Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методики модифікації поведінки споживачів

Незалежно від новизни товару

На товари в межах товарної номенклатури:

1. цін в межах товарного асортименту - встановлення сту-пінчатих диференційованих цін на різні моделі в межах товарно­го асортименту;

2. цін на товари, що доповнюють основний – регламентування «неукомплектованої» моделі за низькою ціною для залучення споживачів до купівлі укомплектованих додатковими пристроями товарів за вищою ціною;

3. цін на обоє 'язкові компоненти товару - встановлення ви­соких цін на додаткові компоненти порівняно з основними, що приваблюють споживачів низькою ціною (низькі ціни на фото­апарати, станки для гоління та високі — на леза та фотоплівку);

4. цін на побічні продукти виробництва — реалізація побічних продуктів виробництва дає можливість знизити ціну на осно­вний товар, зробивши його конкурентоспроможнішим.

Маркетингові стратегії знижок і зарахувань:

- знижка за платежі готівкою;

- знижка за кількість придбаного товару;

- сезонні знижки;

- зарахування — зниження ціни на новий товар в обмін на старий;

- маркетингові стратегії, спрямовані на стимулювання збуту: знижки на окремі товари в магазині; встановлення цін для особливих випадків - новорічний розпродаж; пропозиція виробників іноді купувати товар у дилерів, надаючи знижку в ціні за сплату готівкою в обумовлені терміни.

 

Крім розглянутих маркетингових інструментів зміни ставлення споживачів до марки та впливу на його поведінку існують й інші методи модифікації поведінки:

Прийом одноразового запиту - доречно поставлене запитання-підказка: «Чи не бажаєте Ви купити рукавички до шляпи?».

Прийом багаторазового запиту: «закинути вудку» — прийом, при якому початкове питання є версією основного; «менше зло» - спочатку споживача вмовляють на купівлю більшого, ніж він розраховував, після відмови дістають згоду на купівлю основного товару.

Принцип взаємності — подарунок потенційному споживачу змушує його купити товар.

Зв'язування споживачів зобов'язаннями - пропозиція свідомо заниженої ціни, яка поступово зростає до моменту здійснення угоди - основа неетичної процедури обманювання покупця.

Навішування ярликів — звернення до потенційного споживача як до «доброї людини», «турботливого батька».

Заохочення покупців — ставка на появу в споживачів додаткового стимулу для здійснення купівлі: дисконтні карти, знижки.

Однак маркетологам не слід забувати, що на ринку дуже важливо, щоб спонукання до покупки виходило безпосередньо від самого товару, інакше продаж перетвориться в нескінченну угоду з покупцем.


Читайте також:

  1. АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА
  2. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  3. Базові поняття теорії і методики фізичного виховання.
  4. Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі
  5. В 30-х роках було зроблено спробу систематизувати курс методики викладання літератури. Виходять такі праці.
  6. В чому ж полягає зв'язок методики навчання ІМ з психологією?
  7. Вербальні методики.
  8. ВИБІР МЕТОДУ (МЕТОДИКИ) АНАЛІЗУ
  9. Вибір методу (методики) проведення дослідження
  10. Види девіантної поведінки
  11. Види політичної поведінки етногруп, які відстоюють власні інтереси
  12. Види приміщень для обслуговування споживачів, їх характеристика




Переглядів: 823

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вплив цінової політики на поведінку споживачів | ОБ’ЄКТ, ПРЕДМЕТ, ЗАВДАННЯ ПРАГМАТИКИ. СУТЬ І МЕТА КОМУНІКАЦІЇ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.