МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Система зливової каналізації, її види і складові елементи
При будівництві міської вулиці та дороги передбачаються заходи щодо відведення поверхневих вод. Заходи щодо вчасного відведення води з поверхні автомобільної дороги повинні здійснюватися з урахуванням транспортно-експлуатаційних показників – швидкості руху автомобілів, поперечного профілю дорожнього полотна, поздовжнього профілю, а також дорожньої і автотранспортної служб. Задача вертикального планування міст полягає в наданні майбутній поверхні вулиці і прилеглій до неї території ухилу, що забезпечує відведення дощових, талих та інших поверхневих вод по відкритим лоткам внутрішньоквартальних проїздів і міських доріг в закриту водостічну мережу або природні водойми, яри, тальвеги, а також безпеку і сприятливі умови руху транспорту і пішоходів вулицями. Проектування вертикального планування вулиць і доріг полягає в тому, щоб знайти найбільш доцільне і економічно виправдане рішення планування природного рельєфу. Поздовжні профілі вулиць і доріг проектують по осям проїзних частин, а інколи додатково по лоткам або кюветам – в разі, якщо ухили останніх відрізняються від поздовжніх ухилів поверхні дороги. Поперечні профілі проектують в перетинах, перпендикулярних осі вулиці або дороги, на відстані 20 м один від одного. Система поздовжніх і поперечних профілів утворює сітку профілів, що дає можливість організувати рельєф місцевості у повній відповідності з проектними рішеннями. Ухили (поздовжні та поперечні) повинні бути такими, щоб забезпечувалися зручні і безпечні умови руху, а також безперешкодне стікання поверхневих вод до водоприймальних пристроїв. На майданчиках ухили не повинні перевищувати 30 ‰, на автомобільних стоянках – 20 ‰, тротуарах – 60 ‰. Зовнішня зливова каналізація призначена для організованого і достатньо швидкого відведення атмосферних опадів, що випали на територію міста або промислового підприємства, або талих вод. Якщо вулиці і проїзди покриті вдосконаленим водонепроникним покриттям, необхідне швидке відведення цих вод, бо під час сильної зливи можливе затоплення вулиць і підвалів будинків, розташованих у низьких місцях. Зовнішню зливову мережу обладнують трьох типів: 1. Відкритого – дощові води відводяться по відкритим каналам або лоткам; 2. Закритого – дощова вода надходить з поверхні землі у водовідвідні лотки і через дощоприймач потрапляє до мережі підземних трубопроводів, якою вона і скидається за найменшою відстанню в найближчі тальвеги або безпосередньо в природні водойми; 3. Змішаного – поєднання відкритої і закритої мережі: відведення поверхневих вод по відкритим лоткам до найближчого дощоприймача, далі вода потрапляє в укладений у землі закритий трубопровід і по ньому відводиться самопливом до місця випуску у водойму. Дощові стоки перекачують насосними установками дуже рідко. Для відведення атмосферних вод з плоских покрівель будинків, а також цехів промислових підприємств обладнують внутрішню зливову каналізацію. З внутрішньої мережі атмосферні опади відводяться в зовнішню зливову каналізацію. Елементи, що входять до складу зливової каналізації: - лотки; - водовідвідні канави; - дощоприймальні (зливові) колодязі; - оглядові колодязі; - підземна мережа трубопроводів і колекторів; - з’єднувальні труби (гілки) від колодязів до мереж трубопроводу; - оголовки; - очисні споруди; - водовипуски.
Читайте також:
|
||||||||
|