Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ФОРМИ ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНИМИ ВПРАВАМИ ШКОЛЯРІВ

 

  ФОРМИ ЗАНЯТЬ  
           
урок ФК   позаурочні форми занять      
           
           
  в режимі навч. дня   позакласні заняття позашкільні заняття  
  · гімнастика до занять; · фізкульт-хви-линки і паузи; · рухова перерва; · година здоров’я; · спортивна година у групах продовжен. дня. · секції з виду спорту; · секції ЗФП; · гуртки ЛФК   · змагання; · масові ФК-С заходи; · ФК-С свята і вечори; · дні здоров’я; · туристичні походи · міжшкільні змагання; · у спортив-них школах ДЮСШ; · при ЖЕКах; · у місцях відпочинку; · у громад. організаціях самостійні заняття · ранкова гігієнічна зарядка; · фізкульт-пауза; · для викон. ДЗ з ФК  
                                       

 

Рис.1. Класифікація форм занять за особливостями організації

навчально-виховного процесу школярів

 

  ФОРМИ ЗАНЯТЬ  
     
  урочні   неурочного типу  
         
власне урочні урочного типу великі малі
- урок ФК - секції з виду спорту; - секції ЗФП; - гуртки ЛФК; - у спортивних школах ДЮСШ; - при ЖЕКах; - у громадських організаціях. - самостійні (ФК- оздоровчого та спортивно-тренува-льного характеру); - ФК-С змагання; - ФК-рекреаційні (подовжені перерви, спорт.-ігрові заняття, туристичні походи). - ранкова гігієн. зарядка; - гімнастика до занять; - фізкульт-хвили-нка; - фізкультпауза; - виробнича гімн; - гімнаст. перед сном.
                           

 

Рис.2. Класифікація форм занять за вирішенням завдань

навчально-виховного процесу школярів

 

Варто відмітити, що за ознаками обов’язковості всі форми поділяються на обов’язкові і добровільні. До перших відноситься лише урок фізичної культури.

За вирішенням завдань навчально-виховного процесу школярів Л.П.Матвеєв подає іншу класифікацію форм занять:

1) урочні;

2) неурочного типу.

 

1. Урочні форми занять розподіляються на умовні дві групи:

- власне урочні форми занять;

- форми занять урочного типу.

Власне урочні форми занять це урочні заняття з обов’язкового курсу ФВ: в загальноосвітній школі це урок фізичної культури.

Форми занять урочного типу збігаються за основними ознаками з урочними. Зокрема заняття урочного типу в секції ЗФП, спортивних секцій, клубах, командах, під керівництвом штатних фахівців на добровільних засадах. Різниця полягає лише в тому, що заняття урочного типу на відміну від уроку ФК не є обов’язковими.

 

2. До неурочного типу відносимо такі форми занять:

- великі;

- малі.

 

До великих форм занять належать: самостійні (ФК-оздоровчого та спортивно-тренувального характеру); ФК-С змагання; ФК-рекреаційні (подовжені перерви, спортивно-ігрові заняття, туристичні походи).

До малих форм занять належать: ранкова гігієн. зарядка; гімнастика до занять; фізкульт-хвилинка; фізкультпауза; виробнича гімнастика; гімнастика перед сном.


Читайте також:

  1. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  2. Автоматизовані форми та системи обліку.
  3. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  4. Акредитив та його форми
  5. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС
  6. Анатомо-фізіологічні особливості молодших школярів
  7. Банківський контроль та нагляд: форми та мета здійснення. Пруденційний нагляд: поняття, органи та мета проведення.
  8. Батьки мають право обирати форми та методи виховання, крім тих, які суперечать закону, моральним засадам суспільства.
  9. Безособові дієслівні форми на –но, -то
  10. Безробіття: суть, причини, форми та соціально-економічні наслідки
  11. Білінійні і квадратичні форми в евклідовому просторі
  12. Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі




Переглядів: 946

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Значення організаційних форм фізичного виховання школярів та їх класифікація. | Характеристика урочних форм занять школярів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.