МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЙМОВІРНОСТІ БАНКРУТСТВА ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИКОЕФІЦІЄНТИ МОДЕЛЕЙ ПРОГНОЗУВАННЯ БАНКРУТСТВА ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ
Примітка. 1 — сільське господарство; 2 — харчова промисловість; 3 — інші галузі обробної промисловості (текстильна, перероблення деревини, хімічна, целюлозно-паперова тощо); 4 — видобувна промисловість, мета-лургія, машинобудування, виробництво електроенергії, газу, води; 5 — будівництво; 6 — оптова та роздрібна торгівля, готелі та ресторани; 7 — транспорт; 8 — інші види діяльності. Таблиця 10.4
1. Яка економічна суть аналізу ймовірності банкрутства підприємства? 2. Охарактеризуйте види банкрутства. 3. Які основні цілі та завдання аналізу ймовірності банкрутства підприємства? 4. Назвіть основні чинники банкрутства підприємства. 5. Наведіть методичні рекомендації щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства. 6. За якими критеріями можна оцінити незадовільну структуру балансу? 7. Як розраховуються коефіцієнт відновлення (втрати) платоспроможності? 8. У чому полягає сутність дискримінантного аналізу як основи оцінювання ймовірності банкрутства підприємства? 9. Наведіть формулу коефіцієнта Бівера і назвіть умови її виконання. 10. Охарактеризуйте модель Альтмана. 11. Охарактеризуйте модель діагностики Спрінгейта. 12. Наведіть модель Ліса. 13. Охарактеризуйте чотирифакторну модель Таффлера.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|