Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ступінь восьми місяців.

Ступінь семи місяців.

Ступінь шести місяців.

Ступінь п’яти місяців.

Моторний розвиток:

Повертається із спинки на живіт. Сидить при підтримці. Потрапляючи ручкою на кубик, може підняти його зі столу або руки дорослого.

Мовленнєвий розвиток:

Повертає голову на голос і дзвін дзвіночка. Виявляє нетерпіння в інтонації. Виражає певною інтонацією незадоволеність, коли у нього забирають річ, що подобалася.

Пристосовна поведінка:

Лежачи на спині, підіймає брязкальце,яке випало. Тягнеться до листа паперу. Зоровий контроль над схоплюванням і маніпулюванням.

Індивідуально-соціальна поведінка:

Активно грається брязкальцем. Повторно повертається до неї поглядом. Грається під час купання.

Моторний розвиток:

Усаджений у злегка похиленому положенні, сидить деякий час без підтримки. Стискує предмет за допомогою одночасного згинання усіх пальців. Утримує деякий час два кубики, по одному в кожній руці.

Мовленнєвий розвиток:

Виразно вимовляє окремі слова. Впізнає близьких людей. Вищить і гулить від задоволення.

Пристосовна поведінка:

Виявляє активний інтерес до предметів. Підіймає кубик зі столу. Дивиться на новий предмет, що лежить на столі.

Індивідуально-соціальна поведінка:

Стукає ложкою та б’є долонею по столу під час гри. Розрізнює своїх та чужих.

Моторний розвиток:

Тенденція користуватися однією (правою) рукою. Легко повертає руку навкруги своєї осі. Дістає кульку за допомогою згрібання або складання руки „жменею”. Без труда піднімає кубик зі столу.

Мовленнєвий розвиток:

Виражає задоволення при досягненні предмету.

Пристосовна поведінка:

Настирливо тягнеться до віддаленого кубика. Пілнімає перегонуту чашку. Коли ложка падає, короткий час шукає її поглядом.

Індивідуально-соціальна поведінка:

Використовує для гри аркуш паперу. Використовує для гри мотузочку. Побачивши своє відображення у дзеркалі, протягає ручки.

Моторний розвиток:

Сидить короткий час без підтримки. Самостійно сідає. Бере кульку, використовуючи хапальні рухи.

Мовленнєвий розвиток:

Лепече, коли баче знайоме обличчя. Мовлення набуває характеру вигуків.

Пристосовна поведінка:

Шукає поглядом предмет, що впав. Піднімає перегорнуту чашку, користуючись ручкою. З інтересом обмацує ручкою дзвіночок.

Індивідуально-соціальна поведінка:

Активно відповідає на загрування. Усміхається своєму відображенню в дзеркалі та б’є по ньому рукою. Ріжок, що випав, сам підносить до рота. Отримає задоволення від отриманого шуму при киданні предмету.


Читайте також:

  1. Біржова валютна торгівля та ступінь валютного регулювання і контролю
  2. Види, фактори і ступінь порушення типів місцевості.
  3. Визначати ступінь відповідності обраної регресії відображуваним на діаграмі даним.
  4. Високий ступінь майстерності публічного виступу, мистецьке володіння словом.
  5. Впевненість — це ступінь довіри користувача до достовірності предмета перевірки аудитором.
  6. Існує й інша, повніша восьмиетапна модель змін, висловлена (John P.Kotter).У 1995-1996 рр. і викладена Р. Дафтом у книзі « Уроки лідерства », ст. 476.
  7. Найважливішою якісною характеристикою валюти є ступінь її конвертування.
  8. Найвищий ступінь порівняння
  9. Напрями та методи впливу на ступінь ризику господарювання
  10. Незначний ступінь залежності.
  11. П'ятий ступінь
  12. Переваги, недоліки й ступінь бажаності застосування методів виправлення




Переглядів: 476

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ступінь чотирьох місяців. | Режим та організація режимних процесів для дітей раннього віку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.