Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Утримання і поточний ремонт бруківок.

Утримання і поточний ремонт дорожнього одягу перехідного типу і грунтових доріг.

4.4.1. Для ліквідації деформацій і руйнувань на грунтових, гравійних і покриттях з щебеню, спричинених рухом автотранспорту і природними факторами, необхідно проводити систематичні роботи з утримання і поточного ремонту дорожнього одягу. Утримання і поточний ремонт цих покриттів складається з проведення ямкового ремонту, прибирання катуну, усунення хвиль, гребінки і колій, виправлення поперечного профілю періодичного профілювання з метою створення необхідного поперечного ухилу проїзної частини.

4.4.2. Профілювання виконують у весняний, літній і осінній періоди. Кількість профілювань за сезон залежить від інтенсивності руху, погодних умов і стану покриття.

Перше профілювання проводять ранньою весною (після сходу снігу) автогрейдерами чи грейдерами за один-два проходи по одному сліду. Розрівнювання і виправлення профілю гравійних покриттів можна виконувати металевими чи дерев'яними дорожніми прасками.

Виконувати роботи по профілюванню на сухому покритті не бажано.

4.4.3. У періоди сильного зволоження проїзної частини грунтових доріг зливами рух на дорогах припиняють. Рух треба відкривати після просихання проїзної частини і розрівнювання її поверхні, коли відносна вологість грунту дорівнює приблизно 0,7. У тих випадках коли рух повністю припинити неможливо (збирання врожаю, вивіз добрив і т. ін.), влаштовується патрульний нагляд за утриманням дороги спеціалізованими ланками чи бригадами.

Порядок обмеження або заборони руху на дорогах викладено в п. 3.1.4 даних Правил.

4.4.4. Для забезпечення нормальних умов руху у сухий період року на гравійних і грунтових дорогах, коли це економічно обгрунтовано, проводять знепилювання.

Види знепилюючих матеріалів, норми їх використання і час дії викладені у таблиці 4.2 (менші норми використання відносяться до інтенсивності руху до 300 авт/доб., більші - від 300 авт/доб., час дії знепилюючих матеріалів дається після першої обробки покриття). При наступних обробках норму використання знепилюючих матеріалів зменшують у два рази і проводять її при перших ознаках появи пилу.

Таблиця 4.2.

---------------------------------------------------------------------------------

| | | Норми використання матеріалів | Приблизний час |

| Матеріали | Одиниця | на 1 кв. м за типами покриття | знепилюючої |

| | виміру |--------------------------------| дії, доба |

| | | грунтове | гравійне | щебеневе | |

|-------------------+---------+----------+----------+----------+----------------|

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |

|-------------------+---------+----------+----------+----------+----------------|

| Неорганічні | | | | | |

|-------------------+---------+----------+----------+----------+----------------|

| Порошкоподібний | | | | | |

| хлористий кальцій | кг | 0,4-0,5 | 0,3-0,4 | 0,2-0,3 | 25 - 40 |

|-------------------+---------+----------+----------+----------+----------------|

| Зубер | кг | 0,4-0,5 | 0,3-0,4 | 0,2-0,3 | 25 - 40 |

|-------------------+---------+----------+----------+----------+----------------|

| Хлористий кальцій | | | | | |

| лускоподібний | л | 0,5-0,6 | 0,4-0,5 | 0,3-0,4 | 25 - 40 |

|-------------------+---------+----------+----------+----------+----------------|

| Рідкий | | | | | |

| (концентрація 50%)| л | 0,8-1,0 | 0,6-0,8 | 0,5-0,7 | 15 - 25 |

|-------------------+---------+----------+----------+----------+----------------|

| Карналліт | | | | | |

| (твердий) | | | | | |

| природний | кг | 0,7-0,8 | 0,5-0,7 | 0,4-0,6 | 20 - 40 |

| збагачений | кг | 0,5-0,6 | 0,4-0,5 | 0,3-0,4 | 20 - 40 |

|-------------------+---------+----------+----------+----------+----------------|

| Технічна кухонна | | | | | |

| сіль (у вигляді | | | | | |

| розчину 40% | | | | | |

| концентрації) | л | 0,9-1,4 | 0,8-1,1 | 0,6-1,0 | 15 - 25 |

|-------------------+---------+----------+----------+----------+----------------|

| Морська вода чи | | | | | |

| вода з засолених | | | | | |

| озер | л | 1,0-1,5 | 0,8-1,2 | 0,5-1,0 | 3 - 5 |

|-------------------+---------+----------+----------+----------+----------------|

| Органічні | | | | | |

|-------------------+---------+----------+----------+----------+----------------|

