![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Неоднорідна система лінійних рівнянь.Повернемось до розгляду неоднорідної системи (1): Означення 5. Однорідна система Покажемо, що загальний розв’язок зведеної однорідної системи (2) істотно пов'язаний з розв’язками неоднорідної системи (1). Припущення про існування розв’язків системи (1) згідно з теоремою Кронекера-Капеллі означає рівність рангів: Теорема 5. Нехай ► Підставимо в ліву частину системи (1) наприклад, вектор-стовпчик
Теорема 6. Нехай Доведення повністю аналогічне попередньому. Теорема 7. Нехай ► Необхідність. Нехай Достатність. Нехай Наслідок. Нехай
Тут Приклад 2. Знайти загальний розв’язок системи: Будемо виконувати допустимі перетворення над рядками розширеної матриці системи, зводячи її до спрощеного вигляду: Отже, Запишемо рівняння, що відповідають спрощеній системі, та знайдемо залежність базисних змінних від незалежної змінної: Частинний розв’язок неоднорідної системи (1) визначимо, поклавши, наприклад, Приклад 3. Знайти загальний розв’язок системи: Неважко зрозуміти, що ранг цієї системи рівний 1, отже, простір розв’язків цієї системи має розмірність 2, і власне, описується рівнянням площини
Читайте також:
|
||||||||
|