностика;

10. Роль анамнезу та фізикального обстеження. Рентгенологічні та ендоскопічні методи. Цитологічні дослідження харкотиння. Основні рентгенологічні симптоми. Рентгенологічні ознаки ателектазу;

11. Система дообстеження при підозрі на центральний та периферичний РЛ. Значення томографії та бронхоскопії;

12. Трансторакальна пункція та катетеризація бронхів. Додаткові методи обстеження – ангіопульмонографія, ізотопне сканування;

13. Методи діагностики метастазів у лімфовузли середостіння, комп’ютерна томографія;

14. Загальні принципи хірургічного, променевого, хіміотерапевтичного лікування РЛ;

15. Вибір методу лікування залежно від локалізації пухлини, стадії та гістологічної будови. Комбіноване та комплексне лікування. Реабілітація хворих.

а) Орієнтовна карта для самостійної роботи з літературою

Основні завдання Вказівки Відповіді
  1. Прочитати текст лекції та передати її зміст за кожним пунктом плану.   2. Ознайомитися з текстом основної та додаткової літератури.   3. Скласти покроковий алгоритм «Самообстеження молочної залози».   4. Порівняти характерні особливості злоякісних пухлин та доброякісних.     5. Проблемно-пізнавальне завдання для групи з двох студентів: «Чи можливо вважати емпієму плеври та гнійний плеврит однією хворобою?».       Скласти таблицю «Порівняльна характеристика злоякісних та доброякісних новоутворень молочної залози». Відповідь оформити у вигляді диспуту «За та Проти». Один студент приводить факти - за, інший – проти. Всі інші приймають участь, викладач робить висновки.  

9. ЛІТЕРАТУРА:

 

Навчальна (основна)

1. Д. Ф. Скрипниченко „Хирургия”

2. Ю.А. Несторенко „Хірургічні хвороби”

 

Навчальна ( додаткова)

1. А. А. Шабад „Навчальний посібник”

2. Л.Н. Журавльова „Посібник з невідкладної медичної допомоги”

3. Л. С. Білик „Медичні маніпуляції в алгоритмах”

4. Вагнер Е.А. Хирургия повреждений груди. М., "Медицина", 1981, 288 с.

5. Ковальчук Л.Я. Невідкладна хірургія. Тернопіль, "Укрмедкнига", 2000, с. 40-66.

6. Кутушев Ф.Х. и др. Неотложная хирургия груди и живота. Л., "Медицина", 1984, с. 74-96.

Методична

1. „Методичні основи підготовки й проведення навчальних занять в медичних вузах”

 

б) Питання з теми наступної лекції для самостійної роботи з літературою:

 

«Догляд за хворими із пошкодженнями та

хірургічними захворюваннями органів черевної порожнини»

  • Обстеження хворих із захворюваннями живота
  • Аномалії розвитку черевної стінки, пупка
  • Основні спеціальні та інструментальні дослідження: ФГДС, УЗД, рентгенографія та рентгеноскопія, лапароскопія та лапароцентез
  • Черевна грижа: класифікація, клініка, лікування
  • Хірургічні захворювання шлунка, дванадцятипалої кишки, жовчного міхура, підшлункової залози. Клініка та лікування цих захворювань
  • Закриті та відкриті ушкодження черевної порожнини
  • Синдром «гострого живота», перітонит
  • Проривна виразка шлунка й дванадцятипалої кишки
  • Защемлена грижа
  • Гострий апендицит
  • Гострий холецистит
  • Гостра кишкова непрохідність
  • Особливості діагностики, перша допомога, клініка, лікування, догляд

 

 

РЕЦЕНЗІЯ


Читайте також:

  1. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  4. VІ. План та організаційна структура заняття
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вид заняття: лекція
  10. Вступне заняття
  11. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  12. Гіпотези, які не відхиляються в експерименті, перетворюються на компоненти теоретичного знання про реальність: факти, закономір­ності, закони.




Переглядів: 687

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МАТЕРІАЛИ ДЛЯ САМОПІДГОТОВКИ | ТЕМА 5. ПЕРСОНАЛ ПІДПРИЄМСТВА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.