МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Форми і методи професійної орієнтації, що активізують діяльність учнів по підготовці до вибору професіїДо основних форм і методів профорієнтаційної роботи з організації цілеспрямованої діяльності учнів по підготовці їх до свідомого вибору професії відносяться: індивідуальні завдання, конкурси на звання "Кращий за професією", вечори техніки, тижні техніки та праці, підготовка рефератів, альбомів, фотомонтажів про професії, участь школярів у трудових об'єднаннях, гуртках по інтересах та ін. Індивідуальні завдання учням дають вчителі для поглиблення знань по окремих питаннях з метою підвищення їхньої зацікавленості у визначених областях знань, розширення представлень про можливості використання своїх схильностей і здібностей. При цьому викладач враховує особливості інтересів і захоплень учня. Система індивідуальних завдань особливо виправдана в процесі технічної творчості. В організації цієї роботи важливо, щоб учні були переконані у своїх можливостях виконати завдання, удосконалювати знання й уміння в даній області. Для поглиблення вивчення професії вчитель доручає учнем готувати реферати, альбоми, фотомонтажі, слайди про професії. Така робота сприяє розширенню знань про професії, тому що школярам самим доводиться підбирати необхідні матеріали, вивчати досвід роботи кращих працівників. Учитель допомагає учням у складанні плану підготовки реферату, що може включати: значення професії, види виконуваних робіт, умови праці; вимоги професії до особистості (стану здоров'я, психофізіологічних особливостей, знанням, умінням і навичкам), шляхи освоєння професії, оплата праці, можливості професійного росту. Вечори техніки можуть бути декількох видів: - вечори, ціль яких розширити і поглибити знання та уміння учнів, отримані на уроках фізики, хімії і трудового навчання (тематика вечорів відповідає змісту навчальної програми, у їхній зміст включають повідомлення з історії техніки, розповіді про сучасні досягнення, конкурси, рішення технічних задач); - вечори, проведені з метою розвитку інтересу до техніки, розширення політехнічного кругозору; - вечори, на яких учні знайомляться з визначеною областю техніки, її історією, досягненнями. Клуби майбутніх фахівців - одна з цікавих форм з активізації діяльності учнів у підготовці до вибору професії. Їхня робота повинна бути організована так, щоб кожен учень одержав визначені відомості про професії, зіштовхнувся з цікавою, новою і незвичайною для нього працею у виробничих умовах, шкільних майстернях, на пришкільних ділянках. Гуртки технічної творчості також здатні надати значну допомогу учням у виборі професії. У процесі ознайомлення учнів з визначеними професіями в гуртках технічної творчості створюється можливість орієнтування їх на оволодіння навичками, розвитку трудової і пізнавальної активності та самостійності. Досягається це завдяки організації занять відповідно до інтересів, бажань самих учнів.
Читайте також:
|
||||||||
|