Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Екзистенційно-гуманістичний підхід

Лекція 1. Класифікація та основні види психокорекційних груп

Практикум з групової психокорекції

Тема 23. Спільність символіки міфів, казок і психомалюнків

Тема 21. Теоретичні передумови психоаналітичного розуміння комплексу психомалюнків

Тема 19. Характеристика методів АСПН

Тема 19. Керівник психокорекційної групи

Тема 15. Сучасні теорії глибинної психокорекції

Тема 13. Класифікація та основні види психокорекційних груп

1. Екзистенційно-гуманістичний підхід

2. Поведінковий підхід

3. Гештальтпідхід

4. Транзактний аналіз у групі

5. Методи групової роботи в НЛП

 

1. Психологія Самості

2. Груп-аналітичний підхід

3. Тілесно-орієнтований психоаналіз

 

1. Основні ролі керівника психокорекційної групи

2. Стилі керівництва групою

3. Характеристика особистості керівника психокорекційної групи

 

1. Групова дискусія та правила її проведення

2. Ігрові методи в АСПН

3. Психогімнастичні та пантомімічні вправи в АСПН

1. Психомалюнкові методики та їх тестові інтерпретації

2. Тематика малюнків, які виконують учасники АСПН

3. Психодіагностична сутність психомалюнка

4. Детермінанти внутрішньої суперечливості психіки суб’єкта

 

1. Архетипна символіка

2. Символи міфів та казок

3. Релігійні міфи та символи

4. Особливості української міфологіі

 

6. Екзистенційно-гуманістичний підхід

7. Поведінковий підхід

8. Гештальтпідхід

9. Транзактний аналіз у групі

10. Методи групової роботи в НЛП

 

 

У психоаналітичних групах акцент робиться на переживаннях дитинства, травмуюча функція якого пов’язана з характером розв’язання проблем психосексуальних стадій розвитку. Метою групового процесу є переведення несвідомих конфліктів суб’єкта в свідомі й створення умов для повторного переживання травмую чого досвіду дитинства з метою аналізу та глибшого розуміння його ролі в долі людини.

Керівник групи при цьому привертає увагу до проявів „перенесення” та їх актуалізації на груповій моделі, до „оживлення” минулого конфлікту на сучасній ситуації „тут-і-тепер”. У полі зору опиняються захисти, що об’єктивують витіснені фіксації.

У групах гуманістично-екзистенційної моделі стан людини розглядається з точки зору мети, вибору свободи та відповідальності. Люди потенційно мають здатність розширювати свою самосвідомість, а це веде їх до більшої свободи і відповідальності через переборення екзистенційних тривог і страхів. Тривога є функцією усвідомленого вибору. Акцентується увага на актуальності зв’язку людини з людиною, на важливості розуміння смерті, самоактуалізації, суб’єктності внутрішнього світу людини.

Роль керівника такої групи в стимулюванні її членів до рефлексії та розуміння суб’єктивного, неповторного світу іншої людини, до встановлення автентичних (справжніх) контактів. Керівник групи акцентує увагу на актуальному. Психотерапія ґрунтується на зміні ставлення до травмуючи факторів, на визначенні мети життя.

Клієнт-центрована терапія. Ця модель ґрунтується на припущенні, що люди мають уроджені прагнення до повної реалізації свого потенціалу. В групі створюються максимально сприятливі умови для само дослідження в собі таких аспектів, в які раніше не сягала свідомість. атмосфера такої групи характеризується відкритістю, чесністю, можливістю вираження будь-яких почуттів, незалежно від їхньої валентності, взаємною увагою, підтримкою, щирістю, що іменується безумовним позитивним ставленням.

Роль керівника такої групи полягає у виробленні психологічної захищеності й підтримці членів групи, у створенні умов для ефективного спілкування на площині спонтанності, щирості та взаємного прийняття одним одного без осуду та оцінок. Підґрунтям таких стосунків є емпатія. Активність керівника проявляється в уважному, емпатійному слуханні, без оцінок у чорно-білих категоріях, відображаючи поведінку членів групи аби вони могли робити для себе висновки, допомагаючи їм у цьому професійними інтерпретаціями та роз’ясненнями.


Читайте також:

  1. III етап. Системний підхід
  2. IV етап. Ситуаційний підхід
  3. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  4. Алфавітний підхід до вимірювання кількості інформації.
  5. Асимптотичний підхід до порівняння оцінок
  6. Багатоаспектний підхід до прийняття управлінськихрішень
  7. Багаторівневий підхід. Протокол. Інтерфейс. Стек протоколів.
  8. Витратний підхід
  9. Віковий підхід і взаємодія різних рівнів соціального досвіду в діяльності різновікових дитячих об’єднань. Функції різновікової групи.
  10. Гібридний підхід
  11. Глобалітсика і глобальний підхід у науці
  12. Даний підхід передбачає, що покупець не заплатить за об»єкт суму, більшу вартості відомої йому власності, що має таку ж корисність.




Переглядів: 1150

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Паралельне проектування | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.