![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Синхронні двигуни і генератори.
Синхронні двигуни (СД) широко застосовуються для приводу технологічних машин, що не потребують регулювання частоти обертання. Основною перевагою СД є те, що вони можуть працювати з Вартість СД, в особливості тихохідних, однакова чи незначно вища за вартість аналогічних асинхронних двигунів. Тому затрати на компенсацію реактивної потужності синхронними двигунами визначається тільки вартістю додаткових втрат активної потужності на генерацію реактивної потужності. Ці втрати залежать від типу, напруги і потужності СД. з зменшенням частоти обертання і номінальної потужності СД величини питомих втрат значно зростають. Тому використання тихохідних СД менш вигідне, ніж швидкохідних. Номінальна реактивна потужність синхронного двигуна Активне навантаження СД визначається так само, як і для асинхронних, з виразу:
де Для асинхронних двигунів реактивне навантаження:
де Для синхронних двигунів визначається не реактивне навантаження, а максимальна реактивна потужність, яку СД може розвинути,
де Зі зниженням номінальної напруги СД на 5% при зменшенні його завантаження активною потужністю до 0,7 його номінальна реактивна потужність збільшується на 35-50%, тобто Використання СД тільки для компенсації допускається лише, в вигляді виключення, за спеціальним дозволом енергосистеми, так як питомі втрати активної потужності на 1 кВАр дуже великі. Якщо підприємство живиться від неподалік розташованої електростанції, в особливості при живленні генераторною напругою, необхідно перевірити, яку реактивну потужність можна отримати від генераторів. В цьому випадку затрати на компенсацію будуть визначатися тільки вартістю додаткових втрат в генераторі на генерацію реактивної потужності, з врахуванням реактивної потужності, що отримується іншими споживачами, а також втрат в мережі при передачі реактивної потужності підприємству. Використання генераторів місцевих електростанцій тільки для компенсації, як і синхронних двигунів допускається в рідких випадках за спеціальним дозволом енергосистеми.
Читайте також:
|
||||||||
|