МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Ступінь восьми місяців.Ступінь семи місяців. Ступінь шести місяців. Ступінь п’яти місяців. Моторний розвиток: Повертається із спинки на живіт. Сидить при підтримці. Потрапляючи ручкою на кубик, може підняти його зі столу або руки дорослого. Мовленнєвий розвиток: Повертає голову на голос і дзвін дзвіночка. Виявляє нетерпіння в інтонації. Виражає певною інтонацією незадоволеність, коли у нього забирають річ, що подобалася. Пристосовна поведінка: Лежачи на спині, підіймає брязкальце,яке випало. Тягнеться до листа паперу. Зоровий контроль над схоплюванням і маніпулюванням. Індивідуально-соціальна поведінка: Активно грається брязкальцем. Повторно повертається до неї поглядом. Грається під час купання. Моторний розвиток: Усаджений у злегка похиленому положенні, сидить деякий час без підтримки. Стискує предмет за допомогою одночасного згинання усіх пальців. Утримує деякий час два кубики, по одному в кожній руці. Мовленнєвий розвиток: Виразно вимовляє окремі слова. Впізнає близьких людей. Вищить і гулить від задоволення. Пристосовна поведінка: Виявляє активний інтерес до предметів. Підіймає кубик зі столу. Дивиться на новий предмет, що лежить на столі. Індивідуально-соціальна поведінка: Стукає ложкою та б’є долонею по столу під час гри. Розрізнює своїх та чужих. Моторний розвиток: Тенденція користуватися однією (правою) рукою. Легко повертає руку навкруги своєї осі. Дістає кульку за допомогою згрібання або складання руки „жменею”. Без труда піднімає кубик зі столу. Мовленнєвий розвиток: Виражає задоволення при досягненні предмету. Пристосовна поведінка: Настирливо тягнеться до віддаленого кубика. Пілнімає перегонуту чашку. Коли ложка падає, короткий час шукає її поглядом. Індивідуально-соціальна поведінка: Використовує для гри аркуш паперу. Використовує для гри мотузочку. Побачивши своє відображення у дзеркалі, протягає ручки. Моторний розвиток: Сидить короткий час без підтримки. Самостійно сідає. Бере кульку, використовуючи хапальні рухи. Мовленнєвий розвиток: Лепече, коли баче знайоме обличчя. Мовлення набуває характеру вигуків. Пристосовна поведінка: Шукає поглядом предмет, що впав. Піднімає перегорнуту чашку, користуючись ручкою. З інтересом обмацує ручкою дзвіночок. Індивідуально-соціальна поведінка: Активно відповідає на загрування. Усміхається своєму відображенню в дзеркалі та б’є по ньому рукою. Ріжок, що випав, сам підносить до рота. Отримає задоволення від отриманого шуму при киданні предмету. Читайте також:
|
||||||||
|