МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Сучасні методи обробки та пакування продукції
Переробні підприємства агропромислового комплексу порівняно давно почали випускати готові до споживання сирі овочі в консервованому вигляді (консервування методом теплової стерилізації у герметичній тарі), потім - консервовані салати із сирих або варених овочів, рису тощо. Спочатку це були суміші без приправ, нині - з приправами. Вимоги до свіжості та санітарії зумовили процеси пастеризації миттєвої дії. Зміни стосувалися і тари - не металеві банки, а термозварювальні пластмасові лотки. Цей метод обробляння та пакування дозволяє зберігати сирі свіжі овочі та салати впродовж трьох місяців. Разом з тим у консервованому вигляді промисловість випускає тільки ті овочі, які при тепловому оброблянні здатні зберегти їх поживні властивості. Враховуючи це, багато фірм почали застосовувати метод пакування сирих овочів під вакуумом, що дозволяє зберігати свіжість продуктів і запобігає мікробіологічному зараженню. Фірма "Амора" (Франція) застосовує метод вакуумного пакування. Граничний термін зберігання цих продуктів - 6 тижнів (при температурі 2-4°С). Широке розповсюдження у заклад ресторанного господарства отримали попередньо оброблені (очищені, миті, нарізані або подрібнені іншим способом) сирі овочі та салати "четвертої гами". Їх не оброблюють тепловим способом, а зберігають в охолодженому вигляді та постачають без спецій і приправ. Граничний термін їх зберігання не перевищує одного тижня. В окремих випадках овочі підлягають термічному оброблянню, тоді вони мак назву овочі "п'ятої гами". Виробництво овочів та салатів "четвертої гами" здійснюється при дотриманні дуже суворих санітарних прав які дозволяють запобігти мікробіологічному зараженню продуктів цією метою фірма "Сопролег" (Франція) спочатку охолоджує сирі овочі до 2°С, а потім обробляє їх. Деякі заклади не відмовились від власних овочевих цехів, але використовують овочі "четвертої гами як додатковий продукт, що розширює асортимент та слугує резервним запасом на непередбачений випадок. Так працюють їдальні заводів "Рено" у м. Санлувілю, "ІБМ" у м. Корбейє, "Аероспасьялі м. Тулузі, а також багато шкільних та лікарняних їдалень. Нині для упакування кулінарної продукції широко застосовується поліетилентерефталат, здатний витримувати температури -40° до 220°С. Напівфабрикати можна піддавати тепловій обробці безпосередньо в упаковці. Продукти і страви в упаковці зберігають органолептичні властивості впродовж усього терміну зберігання - три тижні.
Тема 7. Організація обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства відкритого типу
1.Загальна характеристика дизайну закладів ресторанного господарства загальнодоступної мережі. Читайте також:
|
||||||||
|