Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Послідовність розробки стратегічного плану підприємства

Термін надання інформації Зміст інформації, яка надається Виконавець, що надає інформацію
Січень-березень Прогнози та сценарії розвитку зовнішніх і внутрішніх умов (на основі SWOT-аналізу) Відділ стратегічного аналізу
Травень-червень Показники зовнішніх і внутрішніх економічних умов функціонування підприємства Відділ стратегічного планування
Червень-липень Прогноз продажу по кожній товарній групі Відділ маркетингу
Червень-липень Кошториси витрат на модернізацію (технічне переозброєння, реконструкцію діючого виробництва або купівлю нового обладнання) Технічний відділ спільно з бухгалтерією
Серпень-вересень Аналіз джерел фінансування та прогноз інвестицій; розробка прогнозного бюджету Фінансовий відділ
Жовтень-листопад Зведені розрахунки стратегічного плану із зауваженнями всіх учасників; розробка поточних планів на наступний рік Відділ стратегічного планування
Листопад-грудень Затвердження стратегічних і поточних планів; розробка організаційних планів (планів-графіків) Вищі органи управління підприємства разом з відділом стратегічного планування та виконавцями

Для забезпечення реальності стратегічних орієнтирів використовується прогнозування майбутнього розвитку підприємства (рис. 9.7).

Найважливіші функції прогнозування в системі стратегічного управління:

1. Визначення можливих цілей і напрямків розвитку об’єкта прогнозування.

2. Оцінка економічних, наукових, технічних, соціальних та екологічних наслідків реалізації кожного з можливих варіантів розвитку об’єктів прогнозу.

 

Ринковий прогноз Технологічний прогноз

- Політико-правовий прогноз

 

 

 

Організаційний прогнозВиробничий прогноз

 

Економічний прогноз

 

 

Які умови необхідні? Чи може надалі існувати підприємство? Які зміни

необхідні?

 

Стратегія адаптації Цілі організації Стратегія змін і розвитку


Читайте також:

  1. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  2. IV група- показники надійності підприємства
  3. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  4. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  5. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  6. Абстрактна модель оптимального планування виробництва
  7. Автопідприємства вантажних автомобілів
  8. Адміністративно-правовий статус торговельного підприємства
  9. Активами торговельного підприємства
  10. Активи підприємства, їх кругооборот і оборот
  11. Алгоритм відшукання оптимального плану.
  12. Алгоритм знаходження оптимального плану




Переглядів: 487

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Прогнозування майбутнього розвитку підприємства | ТЕМА 10. ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.