МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Методи опрацювання нового матеріалу на уроках математикиМетоди опрацювання нового матеріалу на уроках математики Вибір і поєднання методів навчання Класифікація методів навчання За джерелом знань (зовнішня сторона прояву): 1. Словесні методи (розповідь, пояснення, бесіда). 2. Практичні методи (експериментально-практичний, метод вправ). 3. Наочні методи (застосування підручників, навчальних, образот За рівнем пізнавальної активності і амостійності(внутріишя психологічна структура): 1. Пояснювально-ілюстративний. 2. Репродуктивний. 3. Проблемного викладу. 4. Евристичний (частково-пошуковий). V- Методи проблемного 5. Дослідницький (самостійно-пошуковий).
1. Аналітичний; 2. Синтетичний; 3. Аналітико-синтетичний; 4. Індуктивний; 5. Дедуктивний; 6. Метод порівняння; 7. Метод аналогії. Вибір і поєднання методів (прийомів) навчання зумовлюється: - конкретно дидактичною задачею; - специфікою предметного змісту; - рівнем його узагальнення; - засобом навчання, який виконує вчитель; - особливостями учнів, їх рівнем розвитку; - загальною та локальною підготовкою. М. В. Богданович пропонує при вивченні нового матеріалу на уроках математики в початкових класах такі методи навчання, які поєднують у собі розглянуті нами класифікації, враховуючи при цьому і зовнішню і внутрішню сторони прояву методу, і логіку засвоєння знань. Таким чином, маємо чотири групи методів опрацювання нового матеріалу на уроках математики: усного монологічного викладу знань, методи бесіди, експериментально-практичний метод, методи самостійної роботи учнів. І ГРУПА: МЕТОДИ УСНОГО МОНОЛОГІЧНОГО ВИКЛАДУ
II ГРУПА: МЕТОДИ БЕСІДИ
III ГРУПА: ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО ПРАКТИЧНИЙ МЕТОД
IV ГРУПА: МЕТОДИ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|