Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 7. Розробка нових товарів

Питання для самостійного опрацювання6

1. Алкоголізм та інші наркоманії.

2. Реактивні стани.

3. Симуляція психічних розладів.

Теми реферативних повідомлень:

1. Психічні розлади при ВІЛ-інфекції.

2. Психічні розлади при інших захворюваннях.

3. Алкогольні психози.

4. Судово-психіатрична експертиза неповнолітніх.

5. Психічні розлади при олігофренії.

6. Судово – психіатричне значення психопатій.

7. Істерична психопатія.

8. Сексуальна психопатія.

9. Судово – психіатрична експертиза наркоманій.

10. Астенічна та психастенічна психопатія.

1. Сутність поняття «новий товар»

2. Процес розробки нового товару

3. Причини невдач нової продукції на ринку

1. Сутність поняття «новий товар»

Одним із основних об’єктів уваги кожного підприємства є розроблення і впровадження на ринок нових товарів. За деякими оцінками тільки 10 % товарів, що з’являються на ринку, можуть бути віднесені до так званих світових новинок. Саме вони своєю появою формують нові особливі ринки. Для більшості товарів інновації — це передовсім модифікації існуючих товарів, а не абсолютні функціональні зміни.

Існує кілька підходів до розуміння і класифікації нових товарів. Так, з погляду права у багатьох розвинутих країнах товар уважається новим тільки протягом певного часу. Наприклад, федеральна торговельна комісія США обмежує використання терміна «новий продукт» шістьма місяцями з моменту початку його регулярного розподілу на ринку.

Залежно від ступеня новизни для продуцента і для ринку нові товари поділяються на такі категорії:

— світові новинки — абсолютно нові товари;

— нові товарні лінії — нові для продуцента товари, які уможливлюють йому вихід на нові ринки;

— розширення існуючих товарних ліній — нові товари, що доповнюють ті, котрі вже продукує підприємство (нова розфасовка, нові компоненти);

— удосконалення і модифікація товару;

— репозиційовані товари — відомі товари підприємства, які пропонуються на нових ринках (новим групам споживачів);

— товари за зниженими цінами — нові товари, що пропонуються за цінами існуючих аналогів.

Новизна продукту з погляду споживача визначається тим, як цей продукт сприймається на ринку, як його купують. Відповідно до цього існує класифікація нових продуктів за трьома рівнями знань споживачів про них.

Продукція першого рівня не потребує нових знань (вивчення), бо є тільки модифікацією давно відомої продукції.

Продукція другого рівня змінює колишню практику використання продукту, але також майже не потребує нового вивчення. До таких продуктів колись належали електричні зубні щітки, автомобілі з автоматичними трансмісіями, автоматичні кіно- і фотокамери.

Продукція третього рівня — це абсолютно нові товари, які не мають аналогів серед існуючих. Вони потребують відповідного вивчення споживачами (мікрохвильові печі, персональні ком­п’ютери).

Споживачів за часом сприйняття товару новинки можна поділити на категорії:

1. Новатори - люди, які першими випробують нові ідеї, не дивлячись на ризик.

2. Ранні послідовники - сприймають ідеї рано, але обережно.

3. Рання більшість - сприймають нові ідеї раніше середнього споживача.

4. Пізня більшість - сприймають новинку тільки після того, як більшість споживачів її уже випробувала.

5. Інертні - споживачі, які сприймають новинку лише тоді, коли вона стає традицією

Рішення підприємства щодо розробки і впровадження на ринок нових товарів пов’язані з великим ризиком. Тому в маркетинговій практиці використовуються особливі методики процесів планування нових товарів, різноманітні методи прийняття відповідних рішень.


Читайте також:

  1. IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
  2. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  3. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  4. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  5. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  6. VII. За видами товарів і послуг
  7. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  8. Автомати для продажу штучних товарів
  9. Адміністративні зміни кінця 18-19 ст. та утворення нових архівів
  10. Активне вентилювання зернових мас
  11. Алгоритм жорданових перетворень
  12. Аналіз міжринкової взаємодії товарів і грошей




Переглядів: 605

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СУДОВО-ПИСХІАТРИЧНА ЕКСПЕРТИЗА НЕПОВНОЛІТНІХ. | Процес розробки нового товару

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.