Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Припинення дії автоблокування

 

Припинення дії автоблокування внаслідок її несправності з переходом на телефонні засоби зв’язку проводиться за реєстрованим наказом поїзного диспетчера за формою:

 

“Наказ № … Дата … Час (год….хв…)

У зв’язку з несправністю автоблокування з … годин … хвилин по парній (непарній) колії перегону … (на перегоні … ) дія автоблокування припиняється і встановлюється рух поїздів за телефонними засобами зв’язку за правилами двоколійного (одноколійного) руху. ДНЦ … (прізвище)”.

Перед передачею наказу про перехід на телефонний зв’язок для організації руху поїздів, а також про відновлення руху поїздів за автоблокуванням поїзний диспетчер повинен переконатися через чергових по станціях, а також при наявності - через засоби диспетчерського контролю, у вільності міжстанційного перегону (колії перегону).

При перерві дії поїзного диспетчерського зв’язку рух поїздів проводиться у такому порядку:

а) на одноколійних перегонах:

- черговий по станції, виявивши несправність автоблокування, переконавшись шляхом переговорів із сусідньою станцією і, при наявності, - через засоби диспетчерського контролю та за записами в журналі руху поїздів у вільності перегону, подає на сусідню станцію поїзну телефонограму за формою:

 

“Автоблокування на перегоні …… не діє. Останнім прибув від Вас поїзд №……. Останнім відправлено до Вас поїзд № …. Прошу перейти на телефонний зв’язок. ДСП … (прізвище).”.

 

- черговий по сусідній станції, також переконавшись у вільності перегону, відповідає за формою:

 

“Останнім прибув від Вас поїзд № …. Останнім відправлено до Вас поїзд № …. Перегін вільний. Встановлено телефонний зв’язок. ДСП … (прізвище)”.

 

Телефонограми реєструються в Журналі поїзних телефонограм ф. ДУ-47. Аналогічний обмін поїзними телефонограмами проводиться у випадку зміни напрямку автоблокування допоміжними кнопками при відсутності диспетчерського зв’язку.

б) на двоколійних перегонах:

Виявивши несправність автоблокування, черговий по станції, для якої колія даного напрямку є правильною, вимагає від чергового по сусідній станції подачі поїзною телефонограмою повідомлення про прибуття останнього відправленого за автоматичним блокуванням поїзда і отримавши повідомлення, подає на цю станцію телефонограму такого змісту:

 

“Автоблокування на перегоні …..по …. колії не діє. Рух поїздів на цій колії встановлюю за телефонним зв’язком. ДСП …. (прізвище)”.

 

Аналогічно оформляється перехід на телефонний зв’язок і в тих випадках, коли дія автоблокування припиняється і по другій колії двоколійного перегону.

Телефонограми реєструються у Журналі поїзних телефонограм ф. ДУ-47. Аналогічний обмін поїзними телефонограмами проводиться у випадку зміни напрямку автоблокування допоміжними кнопками при відсутності диспетчерського зв’язку.

Відновлення руху за автоматичного блокування проводиться після отримання повідомлення про усунення несправності за реєстрованим наказом поїзного диспетчера. Текст повідомлення ДНЦ повинен записати в журнал диспетчерських розпоряджень перед наказом про відновлення дії автоблокування, який передається по формі:

 

“Наказ № … …год…. хв

На підставі повідомлення ШН … наказ № … від “___”____200___року відміняється. З … годин … хвилин по парній (непарній) колії перегону … (на перегоні) відновлюється рух поїздів за автоблокуванням. ДНЦ … (прізвище)”.

Перед передачею наказу про відновлення руху поїздів за автоблокування поїзний диспетчер повинен переконатися через чергових по станціях у вільності міжстанційного перегону (колії перегону). На двоколійних перегонах, обладнаних автоблокуванням, наказ про відновлення дії автоблокування може бути переданий до звільнення міжстанційного перегону від поїздів, відправлених по правильній колії.

 

Відновлення руху за автоматичного блокування при перерві дії поїзного диспетчерського зв’язку проводиться у такому порядку:

а)на одноколійних перегонах

 

Після усунення несправності автоблокування і при наявності запису про це в журналі огляду черговий по станції подає на сусідню станцію телефонограму такого змісту:

 

“Несправність автоблокування між станціями … усунута. Останнім прибув від Вас поїзд № … Останнім відправлено до Вас поїзд №…. Прошу відновити рух поїздів за автоблокуванням. ДСП…. (прізвище)”.

 

Черговий по сусідній станції, перевіривши вільність перегону, відповідає:

 

“Останнім прибув від Вас поїзд № …. Останнім відправлено до Вас поїзд № …. Перегін вільний. Рух поїздів відновлено за автоблокуванням. ДСП …. (прізвище).”

 

Телефонограми реєструються в Журналі поїзних телефонограм ф. ДУ-47.

Аналогічними поїзними телефонограмами обмінюються чергові по станції на багатоколійних перегонах, на яких рух виконується за правилами, встановленими для одноколійних перегонів.

 

б) на двоколійних перегонах

 

Черговий по станції, для якої колія даного напрямку є правильною, на підставі запису в журналі огляду про усунення несправності автоблокування або відповідного повідомлення, одержаного від чергового по сусідній станції, при відсутності на колії поїздів зустрічного напрямку подає телефонограму:

 

“Несправність автоблокування на перегоні …. по ….колії усунено. Рух поїздів відновлюю за автоматичним блокуванням ДСП…..(прізвище)”.

 

На двоколійних перегонах, обладнаних автоблокуванням, наказ про відновлення дії автоблокування може бути переданий до звільнення міжстанційного перегону від поїздів, відправлених по правильній колії.

Якщо двоколійний (багатоколійний) перегін не обладнаний автоблокуванням для двостороннього руху по кожній колії і пристроями для руху по неправильній колії за сигналами локомотивних світлофорів, то перед відправленням поїзда по неправильній колії дія автоблокування на цій колії повинна бути припинена і встановлений рух за телефонними засобами зв’язку з видачею машиністам колійних записок.

Телефонограми реєструються в Журналі поїзних телефонограм ф. ДУ-47.

 


Читайте також:

  1. Використання матеріалів ОРД для попередження, припинення і розслідування злочинів, розшуку зло­чинців та осіб, які безвісно зникли
  2. Виникнення та припинення володіння
  3. Виникнення та припинення права застави
  4. Вирішення суперечок між суб'єктами страхування. Умови припинення дії договору.
  5. Горіння речовини і способи його припинення.
  6. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця
  7. Державна реєстрація припинення суб’єкта господарювання
  8. Договір позички. Припинення та розірвання договору позички.
  9. Договір — домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
  10. Доцільність продовження та припинення виробництва у короткостроковому періоді
  11. Жінка та чоловік мають право на повторний шлюб лише після припинення попереднього шлюбу.
  12. Загальні заходи адміністративного припинення.




Переглядів: 1030

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок дій при несправностях автоблокування | Приймання та відправлення поїздів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.