МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПАСИВНИХ І ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯМЕТОД ПРОЕКТІВ Застосування цього методу, розраховано на розвиток уміння побачити проблему, задуматися над нею, знайти спосіб її вирішення, застосовуючи набуті раніше знання й навички. Для уроків образотворчого мистецтва можна рекомендувати творчі проекти. Наприклад, результатом роботи всіх учнів класу на уроках по темі “Поняття про містобудівне й ландшафтне проектування” в 7-му кл. може бути макет сучасного мікрорайону, у якому кожна група виконує макет спорудження певного типу (житловий будинок, дитячий садок, магазин, школа, кінотеатр і т.п.). Учні в групі можуть розподілити ролі так: відповідальний за проект, організатор, генератор ідей, оформлювач результатів. Етапи роботи над проектом: 1. Оголошення вчителем теми. 2. Постановка проблеми. Учні визначають, які спорудження необхідно внести в проект; встановлюють характерні конструктивно-стилістичні риси кожного типу споруджень; пропонують варіанти виконання завдань (за допомогою вчителя). 3. Розподіл завдань серед груп, пошук інформації, визначення найкращого варіанта, встановлення способів виконання макета. 4. Робота над завданням: відбір необхідних матеріалів, креслення розгорнення, виготовлення виробу. 5. Попереднє обговорення отриманих результатів у групах. 6. Захист (презентація проектів). 7. Колективне обговорення. Висновки. “ УРОК-КОНКУРС” Конкурс - вид ігрового методу, що розкриває велику можливість для використання роботи із групами. Кожна група прагне створити кращий зв'язок виконання того самого завдання. Наприклад, на уроці на тему “Мова архітектурних образів. Будинок казкового героя” ( 7-й клас) поділяємо учнів на групи, пропонуємо групам однакові набори частин споруджень і архітектурних деталей з картону. Учитель повідомляє професію або вид діяльності казкового героя.
Завдання: · змоделювати будинок із запропонованих частин; · приклеїти частини на аркуш, прикрасивши будинок придуманими або домальованими деталями, так щоб він відповідав характеру й професії казкового жителя; · підготувати усний захист проекту. Учитель аналізує роботи й визначає групу-переможницю.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|