МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основи технології ремонту автомобіляВиди, методи і система ремонту автомобілів Ремонт є комплекс операцій по відновленню справності або працездатності виробів і відновленню ресурсів виробів і їх складових частин. Стосовно автомобільної техніки виробами є автомобілі (автобуси) і їх агрегати, а складовими частинами - агрегати (для автомобілів і автобусів), складальні одиниці і окремі деталі (для агрегатів). По ряду істотних ознак виділяють різні види ремонту. По ступеню відновлення ресурсу ремонт може бути капітальним або поточним. Капітальний ремонт (КР) - ремонт, що виконується для відновлення справності і повного або близького до повного відновлення ресурсу виробу із заміною або відновленням будь-яких його частин, включаючи базові. Поточний ремонт (ТР) - ремонт, що виконується для забезпечення або відновлення працездатності виробу і полягає в заміні і (або) відновленні окремих частин. По планомірності виконання розрізняють ремонти - плановий і неплановий. Плановий ремонт - ремонт, постановка на який здійснюється відповідно до вимог нормативно-технічної документації. Неплановий ремонт - ремонт,постановка виробів на який здійснюється без попереднього призначення. Неплановий ремонт проводиться з метою усунення наслідків відмов. По регламентації виконання передбачаються ремонти: регламентований і по технічному стану. Регламентірованний ремонт - плановий ремонт, що виконується з періодичністю і в об'ємі, встановленими в експлуатаційній документації, незалежно від технічного стану виробу у момент початку ремонту. Ремонт по технічному стану - плановий ремонт, при якому контроль технічного стану виконується з періодичністю і об'ємом, встановленими в нормативно-технічній документації, а об'єм і момент початку роботи визначаються технічним станом виробу. Проведення КР автомобілів і їх агрегатів в умовах сучасного АРВ (авторемонтного виробництва) пов'язане з виконанням широкого комплексу різноманітних робіт. При цьому разом з основними роботами, такими, як розбирання, миття і очищення, дефектація і сортування, відновлення і виготовлення деталей, комплектування і збірка, випробування і фарбування, виконуються і допоміжні роботи: транспортування, складські операції, ремонт устаткування і будівель, технічний контроль, матеріально-технічне постачання, забезпечення виробництва інструментом і всіма видами енергії. Перший етап КР автомобіля - його розбирання і миття. Переміщуваний транспортером автомобіль надалі поступає на пости повного розбирання. Тут з нього знімають механізм управління, силовий агрегат, карданні вали, передній і задній мости, вузли підвіски і привід гальмівної системи. Всі зняті агрегати і вузли направляють на спеціалізовані ділянки (цехи) і пости для подальшого ремонту. Раму автомобіля, що залишилася в кінці розбирання, піддають миттю і відправляють в ремонт. Другий етап - це ремонт агрегатів і вузлів. На цьому етапі виконуються: розбирання агрегату (вузла), миття і очищення деталей, дефектація їх, відновлення деталей, збірка агрегату (вузла), його випробування, обкатка і фарбування. Проте, як видно з схеми, цей перелік робіт виконується не по всіх агрегатах і вузлах, що пояснюється особливостями призначення і пристрою вузла або агрегату. Третім етапом технологічного процесу КР автомобіля є його загальна збірка, яка ведеться з відремонтованих агрегатів і вузлів на спеціалізованих постах або на потокових лініях. Після загальної збірки автомобіль заправляють паливом і подають на випробування, що є четвертим етапом технологічного процесу КР. Випробування проводяться пробігом або на випробувальних стендах з біговими барабанами. Під час випробувань проводяться необхідні регулювання і усуваються виявлені несправності. Після випробувань в дорожніх умовах автомобіль піддають миттю. При виявленні в ході випробувань несправностей, що не усуваються регулюванням, автомобіль направляють на пост усунення дефектів Повністю справний автомобіль при необхідності підфарбовують і здають представникові відділу технічного контролю або безпосередньо замовникові. Читайте також:
|
||||||||
|