| Лігносульфонати | | | | | |

| технічні (50% | | | | | |

| концентрації) | л | 0,9-1,1 | 0,8-1,0 | 0,7-0,9 | 20 - 30 |

|-------------------+---------+----------+----------+----------+----------------|

| Сульфітний луг | | | | | |

| (10% концентрації)| л | 2,2-3,2 | 2,0-3,0 | 1,7-2,5 | 15 - 20 |

|-------------------+---------+----------+----------+----------+----------------|

| ССБ і СДБ | л | 1,0-1,5 | 0,6-0,8 | 0,4-0,6 | 15 - 20 |

|-------------------+---------+----------+----------+----------+----------------|

| Рідкі бітуми і | | | | | |

| дьогті | л | 1,0-1,2 | 0,8-1,0 | 0,7-1,0 | 30 - 90 |

|-------------------+---------+----------+----------+----------+----------------|

| Бітумні емульсії | л | 1,5-2,0 | 1,2-1,5 | 1,0-1,3 | 30 - 90 |

|-------------------+---------+----------+----------+----------+----------------|

| Топочний мазут | л | 1,0-1,2 | 0,8-1,0 | 0,7-1,0 | 30 - 90 |

|-------------------+---------+----------+----------+----------+----------------|

| Відпрацьовані | | | | | |

| масла | л | 1,5-2,0 | 1,2-1,5 | 1,0-1,3 | 30 - 90 |

---------------------------------------------------------------------------------

_________________________

Примітка. Органічні матеріали (бітум, дьогті і ін.) застосовують при в'язкості за стандартним віскозимером не більше 25 секунд.

4.5.1. Роботи по утриманню і поточному ремонту бруківок полягають в догляді за пучинними і слабкими ділянками доріг, забезпеченні водовідводу, усуненні хвиль, просідань та інших дефектів на проїзній частині ямковим ремонтом.

4.5.2. При ямковому ремонті бруківок площу покриття, що підлягає ремонту, розбирають, камені сортирують за розмірами. Каміння, яке застосовується при ремонті, повинно мати міцність на стиск не менш як 500 кгс/кв. см. Забруднений дренуючий (піщаний) шар видаляють цілком чи частково, випадку його заміни, дно корита планують і виправляють водовідвідні пристрої. Потім влаштовують новий дренуючий шар з плануванням і ущільненням. Після цього переходять до укладання каміння. При використанні колотого каменню проводять ретельне клинцювання і осаджують бруківку легким трамбуванням. Розсипають дрібний щебінь розміром 5-15 мм і мітлами змітають його у шпарки між каменями бруківки.

Трамбують бруківку механічними трамбівниками масою 25-30 кг.

Після цього розсипають кам'яний дрібняк розміром 5-15 мм і знову трамбують. Відремонтовані ділянки засипають крупним піском та дрібним гравієм. На ділянках, що ремонтуються камінь укладають в пісок таким чином, щоб він підвищувався над краєм на 1-2 см для запасу на осідання. Відремонтовані ділянки трамбують проходами по колу від країв до центру. При значному обсязі робіт відремонтовані місця після розсипу дрібного щебню і першого трамбування ущільнюють котками.

4.5.3. При ремонті країв бруківки спочатку відновлюють верстовий ряд з підсипкою до нього і ретельним ущільненням грунту з боку узбіччя. Потім закладають зруйновані місця у відповідності до п 4.5.2. Замість вибракованого після розбирання бруківки каміння, додається нове у кількості, що визначаєтья на місці. Відремонтовані ділянки засипають піском чи дрібним гравієм, перекриваючи стару бруківку не менше ніж на 0,5 м. Шар засипки протягом двох-трьох тижнів підтримують у належному стані, змітаючи пісок і, при необхідності, підсипаючи його.


Читайте також:

  1. Аналіз комплексних статей витрат: витрат на утримання та експлуатацію устаткуван­ня, цехові, загальногосподарські, поза виробничі витрати.
  2. Безпека під час обслуговування і ремонту автомобілей.
  3. Благоустрій та утримання території населених пунктів.
  4. Верхове обстеження, регулювання і ремонт контактної підвіски
  5. Верхове обстеження, регулювання і ремонт контактної підвіски
  6. Видатки на утримання органів державного управління, органів місцевої влади та місцевого самоврядування.
  7. Види і методи проведення ремонтів автомобілів
  8. Види ремонту
  9. Види технічного обслуговування і ремонту автомобілів
  10. Види технічного обслуговування і ремонту вагонів.
  11. Вилучення строкових вкладів відбувається шляхом переказу грошей на поточний (картковий) рахунок або готівкою із каси банку.
  12. Вимоги ПТЕ до утримання колісних пар




Переглядів: 596

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Утримання і поточний ремонт земляного полотна і водовідвідних споруд. | Утримання і поточний ремонт удосконалених покриттів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.