Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






План заняття (розрахунок навчального часу)

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА

ЮРИДИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ

NOT Model

AND Model

OR Model

Circuit Models

We wish to build a model for these circuit elements. To do this we need to expand our knowledge of the J notation which we have been using in our laboratory experiments.

We first make the following verb definitions:

or =. +.and =. *.not =. -.

We could use these definitions directly to implement circuit models, however it will be more convenient, later, to have expressed or, and as monads. The or function table may be expressed as:

0 1 or/ 0 10 11 1

The or verb is true when one or the other or both inputs are true. This is the same as the usual meaning of or.

The and function table may be expressed as:

0 1 and/ 0 10 00 1

The and verb is true when and only when both inputs are true. This is the same as the usual meaning of and.

Finally, the not vert has the following function table:

not 0 1 1 0

In the following sections we model these verbs as monads. When you read these models you will notice repeated use of the verbs:

link =: ;append =: ,

using the formal spelling of these verbs ( ; and ,). You may find it beneficial to reread sections 1.3.9 and 1.3.10 of the Introduction chapter to help you understand the use of these verbs in the following sections.

We first build a model of the or circuit element.

bitOr =. monad define('a' ; 'b') =. y.a or b)

Examples:

bitOr 0 0 ==> 0bitOr 0 1 ==> 1bitOr 1 0 ==> 1bitOr 1 1 ==> 1

Next we have the and circuit.

bitAnd =. monad define('a' ; 'b') =. y.a and b)

Examples:

bitAnd 0 0 ==> 0bitAnd 0 1 ==> 0bitAnd 1 0 ==> 0bitAnd 1 1 ==> 1

Now we model the not circuit.

bitNot =: not

Examples:

bitNot 0 ==> 1bitNot 1 ==> 0

 

КАФЕДРА КРИМІНАЛЬНОГО ПРАВА ТА ПРАВОСУДДЯ

КУРС: КРИМІНАЛЬНО – ВИКОНАВЧЕ ПРАВО

для проведення лекції

ТЕМА № 1: «Кримінально-виконавче право, поняття, предмет та система курсу. Кримінально-виконавче законодавство України».

 

 

Підготував:кандидат юридичних наук Іваньков І.В.

 

 

 

Чернігів, 2012.


1. Мета заняття.

 

· Визначити поняття кримінально-виконавчого права України, його предмет, систему та основні методи.

· Надати систему та завдання курсу «Кримінально-виконавче право України».

· Визначити поняття, мету та завдання кримінально – виконавчого законодавства України.

· Надати загальну характеристику та структуру Кримінально-виконавчого Кодексу України..

 

 

№ п\п Навчальні питання Розрахунок часу, хв.
  Вступ.
1. Поняття, мета та завдання кримінально – виконавчого законодавства України.
2. Кримінально – виконавче право України, його предмет, система і методи. Основні принципи кримінально-виконавчого права України.
3. Загальна характеристика та структура Кримінально-виконавчого Кодексу України. Питання винесене для самостійного опрацювання
     
  Висновок:
   

3. Організаційно-методичні вказівки

Вид лекції: інформаційна.

 

Список основної та додаткової навчально-методичної літератури:

1. Конституція України. 1996 р.

2. Кримінально-виконавчий кодекс України. Офіційне видання. – К.: Атака, 2003. – 96 с.

3. Кримінальний кодекс України.

4. Кримінально-процесуальний кодекс України.

5. Кодекс законів про працю України з постатейними матеріалами // Бюлетень законодавства і юридичної практики України. - К., 1997.

6. Наказ Державного департаменту України з питань виконання покарань № 33 “Про затвердження положень, що регламентують діяльність соціально-психологічної служби установи виконання покарань” від 17 березня 2000 року.

7. Наказ Державного департаменту України з питань виконання покарань №275 “Про затвердження та введення в дію Правил внутрішнього розпорядку виправно-трудових установ” від 25 грудня 2003 року.

8. Кримінально-виконавче право України / За заг. ред. В.М. Трубникова – Харків: «Право», 2001.

9. Уголовно-исполнительное право России: учебник и основные нормативне правовые акти – Москва: «ЮрИнфо», 2000.

10. Кримінально-виконавче право України: Навчально-методичний посібник / За заг.ред. С.О.Стефанова – Одеса: «Юридична література», 2004.

11. Кримінально-виконавче право України: Підручник / За ред. проф. А.Х. Степанюка – Харків: «Право», 2005.

12. Кримінально-виконавчий кодекс України: Науково – практичний коментар / За заг.ред. проф. А.Х. Степанюка – Харьків: «Одісей», 2005.

13. Кримінально – виконавче законодавство України. Кримінально – виконавчий кодекс України. Нормативно – правові акти / Упоряд.: В.С. Ковальський, Ю.М. Хахуда. – К.: Юринком Інтер, 2005

14. Нормативно - правове забезпечення запобігання окремим видам злочинів та профілактики негативних соціальних явищ, пов’язаних зі злочинністю. Збірник законодавчих та нормативних актів / Уклад.: Джужа О.М., Василевич В.В., Ковальченко Т.Л., Куц І.Г. - К.:Атака, 2005.

15. Гель А.П., Семаков Г.С., Яковець І.С. Кримінально - виконавче право України: Навчальний посібник / За ред.. проф. А.Х. Степанюка. - К.:Юринком Інтер, 2008.

16. Бадира В.А., Денисов С.Ф., Денисова Т.А., Мінаєв М.М., Хащев В.Г. Кримінально - виконавче право: Навчальний посібник / За ред.. Т.А. Денисової. - К.: Істина, 2008.

17. Трубников В.М., Шинкарьов Ю.В. Збірник нормативних актів з кримінально-виконавчого права України.-Х.: Харків юридичний, 2008.

18. Богатирьов І.Г. Кримінально-виконавче право України: Підручник. – К.: Всеукраїнська асоціація видавців «Правова єдність», 2008.

19. Кримінально-виконавче право України: Підручник / О.М. Джужа, І.Г. Богатирьов, О.Г Колб, В.В. Василевич та ін. / За заг. ред. докт. юрид. наук, проф. О.М. Джужі.– К.: Атіка, 2010.

20. Ігор Іваньков, Анатолій Чайковський. Історико-правовий аналіз діяльності органів і установ виконання покарань на території України (кінець 19- середина 20 сторіччя): Монографія. / За заг. ред. докт. юрид. наук. проф. І.Г. Богатирьова – Бровари: ХмЦНТЕІ, 2010.

21. Науково-практичний коментар до Кримінально-виконавчого кодексу України / І.Г. Богатирьов, О.М. Джужа, О.І. Богатирьова, Є.М. Бодюл та ін. / За заг. ред. докт. юрид. наук, проф. І.Г.Богатирьова. – К.: Атіка, 2010.

 

 

Вступна частина:

Формулювання мети та завдань лекції, наголошення плану лекції, рішення організаційних питань заняття, надання переліку літератури.

Змістовна частина:

· визначення місця теми в системі вивчення курсу;

· визначення взаємозв’язку з іншими дисциплінами та темами (міжпредметний зв’язок);

· надання методології вивчення предмету;

· постановка та висвітлення актуальних проблемних питань теми.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  3. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  4. IV. План навчального процесу.
  5. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  6. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  7. VІ. План та організаційна структура заняття
  8. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  9. Вид заняття: лекція
  10. Вид заняття: лекція
  11. Вид заняття: лекція
  12. Вид заняття: лекція




Переглядів: 521

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Заключна частина. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.