МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розподіл ймовірностей прибутковості акцій.Таблиця 8.8 Дані про результативність акцій. Таблиця 8.7 Приклад.
Оцінюючи дві акції „А” і „Б”, інвестор прийшов до висновку, що розподіл ймовірностей очікуваної прибутковості можна представити таким способом:
Середньоарифметична очікувана прибутковість (математичне чекання), зважена по ймовірності кожного варіанта, складе:
для акції „А”
для акції „Б”
Тобто, з погляду очікуваної прибутковості, інвестору байдуже, яку саме акцію придбати – кожна з них повинна принести йому 15% доходу. Однак, дана логіка міркувань помилкова. Насамперед інвестор повинний оцінити величину ризику, пов’язаного з кожним з порівнюваних активів. Для цього йому варто розрахувати стандартні відхилення прибутковості за кожним цінним папером. Виконаємо ці розрахунки в табл. 8.9 Таблиця 8.9 Розрахунок середнього квадратичного відхилення
Розбіжність значень очікуваної прибутковості за акцією „А” майже в 20 разів більше, ніж за акцією „Б”. Очевидно, що перше вкладення є більш ризикованим, тому пропонована по ньому компенсація ризику у вигляді 15%-ої прибутковості абсолютно недостатня. Точно таку ж середню очікувану прибутковість здатна принести менш ризикована акція „Б”. Схема на рис.8.5 наочно ілюструє розбіжність очікуваних значень прибутковості за двома акціями: він значно ширше за першим активом (А). На цій схемі зображений розподіл ймовірностей. У даному випадку він є дискретним, переривчастим, тому дані представлені у формі стовпців (гістограма). У випадку безупинного розподілу, графік являє собою плавну криву. Тісноту зв'язку двох перемінних в статистиці вимірюють за допомогою коефіцієнтів кореляції, що розраховуються за формулою: ., (8.14) де Cov(А, Б) – коефіцієнт коваріації між прибутковістю акцій „А” і „Б”. Коефіцієнт коваріації обчислюється за формулою: . (8.15) Використовуючи дані табл. 8.9., отримаємо: = 85×5×0,3+0×0×0,4-85× (-5) ×0,3+255. Тоді коефіцієнт кореляції складе: = Тобто, “поведінка” акцій на ринку абсолютно ідентична, тому вони не можуть бути використані для диверсифікації несистематичного ризику інвестиційного портфелю. Зі збільшенням вартості акції А буде зростати в ціні й акція Б, відповідно падіння ціни на першу акцію обумовлюється впливом тих же факторів, що і на другу. У випадку позитивного впливу факторів, добробут інвестора буде зростати значно швидше, однак у протилежному випадку, його збитки також будуть зростати високими темпами.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|