МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Загальна система вправ для навчання спілкування іноземною мовоюТаблиця 2 Класифікація вправ для навчання іноземної мови
Для навчання продуктивних видів МД - говоріння і письма — вправи мають таку послідовність: рецептивно-репродуктивні — продуктивні вправи. А1а - група вправ для формування слухових навичок аудіювання (фонематичного та інтонаційного слуху); А1б - група вправ для формування лексичних навичок аудіювання; А1в - група вправ для формування граматичних навичок аудіювання; А2а - група вправ, що готують учнів до аудіювання текстів; А2б - група вправ з аудіювання текстів; Г1а - група вправ для формування вимовних (артикуляційних та інтонаційних) навичок говоріння; Г1б - група вправ для формування лексичних навичок говоріння; Г1в - група вправ для формування граматичних навичок говоріння; Г2а - група вправ для оволодіння діалогічними єдностями; Г2б - група вправ для оволодіння мікродіалогами; Г2в — група вправ для оволодіння різними типами діалогу; Г3а — група вправ на з'єднання речень у понадфразову єдність; Г3б — група вправ для оволодіння мікромонологами; Г3в — група вправ для оволодіння різними типами монологу; Ч1а — група вправ на впізнавання та розрізнення графем; Ч1б — група вправ на встановлення та реалізацію графемно-фонемних відповідностей; Ч2а — група вправ для формування лексичних навичок читання; 42б — група вправ для формування граматичних навичок читання; Ч3а — група вправ, що готують учнів до читання текстів; Ч3б — група вправ з навчання читання текстів; П1а — група вправ для формування каліграфічних навичок письма; П1б — група вправ для формування орфографічних навичок письма; П2а - група вправ для формування лексичних навичок письма; П2б - група вправ для сформування граматичних навичок письма; П3а - група вправ для оволодіння писемним висловлюванням на рівні понадфразової єдності; П3б - група вправ для оволодіння писемним висловлюванням на рівні тексту. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|