Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПАСИВНИХ І ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ

МЕТОД ПРОЕКТІВ

Застосування цього методу, розраховано на розвиток уміння побачити проблему, задуматися над нею, знайти спосіб її вирішення, застосовуючи набуті раніше знання й навички.

Для уроків образотворчого мистецтва можна рекомендувати творчі проекти. Наприклад, результатом роботи всіх учнів класу на уроках по темі “Поняття про містобудівне й ландшафтне проектування” в 7-му кл. може бути макет сучасного мікрорайону, у якому кожна група виконує макет спорудження певного типу (житловий будинок, дитячий садок, магазин, школа, кінотеатр і т.п.).

Учні в групі можуть розподілити ролі так: відповідальний за проект, організатор, генератор ідей, оформлювач результатів.

Етапи роботи над проектом:

1. Оголошення вчителем теми.

2. Постановка проблеми. Учні визначають, які спорудження необхідно внести в проект; встановлюють характерні конструктивно-стилістичні риси кожного типу споруджень; пропонують варіанти виконання завдань (за допомогою вчителя).

3. Розподіл завдань серед груп, пошук інформації, визначення найкращого варіанта, встановлення способів виконання макета.

4. Робота над завданням: відбір необхідних матеріалів, креслення розгорнення, виготовлення виробу.

5. Попереднє обговорення отриманих результатів у групах.

6. Захист (презентація проектів).

7. Колективне обговорення. Висновки.

“ УРОК-КОНКУРС”

Конкурс - вид ігрового методу, що розкриває велику можливість для використання роботи із групами. Кожна група прагне створити кращий зв'язок виконання того самого завдання.

Наприклад, на уроці на тему “Мова архітектурних образів. Будинок казкового героя” ( 7-й клас) поділяємо учнів на групи, пропонуємо групам однакові набори частин споруджень і архітектурних деталей з картону. Учитель повідомляє професію або вид діяльності казкового героя.

 

Завдання:

· змоделювати будинок із запропонованих частин;

· приклеїти частини на аркуш, прикрасивши будинок придуманими або домальованими деталями, так щоб він відповідав характеру й професії казкового жителя;

· підготувати усний захист проекту.

Учитель аналізує роботи й визначає групу-переможницю.

Критерії порівняння Пасивні методики Інтерактивні методики
1.Обсяг інформації За короткий проміжок часу можна ознайомитися з більшим обсягом інформації Невеликий обсяг інформації вимагає значного часу
2.Глибина вивчення змісту Як правило, орієнтовані на рівень знання й розуміння Учні освоюють всі рівні пізнання (знання, розуміння, застосування, аналіз, синтез, оцінка)
3.Відсоток засвоєння Як правило, не високий Як правило, високий
4.Контроль за процесом навчання Викладач добре контролює обсяг і глибину вивчення, час і процес навчання. Результати роботи учнів передбачені Викладач має менший контроль над обсягом і глибиною вивчення, часом і ходом навчання. Результати роботи тих учнів менш передбачені
5.Роль особистості педагога Особистісні якості педагога залишаються в тіні, він виступає як «джерело» знання Педагог більше розкрива-ється перед учнями, виступає як лідер, організатор
6.Роль учнів Пасивна: учні не приймають важливих рішень щодо процесу навчання Активна: учні приймають важливі рішення щодо процесу навчання
7.Джерело мотивації навчання Зовнішнє (оцінки, педагог, батьки, суспільство) Внутрішнє (інтерес самого учня)

Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  3. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  4. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  5. V Засоби навчання
  6. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  7. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  8. Автокореляційна характеристика системи
  9. Адаптації та навчання
  10. Активний метод навчання
  11. АЛЬТЕРНАТИВНІ ПІДХОДИ ДО ВИДІЛЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ
  12. Амплітудно-частотна характеристика, смуга пропускання і загасання




Переглядів: 1710

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
АСОЦІАЦІЯ. ПОБУДОВА АСОЦІАТИВНОГО КУЩА | Колективно-творча діяльність на уроках образотворчого мистецтва

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.