Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мистецтво, культура і психологія агробізнесу.

В умовах ринкових відносин у формуваннях АПК потрібно організовувати таку систему агробізнесу, яка була б економічною, гнучкою, сприйнятливою до агробізнесової політики, кон'юнктури ринку, конкуренції, інноваційних рішень, освоєнню досягнень науки і передового досвіду. При цьому вона могла б оперативно само організовуватися, само настроюватися з урахуванням вимог ринку і забезпечувати високе мистецтво агробізнесу.

Мистецтво агробізнесу - це форма пізнання і розв'язання проблемних ситуацій завдяки високому рівню творчості, майстерності, інтерпретації науки агробізнесу і реалізації позитивного досвіду, фантазії, ерудиції, науковій інтуїції бізнесменів, управлінського персоналу, підприємцівта інших працівників. Ефективність агробізнесу інших працівників. Ефективність агробізнесу визначається цілісністю, єдністю і діалектикою бізнесової тріади: наука - культура - мистецтво. Основою цієї тріади є гуманізація агробізнесової діяльності суб'єктам і об'єктам в процесі бізнесу є людина. Людина повинна робити все для блага людини і в її інтересах. Тому треба забезпечувати гуманність завдань, цілей та інтересів людини. Гуманізація бізнесу - це вільне і спрямоване використання професійного, духовного, морального і культурного потенціалів працівників цієї сфери. Гуманність, людинолюбство, моральна, духовна і психологічна комфортність працівників, її високий статус - основа і мета ефективної діяльності. Гуманізація бізнесу реалізується і через створення оптимальних умов праці, навколишнього середовища, соціального комфорту і всебічного розвитку особистості.

Мистецтво і культура бізнесу виявляється через особистість, її індивідуальність, ерудицію, талановитість, фантазію, позитивний досвід, знання нею теорії, предмета і його методів. Велику роль у мистецтві бізнесу відіграє досвід керівника (спеціаліста). Бізнесні рішення є твором мистецтва управління тоді, коли розкривають глибину, тонкощі і нюанси проблемної ситуації. Важливими елементами мистецтва і культури бізнесу є розуміння і усвідомлення особливостей епохи, оволодіння економічними, соціальними, управлінськими, бізнесними, маркетинговими, управлінськими та іншими науками.

Досвід, знання реалізується в мистецтві управління бізнесу через талант, творчість, натхнення.

За змістом культура агробізнесу становить потенціальний! реалізований рівень культури його працівників; культури умов бізнесової діяльності; культуру організації, технології і техніки бізнесу; високий рівень технічних засобів бізнесу та їх параметрів; дизайн; культуру інформаційного забезпечення; естетику і мистецтво бізнесових взаємовідносин; естетичне розв'язання проблем.

Одним із факторів підвищення рівня мистецтва і культури агробізнесу єкультурний потенціал керівників, спеціалістів і працівників, спеціалістів і працівників агробізнесу. Він формується і використовується завдяки економічний, соціальний, політичний, екологічний, психологічний, моральний і фізичний культурі.

Успіху в агробізнесі досягають насамперед за рахунок економічної культури, враховуючи дію економічних законів, знання розвитку економіки галузей та інтересів попиту споживачів, оволодіння мистецтвом ведення економічної конкурентної боротьби за ринок, прогнозування і економічне обґрунтування ринкової кон'юнктури і нових сегментів на ринку, обґрунтування реклами сервісного забезпечення і ін. є запорукою, високого рівня мистецтва і культури агробізнесу.

Організаційна культура управлінських кадрів включає і розподіл та забезпечення єдності цінностей і політики агробізнесу, зокрема знання бізнесу і його складових; філософію і організаційну єдність управління агробізнесом; використання нових форм маркетингу, комерції реклами, сервісу; агропроектування конкурентних, сервісних, комерційних, інфраструктурних форм і відносин на ринку і ін.

Для керівників формувань малого бізнесу важливою є правова культура, зокрема знання законів, адміністративного та земельного права, юриспруденції. Фермери, орендарі, кооператори повинні володіти екологічною культурою, мають виробляти екологічно чисту продукцію, застосовувати скологозберігаючі технології тощо.

Моральна культура агробізнесового персоналу має велике значення, оскільки продукти, які надходять на ринок (зерно, овочі, м'ясо тощо), є життєвою необхідністю споживача. Реалізується моральна культура через моральне обличчя, етику, стиль діяльності, діловий етикет і моральність рішень виробників, підприємців, менеджерів і бізнесменів.

Мистецтво бізнесу формується також через культуру працівників за рахунок гармонійного формування особистості, використання художніх образів, фантазії і синтетичного підходу до бізнесу.

Психологія агробізнесу - це створення комфортних соціальне - психологічних відносин у всіх сферах агробізнесової діяльності, врахування психологічних особливостей працівників агробізнесу у взаємовідносинах із споживачами і виробниками, реалізація етико - психологічних аспектів наукового управління агробізнесом.

У разі призначення, вибору працівників агробізнесової служби і визначення їх посадового статусу слід враховувати психологію особистості, її темперамент або тип нервової системи. Так, підприємницьку діяльність краще здійснюють сангвініки; маркетингову - сангвініки і флегматики; сервісну - холерики; рекламну - холерики і сангвініки; по вивчено нових сегментів ринку - сангвініки і кон'юнктури ринку - холерики, сангвініки і меланхоліки.

У всіх сферах агробізнесової діяльності керівники (спеціалісти) і ін. працівники повинні вміти аналізувати психологію ринкової ситуації, правильно оцінювати власні можливості, мати здатність привертати до себе або до свого товару увагу споживачів, намагатися задовольняти їх потреби, тощо.

Література:

1. В. О. Беспалов. Управління сільськогосподарським виробництвом. Навч. Посібник. - К: «Вища школа», 1992.-С.221-250.

2. В. А. Рульєв. Управління сільськогосподарським виробництвом. Метод. Посібник. - Мелітополь - «ТАТА», 1997,-с.З 8-41.

3. Д. Карич. Маркетинг на підприємствах АПК. -К: «Селянська біржа», 1994.-с.39-40.


Читайте також:

  1. Аналітична психологія К. Юнга.
  2. Аналітична психологія Юнга
  3. Аналітична психологія. Концепція Карла Юнга
  4. Антична психологія
  5. Архаїчні культури на території України. Трипільська культура та її здобутки.
  6. Бондарихінська культура
  7. Варіанти акультураційних стратегій
  8. Визначення поняття «інноваційна культура» в літературних першоджерелах
  9. Витоки української культури. Культура Київської Русі.
  10. Всемирная история: учебник для вузов / под ред. Г.Б. Поляка, – М.: Культура и спорт, ЮНИТИ, 2000. – 496 с.
  11. Г. Культура.
  12. Господарство первісних племен на території Українських земель. Трипільська культура




Переглядів: 764

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етико - психологічні риси стилю керівника і службовий етикет. | Визначення консультування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.