МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ступінь чотирьох місяців.Ступінь трьох місяців. Ступінь двох місяців. Ступінь одного місяця. Моторний розвиток: Коли немовля беруть на руки, час від часу підіймає голову. Якщо кладуть навзнаки на живіт, робить рухи повзання. Лежачи на животі, підіймає голову. Лежачи на животі, повертає голову убік. Мовленнєвий розвиток: Звертає увагу на звуки. Кричить по-різному при незручності, болю, голоді. Пристосовна поведінка: Фіксує поглядом вікно та крупні предмети. Зупиняє погляд на рухомих предметах, якщо вони достатньої величини. Бачить красне (яскраве) кільце, але не затримує на ньому погляд. Утримує кільце, положене у руку. Індивідуально-соціальна поведінка: Підіймаючи дитину, психолог відчуває м’язову активність з її боку. Дитина демонструє поглядом вибіркове відношення до людського обличчя. Моторний розвиток: Коли беруть на руки, тримає голову протягом короткого часу. Якщо тримати немовля на вазі спиною вниз, підіймає голову. Покладений ниць, трохи підіймає груди понад поверхою столу. Лежачи на спині, різко змахує руками прямо уверх. Мовленнєвий розвиток: Прислуховується до людського голосу. Коли дорослий низько нахиляється до немовляти, на його обличчі з’являються певні реакції. Має декілька інтонацій. Пристосовна поведінка: Слідкує очами за фігурою, що рухається. Затримує погляд на красному кільці, що погойдується на мотузочку. Індивідуально-соціальна поведінка: Повертає готову та тримає її у певному положенні, коли чує людський голос. Коли піднімають на руки, спостерігається м’язове напруження в плечової області. Б’є ніжками у ванні при купанні або робить ніжками рухи відштовхування. Моторний розвиток: Коли беруть на руки, добре фіксує голову. Перевертається зі спини на бік. Покладений ниць, підводиться, спираючись на ручки. Мовленнєвий розвиток: Відповідає посмішкою, коли з ним починають говорити. Виражає почуття задоволення певною інтонацією. Пристосовна поведінка: Слідкує очами за рухомим олівцем. При спостереженні вільно повертає голову. Торкається по-різному до кільця. Лежачи на спині, вивчає навколишню обстановку. Індивідуально-соціальна поведінка: Виражає подив та усвідомлює раптовий перехід до нової ситуації. Заспокоюється під впливом голосу або музики. Передчуває годування, відкривши рота, або приходить у стан збудження. Моторний розвиток: Добре тримає голову, коли його носять або заколихують. Лежачи на спині, підводить голову і плечі, нібито намагаючись сісти. Сидить обкладений подушками. Ручки не стислі весь час в кулак, часто розкриваються. Мовленнєвий розвиток: Голосно сміється. У відповідь на появу дорослого подає голос. Спонтанне гуління. Пристосовна поведінка: Лежачи на спині, затискає між ручками кільце, що гойдається. Дивиться на дюймовий кубик на столі. Повертає голову, слідкуючи поглядом за предметом,що зникає. Індивідуально-соціальна поведінка: Роздивляється власну руку при грі. Примітивна гра з брязкальцем. Шльопання ручкою по воді, лежачи у ванні. Напружує тільце, коли бачить, що його збираються підняти. Читайте також:
|
||||||||
|