Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Утримання і поточний ремонт асфальтобетонних покриттів.

4.7.1. Перелік робіт із поточного ремонту асфальтобетонних покриттів має значний набір робіт із ліквідації деформацій і невеликих руйнувань. Суцільний ямковий ремонт виконують у весняний період, а в подальшому - за необхідністю. Особливо ефективне проведення ямкового ремонту в холодну пору року, що запобігає великим руйнуванням дорожнього одягу і покриття, хоча вартість таких робіт трохи підвищується.

Як тимчасовий захід ямковий ремонт дозволяється проводити холодною асфальтобетонною сумішшю, гарячим чи холодним чорним щебенем належних розмірів.

4.7.2. Вибоїну готують до ремонту шляхом обробки країв пневматичним інструментом чи фрезою, а також застосовуючи розігрів пальниками інфрачервоного випромінювання. Покриття улаштовують з гарячих і теплих асфальтобетонних сумішей; аналогічних чи близьких за складом до суміші, з якої улаштовано покриття, що ремонтується.

4.7.3. Ямковий ремонт покриттів, улаштованих з гарячих асфальтобетонних сумішей, провадять, як правило, гарячими сумішами, приблизно того ж складу при температурі повітря не нижче плюс 5 град. C.

Теплі і холодні суміші застосовують також і при більш низьких температурах. При цьому холодні суміші попередньо розігрівають.

4.7.4. У холодну пору при температурі повітря нижче 5 град. C, коли стаціонарні асфальтобетонні заводи не працюють, застосовують гарячі асфальтобетонні суміші, виготовлені в пересувних установках. Для їх виготовленя застосовують заздалегідь заготовлені суміші в брикетах, які розігрівають в установках до робочої температури.

Такі асфальтобетонні суміші доставляють у спеціальних утеплених контейнерах, укладають у підготовлену вибоїну, поверхня якої суха та тепла, і ущільнюють.

Асфальтобетон при цих температурах можна витримувати в утеплених контейнерах до 8 годин без погіршення його властивостей.

Підготовку вибоїни бажано виконувати з застосуванням пальників інфрачервоного випромінювання або інших розігрівачів.

4.7.5. У залежності від глибини підготовленої вибоїни гарячу суміш укладають в один чи декілька шарів: при глибині вибоїни до 5 см - в один шар, при більшій глибині - у два.

4.7.6. Ямковий ремонт вибоїн глибиною до 3 см виконують дрібнозернистою, а при глибині до 5 см з використанням крупнозернистої асфальтобетонної суміші.

4.7.7. Ямковий ремонт вибоїн глибиною більш ніж 5 см виконують за наступною технологічною послідовністю: краї вибоїни обрубують, вичищають від скиркованого матеріалу, пилу та бруду, дно і стінки змащують рідким бітумом (ГОСТ 11955-82) і проводять пошарове укладання гарячих сумішей при температурі 140-160 град. C У нижній шар укладають крупнозернисту суміш і ущільнюють, після чого укладають дрібнозернисту суміш у верхній шар.

4.7.8. При використанні пальників інфрачервоного випромінювання вибоїну після очистки від пилу і бруду по всій площі (до 1,5 кв. м) розігрівають до 140-170 град. C, розкирковують розігріті краї вибоїн на глибину 1,0-2,0 см, дно вибоїни розпушують, а розкирковану суміш планують по дну і укладають нову суміш. Ущільнюють за 6-8 проходів по сліду.

Складність роботи пальників інфрачервоного випромінювання при низьких температурах повітря полягає в необхідності підтримки в балоні необхідного тиску, який забезпечує нормальну подачу парів газу, що знаходиться в рідкому стані. У холодну пору приплив тепла в балон із навколишнього середовища зменшується. Для підвищення випаровуючої здібності балони перед їх використанням необхідно зберігати в теплому приміщенні.

4.7.9. При наявності на покритті мережі дрібних тріщин, спричинених недостатньою міцністю основи, їх не закривають, а на площі, трохи більшій зруйнованого місця, ламають дорожнє покриття. Після цього видаляють матеріал покриття основи і підстильного шару і влаштовують нову основу і асфальтобетонне покриття з пошаровим ущільненням.

4.7.10. Для заливання тріщин застосовують такі матеріали, як рідкий чи розріджений в'язкий бітум (з подальшою засипкою висівками розміром 0-5 мм обробленими бітумом) і спеціальні мастики - суміші з бітуму, мінерального порошку і спеціальних домішок (табл. 4.4.).

Роботи по заливанню тріщин мають такі технологічні операції:

- очистка тріщин від пилу і бруду сталевими щітками, фрезою або металевими гаками;

- заливання тріщин рідким чи розрідженим бітумом, отриманим шляхом додавання гасу до в'язких бітумів, або мастикою (застосовують рідкі бітуми СГ 70/130, СГ 130/200, МГ 130/200, МГ 70/130; для отримання розріджених бітумів використовують в'язкий бітум БНД 200/300; рідкі розріджені бітуми перед використанням розігрівають до 80-100 град. C, а мастики до 150-170 град. C);

- засипка оброблених бітумом тріщин висівками розміром 0-5 мм для усунення налипання матеріалу до коліс транспорту.

