МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Її мета, функції та завданняЛітература План ЗМІСТ ОСВІТИ У ВНЗ ДИДАКТИКА ВИЩОЇ ШКОЛИ. ЛЕКЦІЯ 3 (НЕ 1.3.) (2 год.) 1. Сутність поняття дидактика вищої школи, іі мета, функції та завдання. 2. Зміст освіти у вищій школі. 2.1. Поняття про зміст освіти вищої школи та його проектування. 2.2. Характеристика навчальних планів, програм і підручників для вищої школи. Основні поняття до теми: дидактика, викладання, учіння, зміст освіти, державний галузевий стандарт, освітньо-професійна програма (ОПП), освітньо-кваліфікаційна характеристика (ОКХ), нормативна та вибіркова частина змісту освіти, навчальний типовий план, навчальний робочий план, типова та робоча програма навчальної дисципліни, підручник, навчально-методичний посібник, навчально-методичний комплекс (НМК) Основна: 1. Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи. - К.: Центр. Навчальної літератури, 2003. – 316 с. 2. Вітвицька С.С. Практикум з педагогіки вищої школи. Навчальний посібник за модульно-рейтинговою системою навчання для студентів магістратури. – К.: Центр навчальної літератури, 2005. – 396 с. 3. Кузьмінський А.І. Педагогіка вищої школи: Навч. посіб. – К.: Знання, 2005. – 486 с. 4. Лекції з педагогіки вищої школи: Навч. посібник /За ред. В.І.Лозової. – Харків: „ОВС”, 2006. – 496 с. 5. Педагогіка вищої школи: Навч. посібник /За ред. З.Н.Курлянд. – К.: Знання, 2005. – 399 с. 6. Фіцула М.М. Педагогіка вищої школи: Навчальний посібник. – К.: „Академвидав”, 2006. – 352 с. Додаткова: 7. Вища освіта в Україні: Навч. посібник /В.Г.Кремень, С.М.Ніколаєнко, М.Ф.Степко та ін.. – К., 2005. – 327 с. 8. Закон України «Про вищу освіту» //Освіта в Україні. Нормативна база (2-е вид.). – К., 2006. – С.40-92. 1. Сутність поняття дидактика вищої школи, Основним розділом педагогіки вищої школи є дидактика вищої школи. Дидактика вищої школи(грец. didaktikos – повчальний) – галузь педагогіки вищої школи, яка розробляє теорію освіти і навчання у вищих навчальних закладах, а також виховання у процесі навчання. Як педагогічна дисципліна дидактика оперує загальними поняттями педагогіки: „виховання”, „педагогічна праця”, „освіта” тощо. Але як теорія освіти і науки вона послуговується власними поняттями. До них належать: „навчання у ВНЗ”, „викладання у ВНЗ”, „зміст професійної освіти”, „форми навчання у ВНЗ”, „методи навчання у ВНЗ” та ін. Навчання розглядається дидактикою в двох аспектах як: · об’єкт вивчення; · об’єкт конструювання. З огляду на це виокремлюють дві функції дидактики: · науково-теоретична; · конструктивно-технологічна. Найважливішими завданнями дидактики вищої школи є: · розкриття педагогічних закономірностей, що діють у межах освіти і навчання, та використання їх з метою вдосконалення навчального процесу у вищій школі; · визначення особливостей змісту навчання у вищій школі; · характеристика існуючих та розробка інноваційних шляхів удосконалення навчального процесу (форм, методів, технологій); · розробка раціональних шляхів контролю та самоконтролю навчальних досягнень студентів. Основними категоріями дидактики вищої школи є поняття: · освіта; · процес навчання у ВНЗ; · закони та закономірності навчання у ВНЗ; · принципи навчання у ВНЗ; · зміст професійної освіти; · методи та засоби навчання у ВНЗ; · форми організації професійного навчання; · професійна підготовка. Читайте також:
|
||||||||
|