МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Дидактична гра як метод навчанняГра - це важлива форма життєдіяльності людини. Сучасна психологія не вважає її віковою ознакою. З грою людина не розлучається протягом усього життя, змінюється лише мотиви, форми проведення, ступінь почуттів та емоцій. Розробкою теорії дитячих ігор займалися психологи Ж. Піаже, Л. С. Висоцький, О. М. Леонтьєв, Д. Б. Ельконін. Особливо важливе поєднання гри з навчальною діяльністю в початкових класах коли складний перехід від дошкільного дитинства до школи зумовлює поступову зміну провідних видів діяльності ігрової на навчальну. Структура ігрової діяльності (ІД) містить такі компоненти: - спонукальну (потреби, мотиви, інтереси, прагнення); - орієнтувальний (вибір засобів і способів ІД); - виконавські (дії, операції для реалізації ігрової мети); - контрольно-оцінний (корекція і стимулювання активності ІД). - Дидактична гра - різновид ігор за правилами, який створений педагогікою, де ігрова діяльність спеціально планується і пристосовується для навчальних цілей. Це популярний метод навчання у початковій школі. Види дидактичних ігор: сюжетно-рольові; ігри-вправи, ігри-драматизації, ігри-конструювання. Елементи дидактичної гри: мета ігрової діяльності, обладнання і матеріали, дидактичне завдання, зміст гри, правило, ігрова дія. Вимоги до дидактичної гри: 1. Відповідність меті і темі уроку. 2. Цікава назва, невеликі затрати часу для приготування обладнання, запам'ятовування правил. 3. Забезпечення участі більшості учнів класу. 4. Поглиблення, розширення і закріплення знань, умінь і навичок, розвиток здібностей дитини. 5. Відповідність віковим особливостям. 6. Сприяння виховання позитивних рис особистості. 7. Емоційне ставлення вчителя. На уроці математики можна використовувати дидактичну гру різними способами: увесь урок як сюжетно-рольова гра; під час уроку як структурний елемент, під час уроку кілька ігрових ситуацій. Це можуть бути такі види ігор та ігрових ситуацій: - використання персонажів казок, мультфільмів, оповідань; - використання у сюжеті задач відомостей з життя тварин; - використання лічилок; - використання віршованих завдань; - використання загадок; - використання „цікавих вправ"; - використання завдань ущільненого характеру; - гра-змагання; - сюжетно-рольова гра; - гра-конструювання. Запитання для самоконтролю 1. Назвіть функції методів навчання, вимоги до них. 2. Назвіть основні класифікації методів навчання. 3. Яким чином здійснюється вибір і поєднання методів навчання? 4. Схарактеризуйте методи опрацювання нового матеріалу на уроках математики. 5. Схарактеризуйте дидактичну гру як метод навчання.
Читайте також:
|
||||||||
|