МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Методики модифікації поведінки споживачівНезалежно від новизни товару На товари в межах товарної номенклатури: 1. цін в межах товарного асортименту - встановлення сту-пінчатих диференційованих цін на різні моделі в межах товарного асортименту; 2. цін на товари, що доповнюють основний – регламентування «неукомплектованої» моделі за низькою ціною для залучення споживачів до купівлі укомплектованих додатковими пристроями товарів за вищою ціною; 3. цін на обоє 'язкові компоненти товару - встановлення високих цін на додаткові компоненти порівняно з основними, що приваблюють споживачів низькою ціною (низькі ціни на фотоапарати, станки для гоління та високі — на леза та фотоплівку); 4. цін на побічні продукти виробництва — реалізація побічних продуктів виробництва дає можливість знизити ціну на основний товар, зробивши його конкурентоспроможнішим. Маркетингові стратегії знижок і зарахувань: - знижка за платежі готівкою; - знижка за кількість придбаного товару; - сезонні знижки; - зарахування — зниження ціни на новий товар в обмін на старий; - маркетингові стратегії, спрямовані на стимулювання збуту: знижки на окремі товари в магазині; встановлення цін для особливих випадків - новорічний розпродаж; пропозиція виробників іноді купувати товар у дилерів, надаючи знижку в ціні за сплату готівкою в обумовлені терміни.
Крім розглянутих маркетингових інструментів зміни ставлення споживачів до марки та впливу на його поведінку існують й інші методи модифікації поведінки: Прийом одноразового запиту - доречно поставлене запитання-підказка: «Чи не бажаєте Ви купити рукавички до шляпи?». Прийом багаторазового запиту: «закинути вудку» — прийом, при якому початкове питання є версією основного; «менше зло» - спочатку споживача вмовляють на купівлю більшого, ніж він розраховував, після відмови дістають згоду на купівлю основного товару. Принцип взаємності — подарунок потенційному споживачу змушує його купити товар. Зв'язування споживачів зобов'язаннями - пропозиція свідомо заниженої ціни, яка поступово зростає до моменту здійснення угоди - основа неетичної процедури обманювання покупця. Навішування ярликів — звернення до потенційного споживача як до «доброї людини», «турботливого батька». Заохочення покупців — ставка на появу в споживачів додаткового стимулу для здійснення купівлі: дисконтні карти, знижки. Однак маркетологам не слід забувати, що на ринку дуже важливо, щоб спонукання до покупки виходило безпосередньо від самого товару, інакше продаж перетвориться в нескінченну угоду з покупцем. Читайте також:
|
||||||||
|