Тріщини заповнюють із надлишком. Після видалення надлишку в'яжучого або мастики тріщину присипають гарячими кам'яними висівками або піском.

Тріщини завширшки більш як 5 мм розробляють смугою 10-15 мм з кожного боку на всю ширину деформованого шару, застосовуючи спеціальні фрези. Розроблені тріщини ліквідують аналогічно ямковому ремонту. При розчищенні тріщин на покриттях, раціонально застосовувати розігрівачі інфрачервоного випромінювання.

Таблиця 4.4. Рекомендовані склади мастик, % для заливання тріщин на асфальтобетонних покриттях

--------------------------------------------------------------------------

| | Склади мастик |

| |-----------------------------------------------------|

| Складові | Дорожньо-кліматична зона |

| |-----------------------------------------------------|

| | II | II - III | III - IV | II | II - III | III - IV |

|------------------+----+----------+----------+----+----------+----------|

| Бітум БНД 90/130 | 60 | 60 | 60 | 80 | 70 | 50 |

| або БНД 60/90 | | | | | | |

|------------------+----+----------+----------+----+----------+----------|

| Мінеральний | 25 | 25 | 20 | 10 | 25 | 35 |

| порошок | | | | | | |

|------------------+----+----------+----------+----+----------+----------|

| Гумовий дрібняк | 5 | - | - | 10 | 5 | 5 |

|------------------+----+----------+----------+----+----------+----------|

| Асбестовий | 10 | 15 | 20 | - | - | 10 |

| дрібняк | | | | | | |

--------------------------------------------------------------------------

4.7.11. Ділянки покриття, де почали з'являтися невеликі заглиблення розміром від 1 до 1,5 см площею до 1,5 кв. м, ремонтують, застосовуючи розігріту дрібнозернисту асфальтобетонну суміш.

Поверхню покриття, що ремонтується, прогрівають на глибину 1-2 см, трохи розпушують і розкирковують край заглиблення, укладають в один шар гарячу суміш і відразу ретельно ущільнюють котками.

4.7.12. Невеликі просідання і дрібні вибоїни глибиною до 2 см ліквідують також способом поверхневої обробки. По підготовленій поверхні розливають гарячий в'язкий бітум у кількості 0,7-1,0 л/кв. м і розсилають чорний щебінь розміром 10-15 мм із розрахунку 0,11 куб. м/10 кв. м, ретельно ущільнюючи поверхню.

4.7.13. При невеликих ізольованих одна від одної вибоїнах суміш ущільнюють трамбівками чи ручними вібротрамбівками, а при значних площах - вібраційними гладковальцьовими котками масою 4-10 т. Ущільнення проводять від країв до середини, при цьому поверхня ремонтованих місць після ущільнення має бути нарівні покриття. Після ущільнення суміші місця сполучення з існуючим покриттям вигладжують гарячою праскою.

4.7.14. При ямковому ремонті покриттів у холодну пору року велику увагу приділяють підготовці вибоїн. З цією метою рекомендується застосовувати пальники інфрачервоного випромінювання. При виконанні робіт в умовах низьких температур вибоїну попередньо очищують від снігу і льоду, висушують пальниками інфрачервоного випромінювання, розігрівають до 120-150 град. C на поверхні, фрезують краї по прямокутному контуру і розпушують дно вибоїни. Розпушену забруднену суміш видаляють, при необхідності дно вибоїни додатково підігрівають і відразу укладають асфальтобетонну суміш із робочою температурою.

Для ремонту покриттів можна застосовувати гарячі, теплі, холодні, а також модифіковані асфальтобетонні суміші. При невеликих роз'єднаних обсягах робіт добрі результати дає застосування попередньо приготовлених брикетів із гарячих або теплих асфальтобетонних сумішей.


Читайте також:

  1. Аналіз комплексних статей витрат: витрат на утримання та експлуатацію устаткуван­ня, цехові, загальногосподарські, поза виробничі витрати.
  2. Безпека під час обслуговування і ремонту автомобілей.
  3. Благоустрій та утримання території населених пунктів.
  4. Верхове обстеження, регулювання і ремонт контактної підвіски
  5. Верхове обстеження, регулювання і ремонт контактної підвіски
  6. Видатки на утримання органів державного управління, органів місцевої влади та місцевого самоврядування.
  7. Види і методи проведення ремонтів автомобілів
  8. Види ремонту
  9. Види технічного обслуговування і ремонту автомобілів
  10. Види технічного обслуговування і ремонту вагонів.
  11. Вилучення строкових вкладів відбувається шляхом переказу грошей на поточний (картковий) рахунок або готівкою із каси банку.
  12. Вимоги ПТЕ до утримання колісних пар




Переглядів: 1086

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Утримання і поточний ремонт удосконалених покриттів. | Утримання і поточний ремонт цементобетонних покриттів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.