Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ліцензування діяльності у галузі ТЗІ

Одним з суттєвих важелів регулювання діяльності у сфері ТЗІ є процедура ліцензування діяльності суб’єктів господарської діяльності. Механізм ліцензування діяльності у сфері ТЗІ провадиться в Україні з 1995 року. Метою провадження ліцензування є формування в Україні контрольованого ринку послуг з ТЗІ, виконання вимог нормативних документів з питань захисту інформації, розповсюдження систем та засобів технічного захисту інформації, що відповідають законодавству України, а також виключення:

- передумов до можливості застосування засобів ТЗІ в протизаконних та злочинних діях, внаслідок їх неконтрольованого обігу в країні;

- можливості компрометації інформації з обмеженим доступом через надання некваліфікованих послуг та використання неякісних засобів ТЗІ, що може призвести до реальних загроз безпеці особистості, суспільству та державі;

- розповсюдження засобів ТЗІ, що не відповідають вимогам нормативних документів чи засобів низької якості, зокрема засобів іноземного виробництва, що може призвести до знищення вітчизняної галузі розробки та виробництва надійних, конкурентоспроможних засобів ТЗІ.

Таким чином, крім безпосередньо регулятивних і контрольних функцій ліцензування діяльності спрямоване також на розвиток матеріально-технічної бази системи ТЗІ.

Всього в галузі ТЗІ підлягає ліцензуванню 7 видів робіт, а саме:

- розроблення, впровадження, дослідження ефективності, обслуговування на об’єктах інформаційної діяльності комплексів (систем) технічного захисту інформації, носіями якої є акустичні поля, надання консультативних послуг;

- розроблення, впровадження, дослідження ефективності, обслуговування на об’єктах інформаційної діяльності комплексів (систем) технічного захисту інформації, носіями якої є електромагнітні поля та електричні сигнали, надання консультативних послуг;

- розроблення, виробництво, впровадження, дослідження ефективності, супроводження засобів та комплексів технічного захисту інформації в інформаційних системах, інформаційних технологій із захистом інформації від несанкціонованого доступу, надання консультативних послуг;

- виявлення та блокування витоку мовної та видової інформації через закладні пристрої на об’єктах інформаційної діяльності, надання консультативних послуг;

- виробництво засобів забезпечення технічного захисту інформації, носіями якої є акустичні поля;

- виробництво засобів забезпечення технічного захисту інформації, носіями якої є електромагнітні поля та електричні сигнали;

- розроблення, впровадження, дослідження ефективності, обслуговування на об’єктах інформаційної діяльності комплексів (систем) технічного захисту інформації, носіями якої є хімічні речовини, надання консультативних послуг.

На цей час за ліцензіями у сфері ТЗІ активно проводять діяльність понад 230 суб’єктів господарювання, які географічно охоплюють всі регіони України.

У зв’язку з тим, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування не є суб'єктами господарювання і не можуть отримувати ліцензії, для них визначено порядок одержання дозволів на проведення робіт з технічного захисту інформації для власних потреб. Держспецзв’язку надає органам державної влади та органам місцевого самоврядування такі дозволи і здійснює контроль за проведенням ними визначених видів робіт. На цей час дозволи на проведення робіт з ТЗІ для власних потреб одержали 13 органів державної влади.

Система оцінювання продукції у сфері ТЗІ включає дві процедури – сертифікацію засобів ТЗІ та державну експертизу.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  3. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  4. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  5. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  6. Автоматизація метрологічної діяльності
  7. АДАПТАЦІЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН ДО М'ЯЗОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  8. Адміністративні правопорушення в галузі охорони здоров'я. Адміністративна відповідальність медичних працівників.
  9. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ
  10. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ СПОРТУ
  11. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  12. Аксіоми безпеки життєдіяльності.




Переглядів: 1289

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Побудова і організаційна структура системи ТЗІ в Україні | Державна експертиза у сфері ТЗІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.