Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тести 1-3 Тестові завдання відкритої форми

Тести 1-2. Тестові завдання з однозначним вибором

       
 
· обведіть номер вірної відповіді: 1. Яку чисельність населення потрібно знати, при плануванні потреби в житловому фонді ? а) наявне населення б) тимчасово присутні в) середньорічна чисельність г) постійне населення  
 
 
· обведіть номер вірної відповіді: 2. Формула розрахунку перспективної чисельності населення   а) ;   б) ;   в) ;   г) .  
 
 
· обведіть номер вірної відповіді: 3. Коли застосовуеться для визначення середньої чисельності населення за період формула: ? а) в моментному динамічному ряді з рівними відрізками часу б) в моментному динамічному ряді з нерівними відрізками часу в) коли є дані на початок і кінець періоду г) в інтервальному динамічному ряді  

 

 

     
 
· обведіть номер вірної відповіді: 4. Формула середньої арифметичної зваженої моментного ряду динаміки з рівними відрізками часу між даними про чисельність населення 1. 2. 3. 4.  
 
 
· обведіть номер вірної відповіді: 5. Абсолютна величина загальної зміни населення за період 1. N-M 2. П-В 3. ( 4. S0+(N-M) + (П-В)  
 
 
· обведіть номер вірної відповіді: 6. Абсолютна величина природного приросту населення   1. П-В 2. (N-M) + (П-В) 3. N-M 4. Sk – Sп  
 
 
· обведіть номер вірної відповіді: 7. Обчисліть загальний коефіцієнт народження, якщо відомо, що питома вага жінок у віці 15-49 років склала 40% при спеціальному коефіцієнті народження 60‰ 5. 24‰; 6. 150‰; 7. 66,7‰; 8. 84,0‰.  

 

 

   
 
· обведіть номер вірної відповіді: 8. Обчисліть абсолютну величину механічного приросту населення району за умовою задачі питання 9. 9. 2,8; 10. 1,560; 11. 1,24; 12. 31,0.  
 
 
 
 
· обведіть номер вірної відповіді 11. Обчисліть коефіцієнт загального приросту населення, якщо чисельність населення на початок року склала 32 200 осіб, а на кінець року – 32 850 осіб. 13. 650; 14. 32 525; 15. 19,79; 16. 19,98.  

 

 

   
 
· обведіть номер вірної відповіді 12.Обчисліть середньорічну чисельність населення за рік за слідуючи ми даними: на 1.01.2003р. – 5200 осіб; на 1.04.2003 р. – 5000 осіб; на 1.07.2003 р. – 5300 осіб; на 1.10.2003 р. – 6 600 осіб; на 1.01.2004 р. – 5 800 осіб. 1. 5500; 2. 5350; 3. 5380; 4. 5600.  
 
 
· обведіть номер вірної відповіді 13.Обчисліть кількість постійного населення на кінець року, якщо в регіоні чисельність наявного населення на початок року склала 820 тис. осіб, в тому числі тимчасово проживаючих 16 тис. осіб, тимчасово відсутні 40 тис. осіб. Впродовж року народилось 12 тис. осіб, вмерло – 6 тис. осіб, прибуло на постійне проживання 4 тис. осіб, вибуло з постійного населення 3 тис. осіб. a. 844; b. 850; c. 854; d. 851.  

 

 


     
 
1. Надайте визначення формулі, що застосовується для перспективного розрахунку загальної чисельності населення через “п” років:  
 
 
2. Надайте визначення коефіцієнту загальної зміни чисельності населення:  
 
 
3. Надайте визначення формулі чисельності населення на початок року, що застосовується при його початковому обліку: (± ) + (± ).  
 
 
4. Надайте визначення формулі для розрахунку коефіцієнту дитячої смертності Ротса: К дит. смертн.

 

 


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  3. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  4. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  5. Автоматизовані форми та системи обліку.
  6. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  7. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  8. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  9. Акредитив та його форми
  10. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС
  11. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  12. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.




Переглядів: 1388

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ДЕМОГРАФИЯ | СКЛАД ВИТРАТ НА РОБОЧУ СИЛУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.