Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Класифікація туристичних підприємств

Класи обслуговування туристів у готельному комплексі (готелі).

У країнах СНД, Україні, як і раніше у всьому Радянському Союзі, класи обслуговування прийняті наступні:

Ві-ай-пі: (VIP)

 розміщення в 1 і 2-місцевих номерах типу «люкс-апартамент» 3 або 2-кімнатних (можливо в одномісному зі всіма зручностями, залежно від вартості туру) в готелі категорії 3 і 5 зірок;

 харчування на умовах «а ля карт» (вільний вибір блюд по меню), повний пансіон в ресторанах класу «люкс» і «вищий»;

 зустріч — проводи на автотранспорті з піднесенням багажу в необмеженій кількості;4

 користування автомобілем протягом 15 годин в добу;

 послуги гіда (супроводжуючої особи) до 15 годин в день.

люкс - апартамент:

 розміщення в номері типу «люкс-апартамент» в готелях категорії 3—5 зірок;

 сніданок, напівпансіон або повний пансіон (залежно від умов туру), харчування в ресторанах класу «люкс» або «вищий»;

 зустріч-проводи на автомобілі з піднесенням багажу в необмеженій кількості.

люкс:

 розміщення 1-2-х місне в 1,5—2 кімнатних номерах готелів категорії 3—5 зірок;

 сніданок, напівпансіон або повний пансіон (залежно від умов туру), харчування в ресторанах класу «люкс» або «вищий»;

 зустріч-проводи на автотранспорті з піднесенням багажу в кількості відповідно до домовленості, визначеної договором.

перший клас:

 розміщення 1-2-х місне в номерах зі всіма зручностями;

 сніданок, напівпансіон або повний пансіон (залежно від умов туру), живлення в ресторанах або кафе вищого або першого класу;

 зустріч-проводи на автотранспорті з піднесенням багажу в кількості відповідно до домовленості, визначеної договором.

туристський клас:

 розміщення 2-4-х місне в номерах з душем або умивальником за наявності душу на поверсі;

 сніданок, напівпансіон або повний пансіон (в залежності від умов туру), харчування в ресторанах або кафе першої категорії. Для окремих категорій туристів (школярі, студенти) при здешевленому (пільговому) турі харчування в кафе або їдальні ;

 зустріч-проводи і піднесення багажу за домовленістю, визначеної договором.

кемпінг:

 розміщення в будиночку зі всіма зручностями, бунгало і наметі або надання місця для установки намету — залежно від умов договору і вартості туру.

 

Суб'єктами, які здійснюють й/або забезпечують туристичну діяльність (далі суб'єкти туристичної діяльності), є:

Туристичні оператори– юридичні особи, створені відповідно до законодавства України, для яких винятковою діяльністю є організація й забезпечення створення туристичного продукту, реалізація й надання туристичних послуг, а також посередницька діяльність по наданню характерних і супутніх послуг й які у встановленому порядку одержали ліцензію на туроператорську діяльність;

Туроператори діляться на:

І. По виду діяльності:

1. Оператори масового ринку. Вони продають турпакети з використанням чартерних авіарейсів у місця масового туризму.

2. Спеціалізовані оператори - це туроператори, що спеціалізуються на певному продукті або сегменті ринку (на певному виді туризму тощо). У свою чергу вони можуть бути:

- туроператорами спеціального інтересу;

- туроператорами спеціального місця значення;

- туроператорами певної номенклатури;

- туроператорами спеціальних місць розміщення;

- туроператорами певний вид транспорту.

ІІ. По місцю діяльності:

1. Місцеві (внутрішні) туроператори, формують турпакети з маршрутами в межах країни проживання.

2. Виїзні туроператори орієнтують турпакети на закордонні країни.

3. Туроператори на прийомі, базуються в країні призначення й обслуговування туристів, що прибувають.

Крім того, у більше загальному змісті туроперейтингу прийнято розділяти туроператорів на ініціативні й рецептивні.Ініціативні туроператори – це оператори, що відправляють туристів за рубіж або в інші регіони за домовленістю із приймаючими (рецептивними) операторами або прямо з туристськими підприємствами.

Відмінністю їх від туристських агентств, що займаються винятково продажем чужих турів, є те, що вони займаються комплектацією туристського продукту, що складає (по нормах ВТО) з не менш чим трьох послуг: розміщення, транспортування туристів і будь-яка інша послуга, не пов'язана з першими двома. Класичний ініціативний туроператор формує складні маршрутні тури, комплектуючи їх з послуг місцевих туроператорів у різних місцях відвідування (по маршруті), забезпечує проїзд до місця початку подорожі й назад й організує надання внутришньомаршрутного транспорту. До таким туроператорам відносяться виїзні туроператори й внутрішні туроператори, що займаються відправленням внутрішніх туристів в інші регіони своєї країни.

Рецептивні туроператори – це туроператори на прийомі, тобто комплектуючі тури й програми обслуговування в місці прийому й обслуговування туристів, використовуючи прямі договори з постачальниками послуг (готелями, підприємствами харчування, розважальними установами тощо. ). Це чиста форма туроперейтингу. До неї відносяться туроператори на прийомі й внутрішні туроператори, що обслуговують своїх громадян також на прийомі.

Рецептивний туроператор займається формуванням турів на прийомі. Ініціативний спеціалізований туроператор, як правило, формує тур, комплектуючи його із прийомів у декількох пунктах. Прикладом цього є транспортні тури на спеціалізованому орендованому транспорті (круїзні на теплоходах, автобусні маршрутні тури по декількох містах або країнам, залізничні тури й ін.).

У повсякденній практиці іноді буває важко визначити чітке розходження між туроператором і турагентом, тому що обидва види фірм можуть вирішувати подібні завдання. Звичайно, туристська організація може бути одночасно й турагентом, і туроператором. Наприклад, фірма розробляє маршрути як туроператор і продає їхнім туристам й іншим агентствам, у той же час ця ж фірма як турагент здобуває турів в інших фірм і продає їхнім туристам.

Туристичні агенти – юридичні особи, створені відповідно до законодавства України, а також фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють посередницьку діяльність по реалізації туристичного продукту туроператорів і туристичних послуг інших суб'єктів туристичної діяльності, а також посередницьку діяльність щодо реалізації характерних і супутніх послуг;

Інші суб'єкти підприємницької діяльності, які надають послуги з тимчасового розміщення (проживання), харчування, екскурсійних, розважальних й інших туристичних послуг;

ґгіди-перекладачі, екскурсоводи, спортивні інструктори, провідники і інші фахівці туристичного супроводу - фізичні особи, які проводять діяльність, пов'язану з туристичним супроводом й які у встановленому порядку одержали дозвіл на право здійснення туристичного супроводу, крім осіб, які працюють на відповідних посадах підприємств, установ, організацій, яким належать або які обслуговують об'єкти відвідування;

Фізичні особи, які не є суб'єктами підприємницької діяльності й надають послуги з тимчасового розміщення (проживання), харчування й т.п.

Виходячи з визначень і розділу четвертого «Організація туристичної

 


Читайте також:

  1. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  2. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  3. IV група- показники надійності підприємства
  4. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  5. V. Класифікація і внесення поправок
  6. V. Класифікація рахунків
  7. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  8. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  9. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  10. Або продукція підприємств, що знаходяться за кордоном.
  11. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  12. Автоматизація туристичних послуг




Переглядів: 1642

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація туристичного обслуговування | Типи туристів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.