Послідовність розробки стратегічного плану підприємства
Термін надання інформації
| Зміст інформації, яка надається
| Виконавець, що надає інформацію
| Січень-березень
| Прогнози та сценарії розвитку зовнішніх і внутрішніх умов (на основі SWOT-аналізу)
| Відділ стратегічного аналізу
| Травень-червень
| Показники зовнішніх і внутрішніх економічних умов функціонування підприємства
| Відділ стратегічного планування
| Червень-липень
| Прогноз продажу по кожній товарній групі
| Відділ маркетингу
| Червень-липень
| Кошториси витрат на модернізацію (технічне переозброєння, реконструкцію діючого виробництва або купівлю нового обладнання)
| Технічний відділ спільно з бухгалтерією
| Серпень-вересень
| Аналіз джерел фінансування та прогноз інвестицій;
розробка прогнозного бюджету
| Фінансовий відділ
| Жовтень-листопад
| Зведені розрахунки стратегічного плану із зауваженнями всіх учасників;
розробка поточних планів на наступний рік
| Відділ стратегічного планування
| Листопад-грудень
| Затвердження стратегічних і поточних планів;
розробка організаційних планів (планів-графіків)
| Вищі органи управління підприємства разом з відділом стратегічного планування та виконавцями
| Для забезпечення реальності стратегічних орієнтирів використовується прогнозування майбутнього розвитку підприємства (рис. 9.7).
Найважливіші функції прогнозування в системі стратегічного управління:
1. Визначення можливих цілей і напрямків розвитку об’єкта прогнозування.
2. Оцінка економічних, наукових, технічних, соціальних та екологічних наслідків реалізації кожного з можливих варіантів розвитку об’єктів прогнозу.
Ринковий прогноз Технологічний прогноз
- Політико-правовий прогноз
Організаційний прогнозВиробничий прогноз
Економічний прогноз
Які умови необхідні? Чи може надалі існувати підприємство? Які зміни
необхідні?
Стратегія адаптації Цілі організації Стратегія змін і розвитку
Читайте також: - III. Етапи розробки програмного забезпечення
- IV група- показники надійності підприємства
- L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
- WEB - сайт підприємства в Інтернет
- Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
- Абстрактна модель оптимального планування виробництва
- Автопідприємства вантажних автомобілів
- Адміністративно-правовий статус торговельного підприємства
- Активами торговельного підприємства
- Активи підприємства, їх кругооборот і оборот
- Алгоритм відшукання оптимального плану.
- Алгоритм знаходження оптимального плану
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|